1. Samochody
  2. Kia
  3. cee'd
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Kia cee'd

Łączna ocena

4.52

Kia cee'd – oceny kierowców

Samochody Kia cee'd zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 183 razy. Łączna ocena to 4.52 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.63, silnik – 4.58, komfort jazdy – 4.39 i jakość i awaryjność – 4.49.

Użytkownicy samochodów Kia cee'd

Kia cee`d ISG: Denerwująca ekologia

Producenci muszą wypełnić nakaz EuroUnii o zmniejszaniu emisji CO2 (średnia wszystkich modeli). Stąd ten wynalazek u wszystkich producentów Wszyscy producenci aut ze Start&Stop robią ten sam błąd w produkcji tych aut. Jeżdżę autem z czymś takim. Więc wiem co piszę. Otóż auto zżera za dużo prądu w stosunku do sterowanej przez komputer, nastawy krytycznego naładowania akumulatora. Jest to ok 84% pełnego naładowania baterii.A ta nastawa włącza lub wyłącza ten system. W jeździe miejskiej alternator nie doładuje baterii do takiego poziomu. Wyliczyłam, że za ten fakt najbardziej odpowiedzialny jest brak oświetlenia zbudowanego na energooszczędnych diodach LED. Niestety przynajmniej światła do jazdy dziennej fabrycznie powinny być zbudowane na LED-ach. Producenci nie mają technicznych problemów, by na LED-ach zbudowane były światła STOP i kierunkowskazów oraz całe oświetlenie wnętrza. H4 i H7 nie mają niestety homologacji - na razie, a widzi je Policja - niestety. I te dwie żarówki kładą na łopatki ten system. A aut z tym systemem oświetlonych LED-ami producenci nie robią fabrycznie - a powinni. Z powodu oszczędności, głupoty lub obu tych rzeczy na raz. Bo wiedzę ich inżynierowie mają. I po zakupie nowego auta trzeba samemu kombinować by system działał jako tako. Każdy z wykształceniem średnim potrafi wyliczyć ile zużywają żarówki żarnikowe i diody LED. U mnie w aucie oświetlonym żarówkami żarnikowymi system przestaje się włączać po 2-3 dniowej dniowej jeździe w mieście. Aby po... czytaj więcej

wymiana żarówki

@Witek ^ nie jest tak trudno wymienić żarówki w Vendze A oto wymontowanie i montaż Zewnętrzna - lampa zespolona tylna 1. Odłączyć ujemny (?) zacisk akumulatora. 2. Wykręcić 2 wkręty przytrzymując lampę zespoloną tylną, odłączyć złącze, a następnie wymontować lampę zespoloną tylną (A). 3. Wymienić żarówki (B) po wymontowaniu lampy zespolonej tylnej (A). 4. Jeżeli wymianie podlegają tylko żarówki, bez konieczności wymontowywania lampy zespolonej, należy zdjąć osłonę lampy zespolonej tylnej w bagażniku i wymienić żarówki. Wewnętrzna - lampa w klapie bagażnika 1. Zdemontować osłonę lampy w klapie bagażnika. Odkręcić 4 nakrętki, odłączyć złącze i wyjąć lampę zespoloną (A). 2. Wyjąć lampę zespoloną klapy bagażnika (A) i wymienić żarówki (B). 3. Jeżeli wymianie podlegają tylko żarówki, bez konieczności wymontowywania lampy zespolonej, należy zdjąć osłonę lampy w klapie bagażnika i wymienić żarówki. Zamontowanie 1. Zamontować żarówki, a następnie zamontować kompletne lampy zespolone w klapie bagażnika. 2. Podłączyć złącze lampy i zamontować osłonę lampy w klapie bagażnika. 3. Zamontować żarówki, podłączyć złącze i zamontować tylną lampę zespoloną. Witek i jakie to proste. czytaj więcej

wymiana żarówki

Powiem tylko jedno - tylko debil mógł skonstruować tak światła aby wymiana głupiej żarówki wymagała rozbiórki reflektora i maskownicy od chłodnicy - któa zresztą montowana jest na jakieś gówniane klipsy udające śruby - zawsze byłem przyzwyczajony do tego że wymiana żarówki w normalnym aucie nie wymaga żadnych narzędzi - można to zrobić w przeciągu niecałej minuty Jednak skośnoocy kretyni albo przez tępotę albo przez przemyślane działanie zrobili tak aby użytkownik nie mógł tego zrobić we własnym zakresie - życzę powodzenia Paniom które będą miały z tym problem - oczywiście będą zmuszone gonić na stację obsługi - OCZYWIŚCIE AUTORYZOWANĄ i nabijać komuś dodatkową kasę! Aby było śmieszniej - miły pan z drogówki który mnie zatrzymał do rutynowej kontroli z uwagą ze mam niesprawne światło- od razu jako użytkownik radiowozu pod tym "wspaniałym szyldem" kia ceed kwaśno się uśmiechnął i powiedział bym nie bawił się z tym sam. Koncern powinien być posądzony o takie działanie gdzie utrudniona jest natychmiastowa naprawa takiej usterki - kto dał w takim przypadku homologację na takie rozwiązania!!?? czytaj więcej

