1. Samochody
  2. Mazda
  3. MPV
  4. Testy zderzeniowe
Mazda

Mazda MPV - Zobacz testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mazda MPV. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Stilo

Przebadano model Stilo 1,4 Dynamic (RHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1278kg

Dacia Duster

Przebadano model Duster 1.5 DCi Lauréate, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai Elantra

Przebadano model Elantra 1.6 GLS (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Citroen C4

Przebadano model C4 1,6 SX (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1250kg

Toyota Yaris

Przebadano model Yaris 1.0 Sol (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Volkswagen Caddy

Przebadano model Caddy VW Caddy Life 1,9 TDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1538kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak działa ogrzewanie w autach elektrycznych?
Jak działa ogrzewanie w autach elektrycznych?
Ogrzewanie pojazdów elektrycznych ma zupełnie inne wymagania, niż w przypadku aut spalinowych. Jakie są najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie?