|
||
JaguarPoczątki tej brytyjskiej marki, założonej przez Williama Lyonsa, datuje się na 1922 rok, jednak pierwszy samochód pojawia się dopiero w latach trzydziestych. Pierwsze modele sprzedawane były pod nazwą SS (od nazwy firmy Swallow Sidecar), dopiero od 1945 r. na stałe pojawiła się marka Jaguar. Jaguar - katalog modeliNajlepiej ocenianyNajbardziej bezpiecznyNajmniejsze spalanieNajmniej usterekKup samochód marki JaguarInformacje o samochodach marki JaguarJaguar E-Pace z nowym napędem plug-in hybridwydarzenia 30-10-2020
Jaguar E-Pace przeszedł face lifting, który poza kosmetycznymi zmianami stylistyki i odświeżeniem wnętrza, wzbogacił ofertę napędów o mocną wersję hybrydową typu plug-in. Jaguar XF – nowe napędy, świeży wyglądwydarzenia 06-10-2020
Jaguar XF przeszedł face lifting, który zmienił co nieco w wyglądzie i wyposażeniu, ale przede wszystkim model ten zyskał nowe napędy. Jaguar F-Pace 2021: Rozwija się i nie ogranicza wyboruwydarzenia 15-09-2020
Elegancka stylizacja, starannie wykończone wnętrze, nowe multimedia, wszechstronna gama silników obejmująca 6-cylindrowe benzyniaki, diesle i hybrydy powoduje, że nowy Jaguar F-Pace staje się drapieżnym zawodnikiem na rynku luksusowych SUV-ów. Używane modele klasy średniej premiumtesty samochodów używanych 25-08-2020
Mocne silniki, bogate wyposażenie i wysoka jakość wykonania to atuty modeli tej klasy. Prezentujemy pięć aut prestiżowych marek, zapewniających wygodną podróż także na dalekich dystansach: Audi A4, BMW 3, Jaguara XE, Lexusa IS i Mercedesa C. Używany Jaguar XE (2015-...) - W sportowym stylutesty samochodów używanych 08-08-2020
Długa maska i opadający dach sprawiają, że Jaguar XE produkowany od 2015 roku wygląda jak coupe. Ma niezbyt obszerne, ale przyjemnie urządzone wnętrze i tylko mocne silniki. Samochody z silnikami V8 - Gatunek wymierający | TESTporównanie 28-06-2020
W samochodach z silnikami V8 liczą się osiągi i jazda bez trzymanki. Przed nami 6 różnych modeli, 48 cylindrów, 28 litrów pojemności, 3315 KM, 4147 Nm momentu obrotowego, 8 sprężarek i 24 końcówki wydechu. No to jazda! Jaguar I-Pace – trzy ekrany, szybsze ładowaniewydarzenia 25-06-2020
Jaguar I-Pace ma dopiero dwa lata, więc na gruntowne zmiany nie pora. Producent odświeżył jednak ofertę, dodając lepszy system infotainment i szybsze ładowanie. Jaguar F-Type - Kocie oczy | TESTpierwsza jazda 08-06-2020
Po siedmiu latach produkcji odświeżono Jaguara F-Type’a – zmieniono gamę silników, zmodyfikowano zawieszenie, a we wnętrzu pojawiły się nowe elementy wyposażenia. Na szczęście charakter komfortowego rasowego auta typu gran turismo, którym miałbyś ochotę pojechać na koniec świata, pozostał bez zmian. 20 najlepszych na świecie reklam samochodowychwydarzenia 30-05-2020
Oto naszym zdaniem 20 najlepszych reklam samochodów jakie powstały w historii. Bawią, zaskakują zwrotami akcji, trafiają w punkt, bulwersują, zachwycają pięknem obrazu, obnażają pragnienia, czy obrazują relacje międzyludzkie. Niezła rozrywka. Oto Project Vector. Za rok testy autonomicznego konceptu na drogach w Wielkiej Brytaniiwydarzenia 21-02-2020
Zero emisji, zero wypadków, zero korków. Takie niezwykle ambitne plany na temat przyszłości mają Brytyjczycy z Land Rovera/Jaguara. Opinie i dyskusje o samochodach marki JaguarAirbagWitam forumowicze. Mam takie pytanko, ponieważ kupiłem Jaguara X-Type 2.0 D 2004r. Prawdopodobnie autko było lekko bite z prawej strony. System poduszek nie pokazuje żadnego błedu jak i komputer. Nie pokoi mnie jednak fakt, iż osłona poduszki pasażera lekko odstaje, co się ją dociśnie, to ona znów zaczyna lekko odstawać, ale nie otwiera się. Przejechałem już ponad 10 tyś. i póki co wszystko ok, ale jednak chciałbym wiedzieć czy to jest normalne, czy też nie. