1. Samochody
  2. Mazda
  3. MPV
  4. Testy zderzeniowe
Mazda

Mazda MPV - Zobacz testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mazda MPV. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Jeep Renegade

Przebadano model Renegade 1.6 diesel Limited FW, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1390kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW Seria 1

Przebadano model Seria 1 BMW 116i (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Megane

Przebadano model Megane Renault Megane CC 1,6 Sport (LHD), nadwozie kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1380kg

Smart fortwo

Przebadano model fortwo , 999cc, passion, LHD, nadwozie 2-drzwiowe, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 750kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Opel Ampera

Przebadano model Ampera 1.4/electric, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1732kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Opel Tigra

Przebadano model Tigra Opel Tigra 1,4 (LHD), nadwozie roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1160kg

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Słaby wzrok za kierownicą
Słaby wzrok za kierownicą
Podczas prowadzenia auta dobry wzrok to podstawa – ryzyko spowodowania wypadku przez kierowcę o zbyt małej ostrości wzroku jest większe niż u osób, które nie mają wady wzroku.