1. Samochody
  2. Mazda
  3. Testy zderzeniowe

Mazda - Testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Mazda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Mazda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Mazda.

Który samochód marki Mazda jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

 

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

87% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

84% (30.3ptk.)

 

Samochody marki Mazda na testach zderzeniowych:

Mazda 2

Przebadano model 2 1,4 Exclusive (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda Premacy

Przebadano model Premacy 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1250kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak ruszać pod górę na śniegu?
Jak ruszać pod górę na śniegu?
Zaśnieżony podjazd stanowi nie lada wyzwanie dla kierowców. Radzimy, jak zwiększyć swoje szanse na ruszenie pod górę na śniegu.
Jak sen wpływa na jakość treningu? Jak sen wpływa na jakość treningu?