1. Samochody
  2. Mazda
  3. Premacy

Ocena użytkowników

Kup Mazda Premacy


 

Mazda Premacy - opinie kierowców


Mazda Premacy został oceniony 52 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.45 na 5 możliwych punktów. 90% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.45

Liczba ocen: 52

Czy warto kupić ten model: tak 90% nie 10%

 

Mazda Premacy - awaryjność




66% Brak usterek


23% Nieznaczne usterki


11% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (43.30%), układ wydechowy (28.20%), układ hamulcowy (18.70%)

 

Mazda Premacy - spalanie


Użytkownicy modelu Mazda Premacy testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
52
16
9
27
śr. spalanie w mieście (l/100km)
8.9
9.1
10.8
6.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.2
7.1
9.0
5.6

 

Mazda Premacy - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 22 pkt.

 

Filmy i galerie samochodów Mazda Premacy

Opinie i dyskusje o samochodach Mazda Premacy

adam o Mazda Premacy 2003-2005

Witam warto kupic mazde premacy ale tylko z benzynowym silnikiem nie diezla sa awaryjne itd przesto zla opinia o tym modelu, a dotego diezel pali 6-7l on na 100km a teraz kupilem nowsza mazde premacy 2004r 1.9 benzyna tylko 100k ale daje rade silnik ladnie przyspiesza nie wyje jak w diezlu i pali 7trasa cykl mieszany 8,5l. Jezdze dopiero 1,5roku ale odpukac nic jeszcze nierobilem przynim tylko podstawowe wymiany. Polecam premacy po lifcie benzyne czytaj więcej

Włącznik wentylatora chlodnicy

Witam serdecznie. nOd roku posiadam Mazde premacy 1.8 / 100KM / 275000 ~ km. nDo lutego nie było większych problemów , w lutym miałem kolizje ucierpiała chlodnica .nZamówiłem z internetu używaną mechanik założył i wszystko niby OK. nBardzo rzadko jeżdżę w korkach a to ze względu na harakter pracy (wcześnie wyjeżdżam późno wracam), wiec większych problemów nie było aż do upałów .nW porę zauważyłem wyską temperaturę lecz nie obyło sie bez postoju i schladzania silniczka nagrzewnicą . Oczywiście nie dopuscilem do za gotowania się płynu ale ajzda w temperaturze 35'c w korku z wyłącznym ogrzewaniem na max to hardcor na całego .nSzukałem przyczyny i znalazłem spalony bezpiecznik , wymiana na nowy i test .nTemperatura osiągnęła wysoką wartość a wetylator martwy nie kręci .nPodłączenie na krótko kręci wolno pobór prądu na granicy zawarcia .nWymiana na nowy sprawnyi efekt brak reakcji na temperaturę .nDiagnoza prawdo podobnie włacznik termiczny wentylatora padł ,szukam go i ku menu zdziwieniu nie znajduje takowego. nCzujnik wskaźnika temperatury jest blisko termostatu i zdaje sie nie zarządza wentylatorem ,z tego co się orientuje .nCzujnik do kompa zdaje się jest gdzieś w glowicy nawet nie szukałem .nA włącznik wentylatora ma być wkrecony do chlodnicy ? nAle go tam nie ma !!!! nMyśle że sprzedano mi chlodnicę od M 323 albo jakąś podobną, nie montowalem jej nie było czasu . Mechanik wsadzil zalal płyn skasował i po kłopocie dla niego ale dla mnie . nI tu moje pytanie ,nCzy dob... czytaj więcej

mazda premacy

Witam, sporo czasu minęło i z pewnością już uporał się Pan z awarią. Ja co prawda szukam wątków dot. zaworu TCV i przypadkowo trafiłem na Pana problem -miałem to samo i może krótki opis komuś się przyda ;) Otóż u mnie przynajmniej problem tkwił w pompie podciśnienia (pompa vacuum), która to wspomaga hamulce. Pompa ta po osiągnięciu pewnego przebiegu (zużycie) grzechocze jak to już ktoś określił -jakby w puszkę wrzucił garść kulek i nią potrząsał. Powodem są luzy w pompie które skutkują spadkiem jej sprawności, przez co nie wytwarza ona wystarczającego podciśnienia i mamy tzw "twardy pedał" co czyni hamulec słabszym. Tutaj od razu zaznaczam, że jest to BARDZO NIEBEZPIECZNA usterka, ponieważ usypia czujność kierowcy przez to, że hamulec generalnie działa (ale przy wyższych obrotach) i człowiek zwleka z naprawą, aż nie da się zupełnie jeździć lub w coś nie przyp... Pompa napędzana jest z wałka rozrządu, a więc jeśli jedziemy szybciej lub na wyższych obrotach to teoretycznie hamulec działa bez zarzutów, natomiast jeśli np. poruszamy się w korku lub dojeżdżamy do skrzyżowania to zaczynają się problemy i można wjechać komuś w d... lub wysunąć się na czerwonym za daleko :-/ Ja byłem bliski obydwu przypadków, ale miałem przy tym dużo szczęścia. Przy hamowaniu zużywamy podciśnienie wytworzone przez pompę vacuum która nie nadąża pompować i kolejne naciśnięcia pedału hamulca są coraz mniej skuteczne o czym informuje nas też kontrolka " ! " i hałas pod maską po str... czytaj więcej

