|
||
Lada - Testy zderzenioweNie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Lada. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl Samochody na testach zderzeniowych:Toyota PriusPrzebadano model Prius 1,5 z napędem hybrydowym (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1300kg MG TFPrzebadano model TF 1.8 (RHD), nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1105kg Volkswagen PassatPrzebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg Mercedes VaneoPrzebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg Volkswagen TouranPrzebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg Citroen BerlingoPrzebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Audi A4Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Peugeot 2008Przebadano model 2008 1.2 Vti 'Active', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1111kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Tesla Model SPrzebadano model Model S 85kWh electric drivetrain, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2014, masa 2100kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Seat ToledoPrzebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne |