1. Samochody
  2. Hyundai
  3. Terracan
  4. Testy zderzeniowe
Hyundai

Hyundai Terracan - Zobacz testy zderzeniowe

Hyundai
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Hyundai Terracan. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Audi A2

Przebadano model A2 1.4 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2002, masa 910kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Terios

Przebadano model Terios 1.5l, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota iQ

Przebadano model iQ 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 886kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Toyota Verso

Przebadano model Verso 2.0 D-4D mid grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1540kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Citan

Przebadano model Citan Kombi, 109 Blue Efficiency 'High' grade, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1460kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Ford Mondeo

Przebadano model Mondeo 2.0 diesel Trend, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1559kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Opel Combo-e: elektryczny dostawczak
Opel Combo-e: elektryczny dostawczak
Opel Combo-e, oprócz największej w swojej klasie przestrzeni ładunkowej i ładowności, oferuje miejsce dla czterech pasażerów i kierowcy, w wersji z kabiną załogową. Nowy Combo-e może przejechać na jednym ładowaniu akumulatora nawet 275 kilometrów.