1. Samochody
  2. Honda
  3. S 2000
  4. Testy zderzeniowe
Honda

Honda S 2000 - Zobacz testy zderzeniowe

Honda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Honda S 2000. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Chevrolet Cruze

Przebadano model Cruze 1.6 LS, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Hyundai ix20

Przebadano model ix20 Kia Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Jeep Cherokee

Przebadano model Cherokee 2.5 TD Limited (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1800kg

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Celerio

Przebadano model Celerio 1.0 petrol GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 823kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lancia Voyager

Przebadano model Voyager 2.8l Diesel, Automatic, Platinum, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 2183kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Suzuki Grand Vitara

Przebadano model Grand Vitara (RHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1640kg

Fiat Bravo

Przebadano model Bravo , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota bZ4X - zapowiedź elektrycznego SUV-a
Toyota bZ4X - zapowiedź elektrycznego SUV-a
Toyota podczas Shanghai Motor Show zaprezentowała koncepcyjną wersję modelu bZ4X, który będzie pierwszym z gamy samochodów z bezemisyjnym napędem elektrycznym na baterie (BEV).