1. Samochody
  2. MAN
  3. Testy zderzeniowe

MAN - Testy zderzeniowe

MAN
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki MAN. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Klasa A

Przebadano model Klasa A Mercedes-Benz A 150 Classic (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1225kg

Ford Ranger

Przebadano model Ranger 2.5 TDCI double cab, RHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup (podwójna kabina), klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1845kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Idea

Przebadano model Idea 1,4 Dynamic, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1155kg

Volkswagen Fox

Przebadano model Fox 1,2 LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005

Toyota Aygo

Przebadano model Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Volkswagen New Beetle

Przebadano model New Beetle 1.2 TFSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1200kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Opel Insignia

Przebadano model Insignia 2.0 diesel \'Essentia\', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Car of the Year 2019 – znamy finalistów
Car of the Year 2019 – znamy finalistów
Organizatorzy plebiscytu Car of the Year opublikowali już listę siedmiu modeli, które przeszły do finału tegorocznej edycji.