|
||
Jeep WranglerJeep Wrangler Unlimited to wersja czterodrzwiowa tej niezwykle popularnej i niemal już kultowej terenówki. Choć premiera pierwszej generacji Wranglera miała miejsce w 1987 roku, to dopiero w 2006 na targach w Nowym Jorku po raz pierwszy pojawiła się wersja 4-drzwiowa tego auta. Jeep Wrangler Unlimted w Europie, w tym i w Polsce pojawił się niemal rok po swojej światowej premierze. Ocena użytkownikówJeep Wrangler - generacje, wersje, katalogKup Jeep WranglerJeep Wrangler - opinie kierowcówJeep Wrangler został oceniony 5 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.45 na 5 możliwych punktów. 100% użytkowników określiło że warto kupić ten model Ocena łaczna: 4.45 Liczba ocen: 5 Czy warto kupić ten model: tak 100% nie 0%
Jeep Wrangler - spalanieUżytkownicy modelu Jeep Wrangler testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
Liczba raportów:
5
2
2
1
śr. spalanie w mieście (l/100km)
19.4
21.8
22.5
14.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
13.2
14.0
16.5
9.0
Informacje o samochodach Jeep WranglerJeep Wrangler Rubicon 392: jest obiecane V8!wydarzenia 23-11-2020
Wiadomość o powrocie V8 do gamy Wranglera po raz pierwszy pojawiła się, aby przyćmić premierę Forda Bronco. Teraz Jeep Wrangler Rubicon 392 dostał oficjalnie zielone światło. Jeep Wrangler Rubicon 392 – bulgot silnika V8wydarzenia 17-07-2020
Ochłonęliście już po niedawnej premierze Forda Bronco? Dobrze, bo oto debiut, który miał przyćmić to wydarzenie – Jeep Wrangler Rubicon 392. Ależ to V8 brzmi! Jeep Wrangler w crash teście IIHS zaliczył wpadkęwydarzenia 08-05-2020
Amerykański instytut IIHS przeprowadził testy zderzeniowe Jeepa Wranglera. Wyniki były zaskoczeniem, bowiem po raz pierwszy w historii tego testu auto się przewróciło. Jeep Wrangler w teście: z krainy błotem płynącejtest 14-04-2020
Rama, sztywne mosty, napęd 4x4 z reduktorem i rozbieralna karoseria: Jeep Wrangler nowej generacji pozostaje wierny sobie. Teraz ma być też bardziej komfortowy w codziennej jeździe. W teście elegancka wersja Sahara. Samochody koncepcyjne - TOP prototypy Jeepawydarzenia 10-02-2019
Citroen, Peugeot, Mercedes, BMW, Toyota, Audi - nie tylko te marki słyną z efektownych samochodów koncepcyjnych. Takie pojazdy miał w swojej historii również Jeep. Dlaczego Jeep Wrangler Rubicon to terenówka nadzwyczajnapierwsza jazda 07-02-2019
Wozów takich jak Wrangler na rynku jest mniej niż palców jednej ręki. Szczególnie odmianę Rubicon niewiele jest w stanie zaskoczyć. Oto pięć argumentów, które sprawiają, że Wrangler w tej wersji to terenówka nadzwyczajna. Jeep Wrangler w off-roadzie i na asfalciepierwsza jazda 23-12-2018
Jak adidasami stały się wszelkie buty sportowe, tak „dżipem” bywa nazywane każde auto o wyglądzie terenówki. Ale prawdziwy Jeep jest niepodrabialny. Nowy Wrangler pokazuje, co to znaczy kilkudziesięcioletnie doświadczenie i tradycja. Na pierwszą przejażdżkę w błocie zabieramy najbardziej terenową wersję Rubicon z klasycznym, dwudrzwiowym nadwoziem. Jeep Wrangler jako... plażowy radiowózwydarzenia 27-06-2018
Włosy karabinierzy odebrali od szefa FCA Sergio Marchionne specjalnego Jeepa Wranglera, który służył będzie do patrolowania plaż Emilii Romanii, chroniąc mieszkańców i urlopowiczów. To specjalnie przygotowany model poprzedniej generacji, ustępującej właśnie miejsca swojemu następcy. Jeep Wrangler - Poznań Motor Show 2018wydarzenia 09-04-2018
Na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show zadebiutowała nowa generacja Jeepa Wranglera - kultowej terenówki z prawdziwego zdarzenia. Jeep Wrangler (Genewa 2018)wydarzenia 07-03-2018
Jeep to legendarna kultowa marka, której siła tkwi w zdolnościach terenowych jej modeli oraz niewielkich zmianach, jakie przechodziły w swojej historii. To sprawia jednak, że są od razu rozpoznawalne i nie można ich pomylić z żadnymi innymi samochodami. Mimo że Jeep nazywa Wranglera zaprezentowanego na salonie w Genewie modelem nowej generacji zmiany, jakim go poddano są raczej kosmetyczne. Filmy i galerie samochodów Jeep WranglerJeep Wrangler 2018Samochody - katalog 04-12-2017
W Los Angeles debiutuje nowy Jeep Wrangler. Jednym z silników napędzających legendarną terenówkę jest 3,6-litrowy silnik V6 Pentastar o mocy 285 KM. Drugi to czterocylindrowy silnik turbo o pojemności 2 litrów w wersji mild hybrid. Stratę dwóch cylindrów i mniejszą pojemność jednostka rekompensuje mocą 268 KM. Testy mojeauto.pl : Jeep Wrangler UnlimitedTesty samochodów 30-12-2009
