1. Samochody
  2. Lada
  3. Testy zderzeniowe

Lada - Testy zderzeniowe

Lada
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Lada. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Espace

Przebadano model Espace 2,2 dCi Expression (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1890kg

Mitsubishi i

Przebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Jeep Renegade

Przebadano model Renegade 1.6 diesel Limited FW, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1390kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Jeep Compass

Przebadano model Compass 2.2 diesel 'Limited', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1671kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, napinacze tylnych pasów , przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lancia Thema

Przebadano model Thema 3.0 'Platinum', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa luksusowy, rok modelowy 2011, masa 2042kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Seat Altea

Przebadano model Altea 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1350kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda i Volkswagen wznawiają produkcję aut
Skoda i Volkswagen wznawiają produkcję aut
27 kwietnia o godzinie 6.00 ruszyły taśmy produkcyjne w zakładach Volkswagen Poznań i innych fabrykach Volkswagena. Uruchomiono także produkcję w trzech zakładach Skody.