1. Samochody
  2. Mazda
  3. 626
  4. Testy zderzeniowe
Mazda

Mazda 626 - Zobacz testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mazda 626. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi Carisma

Przebadano model Carisma Mitsubishi 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Kia Cerato

Przebadano model Cerato Kia cerato 1,6 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1275kg

Mitsubishi Colt

Przebadano model Colt 1,3 Inform, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 970kg

Renault Koleos

Przebadano model Koleos Dynamique 2.0l DCI, nadwozie mały terenowy 4x4, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1756kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Captur

Przebadano model Captur 1.0 'Zen', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo S60

Przebadano model S60 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1425kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota opracowała humanoidalnego robota
Toyota opracowała humanoidalnego robota
Toyota i japoński operator komórkowy NTT DOCOMO opracowały system sterowania na odległość humanoidalnym robotem T-HR3 za pośrednictwem sieci komórkowej piątej generacji.