Jeep Wrangler RubiconSamochody - katalog 07-11-2008
Statyczne oraz dynamiczne ujęcia Wranglera Rubicona - mojeauto.tv Opinie i dyskusje o samochodach Jeep WranglerCzakolo o Jeep Wrangler Unlimited 2007-Najbardziej opłacalne auto terenowe z pośród nowych. Nie tak niezawodne jak Toyota, ale dużo bardziej przyjemne w modyfikacjach. Super zdolności terenowe i całkiem wygodne na drodze, choć hałas jest większy niż w innych. czytaj więcej Jeep Wrangler Unlimited: Rodzinny twardzielMiałam ugryźć się w język, ale jak widzę te wszystkie komentarze, to aż mi się chce płakać. No jak można źle mówić o Jeepie? No jak? Przecież to auto jest tak niezawodne i ma tak mało usterek, że w żadnym warsztacie go się nie uświadczy a dodatkowo wyposażenie, bezpieczeństwo na drodze i radzenie sobie z różnymi warunkami pogodowymi stawia go na piedestale ponad innymi autami. Miałam kiedyś Cherokee, ale bez porównania. Mówię wam, to auto, które warto zahartować w terenie. Później jeździ jak złoto. czytaj więcej jeepniety o Jeep Wrangler 2007-W standardzie ma duże możliwości terenowe ale po przeróbkach wjedzie wszędzie a po zdjęciu dachu i drzwi sprawia nie małą frajde czytaj więcej Jeep Wrangler Unlimited: Rodzinny twardzielPiszę tego posta ponieważ w zakupie Wranglera pomogła mi m.in opinia w tem portalu. Moj Wrangler -2010r Unlimited Rubicon, 2.8 Diesel, automat kupiony w pewnym salonie w Warszawie ( Dziekuję panie Marku za pełen profesjonalizm i podejście do klientaktórego brakowało w salonach w innych miastach), Ogólnie jestem bardzo zadowolony- samochód prosty i przyjemny w użytkowaniu, Demon prędkości z niego żaden, ale przez to ZBYTNIO nie łamie przepisów a jak trzeba wyprzedzić przy 90-100km/h to też daje radę Komfort podróżówania po płaskich drogach naprawdę dobry, na mniejszych powiatowych trzęsie troche budą, no ale to rama i sztywne mosty. Mam wrażenie że ten samochód nie przejeżdża po prostu nad dziurą, on pragnie pokazać że kawałeczek po kawałeczku zbadał ją każdym calem swojego koła :-) Stosunkowo twarde fotele są dla mnie nawet bardziej komfortowe w dłuższych trasach niz w poprzednim aucie( wcześniej jeździłem Oplem Signum) minus za brak pełniejszego ustawiania fotela pasażera, w tylnych fotelach ISO Fix jest ( foteliki dziecięce) Bagażnik pojemny, ale mało ustawny, ze względu na sub-woofer (seryjny) orurowanie i wożóny przeze mnie podnóżek do wsiadania dla seniorów mojego rodu ;-) Podczas jazdy powyzej 110km/h rzeczywiście trochę słychać opływające go powietrze Seryjne opony ze względu na bieznik nie zapewniaja przy takiej masie pojazdu dobrej przyczepności podczas hamowania na śliskim i mokrym podłożu Jeżeli chodzi o teren to za mocno nim nie ujeżdzałem- zobowiązanie u leas... czytaj więcej xxxx o Jeep Wrangler Unlimited 2007-cena w Polsce auta,częsci iszczególnie serwisu nie adekwatna do jego wartości wyjściowej i użytkowej.Auto dla terenowców! czytaj więcej Jeep Wrangler Unlimited: Rodzinny twardzielJestem użytkownikiem Wranglera Unlimited w wersji Sahara 2.8 CRD z "automatem". Użytkuje go od października 2009, do dzisiaj zrobiłem nim 11000km i stwierdzam, że to super extra auto!! Zdolności terenowe nie są oczywiście porównywalne z wersją 2D, ale jeżeli ktoś użytkuje te auto na co dzień, a popołudnia spędza poza utwardzoną drogą polecam "długą" wersje. Jest dużo bardziej stabilna na normalnej drodze. Ogólnie rzecz biorąc Unlimited na drodze prowadzi się jak normalne auto (oczywiście do pewnych granic takich jak "Test Łosia" przy większej prędkości itp.). Po czasie przyzwyczajamy się do tego, że jeździmy "terenówką". Nie zgodzę się z kilkoma kwestiami z artykułu. Po pierwsze auto w życiu nie spali poniżej 9l/100 km, średni wynik zużycia u mnie to 12-13 litrów (miasto/trasa/teren) przy użytkowaniu takim jak wyżej wspomniałem, kolejno przyspieszenie do 100 km/h - powiem tyle, nie wiem jakim urządzeniem redaktor mierzył czas i uzyskał taki wynik.... tu zgodzę się z danymi fabrycznymi. Sahara jest najgorzej przystosowana do jazdy terenowej, ze wszystkich wersji Wranglera (pozostałe Sport i Rubicon), ale pomimo tego i tak jest bardzo dzielnym autem! O tym aucie można by napisac referat........ Pozdrawiam fanów i użytkowników Wranglera. Służę pomocą! czytaj więcej |