1. Samochody
  2. Honda
  3. HR-V
  4. Testy zderzeniowe
Honda

Honda HR-V - Zobacz testy zderzeniowe

Honda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Honda HR-V. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

Volkswagen Golf

Przebadano model Golf Golf 1,6 Trendline (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1200kg

Maserati Ghibli

Przebadano model Ghibli 3.0 TDS, LHD, nadwozie limuzyna, klasa luksusowy, rok modelowy 2013, masa 1875kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Mitsubishi Lancer

Przebadano model Lancer Sportback 1.8 Invite, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1385kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Hyundai Tucson

Przebadano model Tucson 2.0 VGT diesel, 4WD, nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2006

Chevrolet Malibu

Przebadano model Malibu 2.4 LTZ, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1605kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Sonata

Przebadano model Sonata 2,4 GLS, RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1494kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen ID R z nowym rekordem Północnej Pętli toru Nürburgring
Volkswagen ID R z nowym rekordem Północnej Pętli toru Nürburgring
Volkswagen ID R pokonał okrążenie Północnej Pętli toru Nurburgring w rekordowo krótkim czasie, najlepszym wśród pojazdów elektrycznych.