cypis o Mazda Premacy 1999-2003

Kupiłem autko w Niemczech , było już w gazie , instalacja BRC , butla nasza polska 50 l ( zdziwienie diagnostów) wtryski Keihim , dodatkowo lublyfikator. Zrobiłem juz ponad 3000 km. Nie odczuwalna różnica między benzyną a gazem ,niesamowicie trzyma się drogi, wygodna i pakowna. Jedna wada brak 6 biegu 130 koników sie marmuje.Zużycie gazu w mieście nie będę czarował jest różne ale średnia to około 13 litrów GAZU. Naprawdę polecam czytaj więcej

cyber o Mazda Premacy 1999-2003

To mój pierwszy samochód i kupując go nasłuchałem sie kompletnych bzdur na temat japończyków,uwierzcie ze przy mojej dynamicznej jeżdzie,nie jednego niemca bym juz dobił,tak stwierdził mechanik,jedynie co musialem w nim zrobić to kompletne zawieszenie nikt go wcześniej nie robił,sprzegło-awaria pompki sprzęgła nie odbijała do końca koszt 120zł uzywana z rozbitka wiele młodszego,po wyjęciu wkładów katalizatorów,zaślepieniu egr i modyfikacji wydechu moc auta wzrosła do 115km,auto lepiej się rozpędza od dołu,to tyle,pozdrawiam. czytaj więcej

programowanie pilota od mazdy Premacy

Witam wszystkich serdecznie. Na forum mazdaspeed.pl nikt jak na razie nie mógł mi pomóc więc napiszę tutaj. Jest to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Zanim postanowiłem zwrócić się do Was o pomoc zapoznałem się z tym wątkami poświęconymi kodowaniu pilotów w mazdzie. Mój problem wygląda następująco: niedawno kupiłem Mazdę Premacy 1.8 74kW z roku 2001. Wraz z autem były dwa kluczyki z immo oraz jeden fabryczny i działający pilot. Po zapoznaniu się (tutaj) z możłiwościami dopisania drugiego pilota postanowiłem się tym trochę zająć. Zdobyłem identycznego z wyglądu pilota, wymieniłem baterię i podjąłem wiele prób przypisania. Bez problemu wszedłem w tryb CZ jednak centralka "nie widzi" tego pilota. Wogóle nie reaguje. Myśląc, że może popełniam bład w procedurze dla treningu zakodowałem ponownie mój stary pilot - operacja przebiegła bez problemu. Sprawdziłem również w zakładzie elektronicznym tego kupionego pilota - pięknie emituje fale radiowe, jest sprawny. Nie wiem czemu nie chce się dopisać do auta. Dla pewności rozebrałem obydwa piloty i potwierdziłem, że obydwa są "niemal" jednakowe. Wychodzi na to, że mój "nowy" pilot jest nie tylko w pełni sprawny ale i kompatybiny, procedurę przypisania znam i mam ją przetrenowaną. Nie wiem co może być przyczyną moich problemów. Jestem ciekaw czy centralka "może być zapchana" bo ma dopisane np. trzy piloty? Może trzeba jakoś ją zresetować i obydwa piloty spróbować przypisać od nowa??? Mo... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen ID.4 GTX – sportowy model z rodziny ID
Volkswagen ID.4 GTX – sportowy model z rodziny ID
Volkswagen rozszerza rodzinę modeli ID. wprowadzając ID.4 GTX. Elektrycznego SUV-a napędzają dwa elektryczne silniki, po jednym przy każdej osi, zapewniając napęd na cztery koła i spory zapas mocy.