1. Samochody
  2. Kia
  3. Clarus
  4. Testy zderzeniowe
Kia

Kia Clarus - Zobacz testy zderzeniowe

Kia
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Kia Clarus. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Suzuki Grand Vitara

Przebadano model Grand Vitara (RHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1640kg

Citroen C3

Przebadano model C3 Citroen Pluriel 1,4 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1130kg

Lexus IS

Przebadano model IS 220d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1585kg

Alfa Romeo Giulietta

Przebadano model Giulietta 1.6 LT JTD Distinctive, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1334kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Dodge Caliber

Przebadano model Caliber , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Skoda Citigo

Przebadano model Citigo VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru XV

Przebadano model XV 2.0i, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1435kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Ford Connect

Przebadano model Connect 1.6 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1612kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN zaprezentował bolid w Warszawie
Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN zaprezentował bolid w Warszawie
Po raz pierwszy w historii globalna prezentacja bolidu Formuły 1 miała miejsce w Polsce. W wydarzeniu Kimi Räikkönen, Antonio Giovinazzi i Robert Kubica zaprezentowali nowy model C41.