1. Samochody
  2. Hyundai
  3. Santa Fe
Hyundai

Hyundai Santa Fe

Hyundai
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe jest jednym z trzech aut terenowych oferowanych aktualnie w Polsce przez koreańską markę. I mimo że wyglądem Hyundai Santa Fe bardziej przypomina SUV-a, jest też świetnie nadającym się autem do jazdy po bardziej wymagających bezdrożach. Zaprezentowany w 2000 roku Hyundai Santa-Fe powstał w oparciu o studyjny model Hyundaia Talusa HCD-9. Druga generacja Santa Fe pojawiła się na rynku w 2006 roku, a od 2012 dostępne jest już trzecie wcielenie koreańskiego SUV-a.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Hyundai Santa Fe


 


 

Hyundai Santa Fe - opinie kierowców


Hyundai Santa Fe został oceniony 44 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.62 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.62

Liczba ocen: 44

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Hyundai Santa Fe - awaryjność




76% Brak usterek


17% Nieznaczne usterki


7% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (21.70%), układ hamulcowy (10.20%), układ wydechowy (9.60%)

 

Hyundai Santa Fe - spalanie


Użytkownicy modelu Hyundai Santa Fe testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
44
4
5
35
śr. spalanie w mieście (l/100km)
12.4
12.8
15.1
9.3
śr. spalanie w trasie (l/100km)
10
10.5
11.7
7.8

 

Hyundai Santa Fe - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 96%

 

Informacje o samochodach Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe: Luksus po koreańsku - TEST

pierwsza jazda 15-01-2022

Nieczęsto się zdarza, żeby podczas face liftingu zmieniono tak wiele jak w Hyundaiu Santa Fe. Nie tylko wygląda on bardziej nowocześnie, ale od teraz ma napęd hybrydowy. Dodajmy, bardzo udany napęd hybrydowy.

Hyundai Santa Fe traci diesla, zyskuje wersję dla 6 osób

wydarzenia 27-12-2021

Hyundai Santa Fe przeszedł coś w rodzaju face liftingu. Wygląd auta pozostał co prawda ten sam, ale zmieniła się oferta napędów, a do gamy dołącza nowa wersja wyposażenia wnętrza.

Hundai Santa Fe bez diesla i w nowych wersjach

Aktualności 15-12-2021

Do gamy Hyundaia Santa Fe dołączyła wersja 6-miejscowa, która będzie oferowana równolegle do wersji 5- i 7-miejscowej. Klienci mogą wybierać spośród napędów hybrydowych typu HEV i PHEV, natomiast z oferty zostały całkowicie wycofane silniki Diesla.

Używany Hyundai Santa Fe (2012-2018) - Efektowny i efektywny

testy samochodów używanych 12-12-2021

Atrakcyjny wygląd, obszerne wnętrze i wysoki komfort to zalety Hyundaia Santa fe trzeciej generacji. Model ten jest też bardzo solidny.

Hyundai Santa Fe w wersji plug-in hybrid

wydarzenia 26-01-2021

Hyundai Santa Fe wzbogacił się o wersję plug-in hybrid, w tym wariant siedmioosobowy. Znamy już cenę flagowego SUV-a.

Hyundai Santa Fe HEV 1.6 vs. Mazda CX-5 2.5: Dwie drogi do jednego celu - TEST

testy 21-01-2021

Chcesz przeznaczyć na ciekawie wyglądającego SUV-a nie więcej niż 165 tys. zł? Mamy dla ciebie odmienne konstrukcyjnie propozycje dwóch ambitnych marek. Napędzana klasycznym wolnossącym silnikiem Mazda CX-5 zaparkowała obok hybrydowego Hyundaia Santa Fe.

Nowy Hyundai Santa Fe w sprzedaży. Znamy ceny

wydarzenia 18-12-2020

Hyundai wprowadził do oferty nowego Santa Fe, który po raz pierwszy dostępny jest z napędem hybrydowym o mocy 230 KM. SUV występuje w wersjach pięcio- i siedmioosobowych.

Hyundai Santa Fe – hybryda, hybryda i diesel

wydarzenia 10-07-2020

Hyundai Santa Fe debiutuje w nowej odsłonie. Niedawno poznaliśmy jego wygląd i podstawowe informacje, teraz wiemy już, jakie napędy zastosuje producent.

Hyundai Santa Fe – premiera. Nowa platforma i napędy

wydarzenia 03-06-2020

Hyundai Santa Fe debiutuje w nowej odsłonie. Czy mówimy o bardzo gruntownym face liftingu, czy już o nowej generacji? Zobaczcie sami.

Hyundai Santa Fe - polskie ceny

wydarzenia 24-07-2018

Nowa generacja Hyundaia Santa Fe wchodzi do sprzedaży na polskim rynku. Importer podał właśnie ceny SUV-a. Najtańszą i najdroższą wersję dzieli kwota 100 tys. złotych.