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. czytaj więcej mario o Jaguar X-Type 2001-2008Tak jak wyżej nie jest to auto dla oszczędnych. Paliwo idzie ale satysfakcja z jazdy ogromna i ten zawsze modny design. Dla tych nie chcących się wyróżniać polecam inne marki, o obiegowych opiniach bezawaryjności czyli made in germany. Każde auto zadbane auto użytkownikowi się odwzajemni. Nie dajcie się zaś nabierać na samo logo marki. Mercedes nie zawsze = komfort i bezawaryjność. Moi znajomi posiadacze tej marki częściej niż ja bywają w warsztatach. pozdrawiam. Nie zawsze kierujcie się rozsądkiem przy zakupie auta ale weźcie pod uwagę serce. Ja się nie pomyliłme i kocham mojego Jagusia :) czytaj więcej eRGie o Jaguar S-Type 1999-2002Posiada te auto ponad 5 lat. Przejechałem nim ok.60tys.km. Przez ten cały czas,nie miałemz nim żadnych problemów, a jedyne częsci które w nim wymieniałem to te związane z eksploatacją tj,klocki, tarcze oraz niektóre elementy zawieszenia. Części są łatwo dostępne i nie szokujące ceną. Porównywalne z audi,bmw itp. Silnik starej konstrukcji z czasów kiedy ekologia nie zabiła jeszcze motoryzacji, jest łatwy w serwisowaniu oraz trwały i zaprojektowany na wieczność jak to w dawnych czasach bywało. Nie ma nic wspólnego z dzisiejszymi konstrukcjami które po 5latach wymagają kosmicznie drogiego remontu. Ponadczasowa sylwetka gwarantuje że przez lata będzie zwracał na siebie uwagę a z czasem uzyska status klasyka.Na parkingu wielokrotnie stał obok kilkukrotnie droższych od niego modeli bmw,merców...ale to właśnie on zwraca uwagę przechodzących. Najlepiej nadaje się jako 2gie auto w rodzinie, bo miejskie korki to nie jest jego naturalne środowisko. Osoby które napalą się na to że można kupić go za nie wysokie pieniądze a ich budżet wystarcza np. na golfa IV,niech lepiej wybiorą to 2gie rozwiązanie. To nie jest auto na którym można oszczędzać na serwisowaniu. Dużo negatywnych opinii na jego temat wystawiają właśnie takie osoby,które skusiła niska cena zakupu i chciałyby że serwisowanie będzie na poziomie cenowym matiza. To auto daje: 0% przeładowania elektroniką, 0% zbędnych gadżetów, 0% turbin i innych wyżyłowań oraz 100% satysfakcji i radości z jazdy. czytaj więcej Piotr o Jaguar S-Type 2002-2004Samochód stosunkowo ciasny, wnętrze zabudowane i dla osób ceniących przestrzeń może przyprawiać o klaustrofobie. Mam 1,87 wzrostu i jest ok natomiast podczas wysiadania i wsiadania kierownica troszkę przeszkadza i utrudnia komfort tym czynnościom. S-klasa zdaje się być o dwa bądź trzy segmenty większym samochodem pod względem przestronności wnętrza, z drugiej strony w jaguarze wszystkie przyciski funkcyjne i schowki mamy na wyciągnięcie ręki i nie trzeba się do nich gimnastykować. Koszty utrzymania znacznie niższe niż S-klasa ale i dostępność części jest też mniejsza. Wykonanie i dopasowanie elementów kokpitu i tapicerki znacznie przewyższa nowsze modele konkurentów np. BMW 5 ( wersja podstawowa sam plastik) Zużycie paliwa uzależnione od kultury jazdy z tą różnicą, że przy skrzyni manualnej głaskając pedał gazu można osiągnąć spalanie niewiarygodnie niskie jak na silnik v6, czyli niewiele odbiegające od pojazdów 1.6 czy 1.8 Kilkakrotnie samemu byłem zaskoczony spalaniem i osoby które posiadają ów model a wcześnie jeździły np s-klasą 320 w benzynie rzekomo ekonomiczną przyznają mi rację, spalanie minimalne w s-typie można osiągnąć do 40% mniejsze niż spalanie minimalne w s-klasie. Usterkowość w obu modelach wygląda podobnie jak minimalne spalanie mimo iż są to samochody bezawaryjne i nie mówimy tutaj o poważnych inwestycjach tylko drobnych usterkach które w s-klasie pojawiają sie jak grzyby po deszczu, powód? s-klasa jest o wiele bardziej zaawansowana elektronicznie, pneuma... czytaj więcej SKRZYNIA MANUALNA !!! PILNEWITAM, PRZECZYTAŁAM OSTATNIO W KSIĄŻCE (KRYMINAŁ Z 1972 ), ŻE BYŁA TAK SKRZYNIA MANUALNA W KTÓREJ BIEG 3 I 4 WCHODZIŁY NA ODWRÓT - CZYLI TAM, GDZIE 4 - 3 A TAM, GDZIE 4 - 3 CZY TO PRAWDA ? czytaj więcej Sportowy Jaguar we FrankfurcieTo może być rewelka na miarę XJ220. Auto zapowiada się super. To kolejne wśród marek premium tego typu auto po SLS czy LF-A czy przygotowanym przez Porsche 918 Spider czytaj więcej |