|
||
LadaŁada (Lada) jest marką samochodową produkowaną przez rosyjski koncern AVTOVAZ (WAZ). Początkowo na rynku rosyjskim auta te były sprzedawane pod marką VAZ. Nazwa Łada pojawiła się wraz z rozpoczęciem eksportu tych aut na początku lat 70-tych. Od 2004 również i w Rosji zaczęto używać nazwy Łada. Najlepiej ocenianyNajmniejsze spalanieKup samochód marki LadaInformacje o samochodach marki LadaŁada Niva Travel – face lifting w stylu RAV4wydarzenia 28-12-2020
Łada Niva, do niedawna znana jako Chevrolet Niva, przechodzi kolejny w ostatnim czasie face lifting. Model o oznaczeniu Niva Travel z przodu mocno upodobnił się do Toyoty RAV4. Chevrolet Niva to teraz znów Łada Nivawydarzenia 16-07-2020
Łada Niva, którą znamy, to od kilku dobrych lat Łada 4x4. Tymczasem niezależnie od tego powraca Łada Niva, która jest Chevroletem Nivą w przebraniu. Już tłumaczymy, o co chodzi. Łada Niva przeszła face liftingwydarzenia 18-12-2019
Łada Niva, a raczej Łada 4x4, bo tak od pewnego czasu nazywa się ten model, przeszła face lifting. Co zmieniło się w tej kultowej już terenówce? Łada Granta jako budżetowy kamperwydarzenia 10-06-2019
Łada Granta nie jest może dużym rodzinnym samochodem, ale nie znaczy to, że nie można jej przerobić na... kampera. Łada Vesta SW i Vesta Cross - rosyjska ofensywawydarzenia 03-10-2017
Łada Vesta jest modelem doskonale znanym za naszą wschodnią granicą. Teraz do oferty dołącza wersja kombi, która trafi do Europy. Łada Xray robi karieręAktualności 29-06-2017
Rosyjska marka przeszła w ostatnim czasie mocną metamorfozę. Nowe modele, które powstały przy współpracy z aliansem Renault-Nissan cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego rosyjski producent coraz odważniej spogląda na rynki zachodnie. Łada XCode – crossover z RosjiAktualności 26-08-2016
Podczas salonu samochodowego w Moskwie widzowie mogli zobaczyć ciekawy koncept, który już niedługo przeobrazi się w wersję produkcyjną. Łada zaprezentowała crossover o nazwie XCode. Łada Kalina NFR - najszybsza w historiiPremiery 05-04-2016
Łada niedługo wprowadzi do sprzedaży wzmocnioną wersję modelu Kalina. Inspirowany jest on modelem Vesta, którym rywalizują kierowcy w wyścigach serii WTCC. Moc Kaliny NFR jest zaskakująca! Nowa Lada Niva w 2018 rokuAktualności 18-01-2016
Lada Niva to auto, które najbardziej kojarzy się z leśnikami. Rosyjska terenówka to model produkowany od końcówki lat 70. ubiegłego wieku. Lada zamierza za dwa lata wprowadzić na rynek całkowicie nową, trzecią generację Nivy. Zobacz czego mogą spodziewać się leśnicy i inni zainteresowani. Nowa limuzyna prezydenta Rosji?wydarzenia 03-11-2015
Łada nazywa ten model Vesta VIP, przeznaczona wiadomo dla kogo. Mają nią jeździć wyjątkowe persony, pytanie tylko czy rosyjska marka posiada wystarczająco dużo prestiżu, żeby przyciągnąć VIP-ów. Opinie i dyskusje o samochodach marki LadaTor Rakietowa we WrocławiuWitajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej NIWA - blokada mechanizmu różnicowego?Rozumiem,że masz na myśli samoczynną blokade mostu,nie reduktora bo samoczynnej blokady mechanizmu różnicowego,międzyosiowego (tego w reduktorze) do Nivy po prostu nie ma.Jest firma która produkuje tylne mosty do Nivy z samoczynną blokadą mechanizmu różnicowego.Do tylnego mostu taka blokada jest,do przedniego nie ma.Powiem Ci,że jest to drogi interes i na zakup takiego mostu decydują się ludzie zamiłowani w jakichś rajdach terenowych.Tak samo można kupić reduktor z synchronizacją przełożenia biegi szosowe-biegi terenowe,bo w trakcie rajdu zatrzymywać się by zmienić ten zakres biegów to totalna porażka. czytaj więcej kaess o Lada Niva 1986-Auto dla profesjonalisty o nie wygórowanych wymaganiach i nie dużym "portfelu". Nie wymaga częstych wizyt w serwisie, a przy odrobinie zdolności manualno-samochodowych, można ich uniknąć prawie w 100 procentach. Dodatkowym plusem tego auta są jego osiągi na "trasie", bo dochodzą do 130 km/h, a to naprawdę można nazwać zaletą, biorąc pod uwagę ilość wypadków na drogach spowodowanych nadmierną szybkością, oraz wielorakość i ilość urządzeń mierzących prędkość, oraz wykonujących zdjęcia. Mamy po prostu, bardzo znikome szanse na takie fotki czytaj więcej mirek38 o Lada Kalina [1118] 2004-kupilem sprawdzilem i musze powiedziec ze to super autko jakosciowo do mercedesa,tanie w eksploatacji wyglad mieszany z szevroletem i oplem super lakier mozna tunigowac ekonomiczny silnik,supper autko dla rodzinki,szczegolnie dla mlodych autko ma niezly zryw daje sie podkrecicmozna kupic tanio i uzywac dlugo i oto chodzi czytaj więcej Łukasz Żółkowski o Lada Niva 1986-Niva nie jest wyścigówką ani też żądową limuzyną. Jest autem uniwersalnym, oferującym komfort jazdy standrardowego auta klasy średniej ale nadającym się do jazdy w każdych warunkach drogowych i terenowych, zapewniającym potężne możliwości na bezdrożach i pewność na szosie. Niezawodna i bardzo tania w eksploatacji pod warunkiem należytej dbałości o regularnośc przeglądów (co 10-15 000 km), napewno dostarczy wiele radości z jazdy ludziom ceniącym w samochodach charakter i indywidualność oraz funkcjonalność i uniwesralność. czytaj więcej Układ kierowniczy Łada Niva 1.7i 4x4Panowie mechanicy mam dziwny problem z Ładą Nivą.Mianowicie;oglądam samochód na kanale i dziwi mnie jedna rzecz.Nikt nigdy w mojej Nivie nic nie grzebał.bo sam osobiście odbierałem ją z salonu.Ta dziwna rzecz to-mam chyba odwrotnie pozakładane drążki kierownicze,bo krótkie końcówki są przymocowane do drążka środkowego,a długie do wąsów zwrotnic.Patrzyłem na stronie Illustration Album Łada Niva i tam krótkie końcówki montowane są do zwrotnic,a długie do drążka środkowego.Co prawda nic się nie dzieje z układem kierowniczym,ale nie wiem czy tak powinno być???Czy jest jakaś różnica w Ładzie Nivie 1.6,a 1.7??Proszę o pomoc.Nawet nie wiem,czy obrócenie drążków coś zmieni?? czytaj więcej |