Filmy i galerie samochodów Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe 2012

Samochody - katalog 04-09-2012

Hyundai Santa Fe

Samochody - katalog 05-04-2012

Podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku Hyundai zaprezentował nową generację SUV-a Santa Fe.

Hyundai Santa Fe

Samochody - katalog 30-01-2008

Hyundai Santa Fe

Inne 20-12-2007

Nie rób drugiemu co tobie nie miłe.

Opinie i dyskusje o samochodach Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe: Koreańczyk z renomą

Do KSP Masz racje nie mozna Santa Fe porownywac z BMW X3, Volvo XC60 czy Audi Q5. Santa Fe jest wieksze, ma najwieksza przestrzen w srodku, najwieksza ladownosc, najbogatsze wyposazenie, gwarancje 5-letnia, wyrozniajacy design i jakosc.Trudno porownac go do golasow wymienionych powyzej. Oczywiscie jak doplacisz ok. 60 tys. do kazdego z nich to tez bedziesz mial podobne wyposazenie jak w Santa Fe, ale dalej bedzie to mniejszy samochod, mniejsza ladownosc i dalej bedzie mial 5-cio letnia gwarancje i najciekawszy design. czytaj więcej

hundai

Mam nadzieję że nie jesteś blondynką Ewo wystarczy poszukać. Krótko mówiąc: TPMS – Tire Pressure Monitoring System, to system monitorujący ciśnienie w oponach. Wyróżnia się następującymi rodzaje TPMS Bezpośredni System bezpośredni przesyła informacje do komputera pokładowego drogą radiową na podstawie pomiarów z czujników umieszczonych na wewnętrznej stronie każdej felgi każdego koła. Dzięki temu możliwe jest także pozyskanie informacji o temperaturze opon. Wadą tego systemu jest to, że wymaga on aby każde koło było wyposażone w czujnik. Zaletą jest dokładny pomiar ciśnienia. W przypadku monitorowania ciśnienia bezpośredniego istnieją dwa sposoby: monitoring zewnętrzny i wewnętrzny. Czujniki wewnętrzne umieszczane są wewnątrz opony lub zastępują zawór macierzysty opony co wymaga fachowej instalacji przy każdym montażu, naprawie, wymianie opony. System zewnętrzny polega na umieszczeniu czujnika na zaworze co nie utrudnia wymiany opon a usunięcie lub przeprogramowanie czujnika nie wymaga dodatkowych narzędzi i specjalistycznej obsługi. W systemach wewnętrznych może pojawić się problem z wysyłaniem i odbieraniem fal radiowych ponieważ pojawiają się dodatkowe obszary mogące wywoływać zakłócenia tj. opona, felga. Pośredni System pośredni nie potrzebuje dodatkowych czujników ponieważ nie wykonuje pomiarów lecz wylicza je na podstawie impulsów otrzymanych od ESP i ABS. W tym systemie mierzy się obroty kół. Koło z mniejszym ciśnieniem powietrza w oponie ma mniejszy promień ... czytaj więcej

kaliber o Hyundai Santa Fe 2000-2006

kupiłem używany 5 lat temu, aktualny przebieg 250tys.To pewny, masywny. silny samochód. spalanie w warszawskich korkach-8,5l.z zegarkiem w ręku. kiedy zaczął palic 9,5, zrobiłem regenerację wtrysków. awaryjność średnia, ale bez awarii wrednych, warto dbać na bieżąco. plus- tu się nie zmienia opon na zimowe, ja mam Matadory Izzarda do suv-ów 4/4, smigam cały rok. serwis niedrogi, ale zamienników mało, raczej oryginały ale w dobrej cenie. pomniejsi mechanicy dają radę z obsługą tego samochodu, zrobiony solidnie, dobre mocowania, kostki połączeniowe, porządne śruby. minus- niedogrzany diesel w zimie, przednia szyba zamarznięta, słaba wentylacja, warto pamietac o filtrze kabiny. bardzo duży bagażnik, składane siedzenia. dużo miejsca dla wszystkich. minus mojego- poniżej -15 st w zimie bardzo duże kłopoty z odpaleniem, myslę ze to awaria pojedynczego egzemplarza, nie wada seryjna. słabo wyciszony silnik, ale w koncu to quasi terenówka. za tę cenę nic ciekawszego nie znajdziecie. kompromis pomiedzy wielką, ciężką terenówą a solidnym pewnym i silnym kombi-suvem. Zdecydowanie polecam. czytaj więcej

