1. Samochody
  2. Iveco
  3. Testy zderzeniowe

Iveco - Testy zderzeniowe

Iveco
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Iveco. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota iQ

Przebadano model iQ 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 886kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Hyundai Elantra

Przebadano model Elantra 1.6 GLS (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Daihatsu Cuore

Przebadano model Cuore /Charade 1.0l, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 813kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Note

Przebadano model Note , 1.4 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1092kg

Hyundai Getz

Przebadano model Getz 1,3 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1072kg

Maserati Ghibli

Przebadano model Ghibli 3.0 TDS, LHD, nadwozie limuzyna, klasa luksusowy, rok modelowy 2013, masa 1875kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Seat Mii

Przebadano model Mii VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 301

Przebadano model 301 testowany model: Citroen C-Elysse 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1044kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C5

Przebadano model C5 2,0 HDi (LHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1488kg

MG TF

Przebadano model TF 1.8 (RHD), nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1105kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi w Formule 1 - umowa z Sauberem
Audi w Formule 1 - umowa z Sauberem
Kolejny ważny kamień milowy na drodze Audi do Mistrzostw Świata Formuły 1 FIA został zrealizowany: Audi wybrało Saubera na strategicznego partnera projektu i planuje nabyć udziały w Grupie Sauber.
Dacia Sandero Dacia Sandero