1. Samochody
  2. Lada
  3. 111
  4. Testy zderzeniowe
Lada

Lada 111 - Zobacz testy zderzeniowe

Lada
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Lada 111. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Ford Fiesta

Przebadano model Fiesta 1.4 Trend (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1165kg

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Venga

Przebadano model Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Signum

Przebadano model Signum 1,8 SE (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1480kg

Renault Modus

Przebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Kia Soul

Przebadano model Soul 1.6 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2009, masa 1170kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Klasa GLK

Przebadano model Klasa GLK 220CDI, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca miednicę, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania hałasu
Porsche wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania hałasu
Porsche Digital wzbogaca gamę swoich produktów o cyfrowego asystenta Sounce, który będzie wyróżniać się lepszą zdolnością wykrywania szumów tła – na przykład podczas testów podzespołów samochodu
Jaguar E-PACE Jaguar E-PACE