Berberys o Hyundai Santa Fe 2000-2006

Hyundaia nabyłem przypadkowo, gdy mój hot hatch skończył żywot w rowie. Decyzja o zakupie zapadła spontanicznie, gdy okazało się podczas jazdy testowe, że z koreańskim SUVem można się polubić. Wielkie wygodne fotele, dobra widoczność, olbrzymie wnętrze w tym pokaźny i ustawny bagażnik oraz generalnie spory komfort podróżowania po naszych wyboistych dróżkach w kontekście ceny, za która można byłoby nabyć autko spowodowały, że stał się on mój. W dłuższym użytkowaniu Hyundai zbiera plusy za możliwości konfiguracyjne wnętrza i "schowkologię" powodującą, iż jest to świetny kompan na rodzinne i wakacyjne wyjazdy, przyzwoite spalanie, niezły układ jezdny i całkiem dobra poręczność nawet w zatłoczonym mieście. Minusem jest smutna deska rozdzielcza, fatalne czarne łuszczące się plastiki, słabe wyposażenie dodatkowe i średnie trzymanie boczne foteli. Wraz z designem wnętrza i przyjaznym zawieszeniem powoduje to w sumie , że jazda Santa Fe przypomina jako żywo jazdę Jeepem Grand Cherokee. Luz, brak pośpiechu i delektowanie się uciekającymi kilometrami. A jak się doda, że układ jezdny pozwala wjechać tam, gdzie żaden jednonapędowiec nawet się nie zbliży mamy już pełny obraz autka. w kontekście jakość/cena - nie do pobicia. Cała reszta też ogólnie na plus. W chwili obecnej, mając do wyboru Santa Fe lub zwykłe rodzinne kombi klasy średniej, prawdopodobnie wybrałbym Hyundaia. Także dlatego, że jest oryginalniejszy... czytaj więcej

Hyundai Sante Fe: Komfort po azjatycku

Też mi się tak wydawało. (że 150KM to będzie mało) Kupiłem i nie narzekam. To nie jest sportowy kabriolet do ścigania się. Z ładunkiem 5 osób + bagaż na weekend bez problemu zbiera się zarówno spod świateł jak i pod górę. Pali średnio 8-9l, na trasie jak sucho ok 7, ale po mieście w śniegu włącza się 4x4 i wtedy więcej. W środku bajka - autko cicho płynie po drodze (po naszych dziurawych drogach), automat rozpędza płynnie, jest dużo miejsca, bardzo dobrze widać, bo wysoko się siedzi, ponadto ABS, ESP, klimatronik, 12 poduszek. Automat powoduje że prowadzę samochód spokojniej niż z ręczną skrzynią. Zimą niezbędne są dobre opony bo dzięki 4x4 łatwo ruszyć i rozpędzić się ale taką masę trudno na śliskim zatrzymać szczególnie przy zjeździe z góry albo w nagłej sytuacji. Jestem bardzo zadowolony. czytaj więcej

Berberys o Hyundai Santa Fe 2000-2006

Hyundaia nabyłem przypadkowo, gdy mój hot hatch skończył żywot w rowie. Decyzja o zakupie zapadła spontanicznie, gdy okazało się podczas jazdy testowe, że z koreańskim SUVem można się polubić. Wielkie wygodne fotele, dobra widoczność, olbrzymie wnętrze w tym pokaźny i ustawny bagażnik oraz generalnie spory komfort podróżowania po naszych wyboistych dróżkach w kontekście ceny, za która można byłoby nabyć autko spowodowały, że stał się on mój. W dłuższym użytkowaniu Hyundai zbiera plusy za możliwości konfiguracyjne wnętrza i "schowkologię" powodującą, iż jest to świetny kompan na rodzinne i wakacyjne wyjazdy, przyzwoite spalanie, niezły układ jezdny i całkiem dobra poręczność nawet w zatłoczonym mieście. Minusem jest smutna deska rozdzielcza, fatalne czarne łuszczące się plastiki, słabe wyposażenie dodatkowe i średnie trzymanie boczne foteli. Wraz z designem wnętrza i przyjaznym zawieszeniem powoduje to w sumie , że jazda Santa Fe przypomina jako żywo jazdę Jeepem Grand Cherokee. Luz, brak pośpiechu i delektowanie się uciekającymi kilometrami. A jak się doda, że układ jezdny pozwala wjechać tam, gdzie żaden jednonapędowiec nawet się nie zbliży mamy już pełny obraz autka. w kontekście jakość/cena - nie do pobicia. Cała reszta też ogólnie na plus. W chwili obecnej, mając do wyboru Santa Fe lub zwykłe rodzinne kombi klasy średniej, prawdopodobnie wybrałbym Hyundaia. Także dlatego, że jest oryginalniejszy... Jako bonus - moja naprawdę niezbyt wysoka żona, jeżdżąca na co dzień ... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Daimler zmienia nazwę na Mercedes-Benz Group
Daimler zmienia nazwę na Mercedes-Benz Group
Zmiana nazwy z Daimler AG na Mercedes-Benz Group AG wieńczy proces reorganizacji firmy, która w pełni skoncentruje się na samochodach osobowych i dostawczych w segmencie luksusowym i premium.
Jak zmieniła się Skoda Jak zmieniła się Skoda