Zielony cee'd

Kia idzie po lini najmniejszego oporu w dziedzinie ograniczenia emisji CO2. W omawianym samochodzie wykorzystała wszystkie powszechnie znane i już stosowane sposoby ograniczenia emisji CO2 (czyli ograniczenia spalania) - sprawny i niewielki, lecz dość dynamiczny silnik, ograniczenie oporów powietrza, akumulację energii hamowania i optymalizację stosowanych przełożeń w czasie jazdy. Gdyby jeszcze dołożyć oszczędne oswietlenie byłby już komleks poczynań zmierzających do osiągnięcia emisji poniżej 120 g/km (normy już niedługo wymuszą takie wartości). To dobry i bardzo oczywisty krok, co jednak zrobić w przypadku większych (cięższych)samochodów i silniejszych (czasem benzynowych) silników ? ... No trzeba się bedzie trochę bardziej wysilić i wymyślić jakieś nowe koncepcje - w każdym razie życzę powodzenia, bo to szczególnie ważne zarówno dla nas kierowców (mniejsze rachunki na stacji benzynowej), jak i obywateli (mniejszy "szantaż ekonomiczny" eksporteróów ropy, wreszcie nas użytkowników planety Ziemia - mam nadzieją coraz czystszej i zdrowszej ... czytaj więcej

Kia cee'd wystartowała

Jeśli ktoś nie jeździł nową Kia Cee'd nie ma zielonego pojęcia jak sprawuje się to auto. Testowałem z wersję z silnikiem 1.4 109 KM , obciążoną pięcioma dorosłymi osobami, w tym moich dwóch synów o wzroście 190 i 195 cm. Byliśmy zdumieni zarówno dynamiką jazdy przy pełnym obciążeniu jaki i ilością miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu dla tak wysokich osób. Dynamika bardzo dobra, trzeba uważać aby nie wystartować z piskiem opon. Nie tylko mocny silnik ale krótszy skok gazu. Zadziwia sprawność hamulców - niespotykana skuteczność hamowania. Trzeba uważać aby ktoś nie wpadł ci w kufer. Całkowicie intuicyjna obsługa wszystkich manipuladeł. Po minucie jazdy ma się wrażenie takie jakby autem jeździło się od dawna. Zawieszenie nie za twarde . Silnik cichy. Wnętrze wygląda nowocześnie . Np. wnętrze Golfa IV - deska i konsola wygląda szaro i smutnie w porównaniu z Cee'dem. Golf jest dobrym przykładem - ubogie wyposażenie, staroświecki wygląd a cena dramatyczn czytaj więcej

Kia cee'd wystartowała

Od kilku miesięcy szukałem auta, zarówno wśród używaków jak i nowych. Nigdy nie brałem pod uwagę takich marek jak: Dacia, Hyundai,Kia, Daewoo, Suzuki, a także Francuzów i Fiatów.... Kumpel namówił mnie (z trudem) do odwiedzenia salonu Kii z zamiarem przetestowania Ceeda. Z oporami zaciągnął mnie do salonu i zacząłem oglądać... Już w drzwiach mi się spodobał.... w środku też... niestety z jazdy były nici, bo sobota i facet sam w salonie... Tydzień później przejechałem się diesselem 1,6 115 km, a potem benzyniakiem 1,4 (mimo, że miałem ibizę 1,4 75 km, ten ostatni mi nie podpasował, ale podobno trzeba go na wysokich obrotach kręcić). Za to diessel ok.... trochę podrapałem się po głowie i tydzień poźniej zamówiłem stalowoszarego diessela z 115 konnym silniczkiem (podobno mazdy). Szkoda że dopiero w lipcu będzie. Jaką mam konkluzję? Stereotypy funkcjonujące w naszym społeczeństwie są dosyć mocno zakorzenione...ważne żeby nie poddawać się im do końca...Pozdrawiam czytaj więcej

Kia cee'd jako kombi

Obiektywnie patrzac. Przyjechalem do salonu KIA audi a3 z 2003 roku. Przesiadlem sie do KIA ceed i odbylem jazde probna. Wrazenia mam takie. Zawieszenie , bardzo dobre, w Audi jest twardsze. (jezeli ktos mowi ze jest twarde) Typowy azjatycki silnik - nalezy go podkrecic do 3500 tys obrotow i wtedy jezdzi sie sportowo, bardzo podobny jest w Suzuki Swift, ktorym mialem przyjemnosc jezdzic. Skrzynia - nie zauwazylem problemow - wszystkie biegi wchodzily rowno (wsteczny tez). Radio firmowe przyzwoite. (mp3, sterowanie w kole kierownicy, 6 glosnikow) - do audi nie ma sie co porownywac, ale za cene radia w audi to mozna kupic niezle kino domowe. Wyglad i stylistyka to kwestia gustu. (gentelmeni o tym nie dyskutuja) Osobiscie - podoba mi sie wyglad zewnetrzny - srodek za bardzo plastikowy - ale solidnie wykonany - nic w samochodzie nie trzeszczy nie stuka. Ktos pisal o Golfie czy o C4 - poczytaj sobie kolego raporty awaryjnosci golfa 5, albo nowego Passata. Pozdrawiam wlasci czytaj więcej

