1. Samochody
  2. Kia
  3. Venga
  4. Testy zderzeniowe
Kia

Kia Venga - Zobacz testy zderzeniowe

Kia
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Kia Venga wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Kia Venga oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Kia Venga na testach zderzeniowych:

Kia Venga

Test zderzeniowy Euro NCAP 2010.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
89%
Bezpieczeństwo dzieci:
85%
Bezpieczeństwo pieszego:
64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Kiedy po raz pierwszy poddano testom zderzeniowym Kię Vengę, słabe wyniki przede wszystkim w teście zderzenia czołowego spowodowały, że Venga otrzymała tylko cztery gwiazdki. Koreański producent nie był zadowolony z takiego rezultatu i wprowadziła szereg modyfikacji: zmiany w strukturze nadwozia pomogły ograniczyć drgania auta, ucisk na klatkę piersiową oraz uda, tylne siedzenia zostały lekko zmodyfikowane, by zapewnić lepszą ochronę dzieciom, zaś już po pierwszym teście wprowadzono poprawki w pasach bezpieczeństwa, które za pierwszym razem się rozerwały.

Kia Venga

Test zderzeniowy Euro NCAP 2010.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
79%
Bezpieczeństwo dzieci:
66%
Bezpieczeństwo pieszego:
64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

System ESP jest oferowany jako dodatkowe wyposażenie w jednej wersji wyposażeniowej w czterech europejskich krajach. W pozostałych system ten znajduje się w standardowym wyposażeniu, dlatego punkty za jego obecność zostały uwzględnione w łącznej ocenie. Ogranicznik prędkości jest dostępny tylko jako opcja, dlatego Venga nie dostała za niego punktów. Z kolei system SBR jest w standardzie na obu przednich fotelach.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW zdecydowanie stawia na elektromobilność
VW zdecydowanie stawia na elektromobilność
Przy salonach Grupy VW powstaną ogólnodostępne stacje ładowania zarówno z szybkimi złączami DC 50 kW, jak i AC 22 kW ? łącznie ponad 350 punktów, a wszystkie ładowarki będą zasilane energią ze źródeł odnawialnych.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Seria GR Toyoty w Japonii liczy już 14 modeli
Seria GR Toyoty w Japonii liczy już 14 modeli
W gamie modelowej Toyoty w Japonii sportowa linia GR obejmuje już 14 modeli – od sportowych coupe po 8-osobowe vany.