Kia cee'd: Materiał na sukces

Wczoraj miałem przyjemność jazdy testowej cee'dem 1.4 benzyna 109 KM w wersji comfort plus i jestem bardzo miło zaskoczony tym autkiem. Silnik cichy, bardzo elastyczny z dobrym momentem obrotowym. Żadnych dławień przy wyprzedzaniu na piątym biegu, biorąc pod uwagę sporą masę pojazdu. Nadwozie wygląda bardzo nowocześnie, podobnie jak i wnętrze, więc myślę, że zadowoli nawet bardzo wymagających użytkowników. Wyjątkowo bogaty pakiet bezpieczeństwa, jak również bogate wyposażenie w standardzie daje cee'dowi już na starcie ogromną przewagę w stosunku do konkurencyjnych marek. Zawieszenie raczej twarde, ale dobrze znosi wyłomy i nierówności naszych dróg, zakręty pokonuje bez stresu dla prowadzącego, hamulce tarczowe zarówno z przodu jak i z tyłu doskonale się spisują. Na mnie to autko zrobiło ogromne wrażenie, biorąc pod uwagę cenę jaką trzeba za nie zapłacić (wersja przeze mnie testowana kosztuje lekko ponad 50 tys. zł brutto z alarmem i alu felgami) uważam, że j czytaj więcej

Kia cee'd: Materiał na sukces

dzisiaj oglądałem ceeda w salonie to co pozytywne, inni napisali, a je wytknę,co należałoby zmienić: -tylna szyba za mała,nic nie widać, -"podłokietnik", to raczej tylko schowek, bo przy moim wzroście 170 po ustawieniu foteli był zupełnie z tyłu i za nisko poza zasięgiem mojego łokcia, to samo zresztą w nowym focusie i nie ma żadnej regulacji - przyjrzyjcie się, jak to rozwiązano w starym poczciwym golfie , który tak często krytykujecie, - fotele "zydelki" twarde i niewygodne, po 100 km będzie zadek bolał, tu znowu w porównaniu z golfem kia przegrywa -plastiki,niby gdzie ta lepsza jakość, jestem posiadaczem golfa 4 i chociaż nie jestem zachwycony tym autem, to zupełnie inna jakość - tu wszystko jest miekkie, przyjemne w dotyku, kierownica i gałka zmiany biegów to skóra, a nie jakaś plastikowa imitacja gdzie natychmiast poci się dłoń Ogólnie wrażenie ceeda jest pozytywne w porównaniu z Thalią, czy Loganem, ale do golfa to jeszcze ho ho, plastikowa zabawka czytaj więcej

Kia cee'd jako kombi

Fajne te zrzędzenie dilerów konkurencji Kalbo ich kumpli. Co do KIA to jeździłęm i od czasu do czasu jeszcze mam okazję przejechać się pierwszym RIO i co do jednego jestem pewien nie bez kozery te 5lat gwarancji - poza tylnymi amorkami które trzeba byłoby już wymienić od 2000roku do dziś nic. Sporo racji mają ci co pisali że KIA się uczy - RIO miało fatalne zawieszenie , kiepskie materiały, było głośne i niezbyrt oszczędne za to w miarę dynamiczne (1.5 97km). Zona uwielbiała to auto bo zawracało w mieście i było bardzo pakowne przy niewielkich rozmiarach zewnętrznych. Tak że KIA ad 2000 robiła już samochody niezawodne. Ceedem nie jeździłem tylko siedziałem w środku - jak się popatrzy na deskę rzodzielczą jest łądnie ale jak na boczki drzwi i do tyłu widać oszczędności - wersja optimum nie do końca mnie przekonała materiałow-skórzaną (skajową?) tapicerką chyba bym dopłacił do jasnej skórki 3kzł.CEED to dobry stosunek korby do torby jak dla mnie... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Autostrada A1 z nowym odcinkiem Piotrków-Kamieńsk
Autostrada A1 z nowym odcinkiem Piotrków-Kamieńsk
Duże zmiany na odcinku autostrady A1 między Piotrkowem Trybunalskim i Kamieńskiem, gdzie pojawiła się organizacja ruchu w układzie 2+2.
Huawei Watch GT 3 Huawei Watch GT 3