1. Samochody
  2. Honda
  3. Civic
Honda

Honda Civic

Honda
Honda Civic

Historia niebywałego sukcesu linii Honda Civic, słusznie zaliczanej do najbardziej udanych samochodów seryjnych, ciągnie się przez okres ponad 33 lat. Honda Civic miała wiele twarzy. Wersje produkowane w latach 90-tych skierowane były głównie dla napalonych szybką jazdą nastolatków, kolejne zaś (początek XXI wieku) uciekały w stronę coraz modniejszych minivanów. Ósma, najświeższa wersja modelu Honda Civic, która do sprzedaży trafiła z początkiem 2006 roku jest mieszanką tych dwóch charakterów.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Honda Civic


 


 

Honda Civic - opinie kierowców


Honda Civic został oceniony 626 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.68 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.68

Liczba ocen: 626

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Honda Civic - awaryjność




65% Brak usterek


21% Nieznaczne usterki


14% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (54.00%), układ hamulcowy (22.80%), układ wydechowy (12.90%)

 

Honda Civic - spalanie


Użytkownicy modelu Honda Civic testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
626
533
60
33
śr. spalanie w mieście (l/100km)
8.1
8.2
9.2
7.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.6
6.5
7.8
5.5

 

Honda Civic - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 94%

 

Informacje o samochodach Honda Civic

Honda Civic Type R: najlepszy hot hatch? TEST

pierwsza jazda 21-01-2023

Nowa Honda Civic R nie jest jak jej poprzedniczka produkowana w Anglii, lecz w Japonii. Chociaż wygląda mniej bojowo, ma być jeszcze ostrzejsza w prowadzeniu. Wrażenia z jazdy.

Honda Civic XI: W nowym układzie - TEST

test 04-12-2022

W Hondzie Civic same nowości: z oferty wypadają silniki benzynowe i diesel, ich miejsce zajmuje wyrafinowany napęd hybrydowy e:HEV. Zmieniają się nadwozie i tablica rozdzielcza, rodzi nowa jakość. W teście sprawdzamy, czy przekona kierowców.

Nowa Honda Civic w sprzedaży. Cena od 140 tys. złotych

wydarzenia 06-10-2022

Nowa generacja Hondy Civic, dostępnej z hybrydowym napędem e:HEV, jest już dostępna w Polsce, a jej cena startuje od 139 900 zł. Co dostaniemy w zamian? Całkiem bogate wyposażenie.

Honda Civic Type R – oficjalna premiera

Premiery 02-08-2022

Honda zaprezentowała nową generację Civica Type R, świętując w ten sposób 25-lecie kultowego, sportowego hatchbacka i 50 lat modelu Civic.

Używana Honda Civic (2012-2017) - wyjątkowo trwała

testy samochodów używanych 26-07-2022

Honda Civic numer 9, czyli druga generacja „Ufo”, dzięki wyjątkowej trwałości i pojemnemu wnętrzu jest chętnie kupowana pomimo wysokich cen.

Honda Civic Type R - Więcej mocy i ręczna skrzynia biegów

wydarzenia 21-07-2022

Oto Civic Type R na rok 2023, najmocniejszy samochód drogowy Hondy z oznaczeniem R jaki kiedykolwiek zbudowano. Ma 4-cylindrowy, 2-litrowy silnik, napęd na przednie koła oraz ręczną skrzynię biegów i nie korzysta z technologii hybrydowej. To hot hatch w starym stylu, ale jeszcze niewiele o nim wiadomo.

Nowa Honda Civic e:HEV - polski cennik

Aktualności 05-07-2022

Honda potwierdziła szczegóły, dotyczące cen najnowszego modelu Civic. Civic 11. generacji jest dostępny od 139 900 zł, wyłącznie w wersji hybrydowej, wyposażonej standardowo w wykorzystujący dwa silniki elektryczne, samoładujący się układ napędowy e:HEV Hondy.

Nowa Honda Civic wyceniona. Bez 140 tys. zł nie podchodź

wydarzenia 28-06-2022

Honda podała cennik nowej generacji modelu Civic. Nie jest tanio, bo cena startuje od 139 900 złotych, ale warto pamiętać, że auto dostępne jest wyłącznie z napędem hybrydowym.

Nowa Honda Civic Type R z rekordem toru Suzuka

Aktualności 12-04-2022

Honda Civic Type R nowej generacji ustanowiła na japońskim torze Suzuka rekord okrążenia dla samochodu produkcyjnego z napędem na przednią oś.

Honda Civic w wersji europejskiej tylko z hybrydą

wydarzenia 24-03-2022

Nowa generacja Hondy Civic trafi jesienią do sprzedaży w Europie i będzie u nas oferowana wyłącznie jako hybryda e:HEV. Producent ujawnił właśnie szczegóły dotyczące parametrów napędu.

Filmy i galerie samochodów Honda Civic

Honda Civic Type R na Estoril

Samochody - katalog 24-07-2018

Honda kontynuuje swój program ustanawiania rekordów przejazdu kolejnych torów wyścigowych. Tym razem nowy rekord okrążenia dla Hondy Civic Type R na torze Estoril w Portugalii ustanowił Tiago Monteiro.

Testy mojeauto.pl: Honda Civic Tourer

Testy samochodów 10-03-2014

Honda Civic z wersją Tourer powróciła po 16 latach przerwy do klasy segmentu kombi w klasie kompaktów. I od razu, dzięki pojemności 624 litrów, może się pochwalić największą pojemnością bagażową spośród wszystkich dostępnych na rynku konkurentów.

Honda Civic VIII

Samochody - katalog 15-09-2013

Nowy diesel Hondy: 1,6 i-DTEC

Inne 28-01-2013

W modelu Honda Civic debiutuje całkowicie nowa jednostka wysokoprężna japońskiego producenta z rodziny Earth Dreams Technology. Silnik dysponuje mocą 120 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 300 Nm.

Opinie i dyskusje o samochodach Honda Civic

mal o Honda Civic 2006-2011

Przygodę z Hondą zacząłem od modelu Civic 1.6 4d z roku 2003.Przejechałem nią 112000km przez 8 lat, bez jednej awarii (wymiana płynów i klocków hamulcowych). Gdy wsiadałem do tamtej, to tak jakbym usiadł w fotelu, w kapciach, z pilotem w ręku - relaks, chociaż "kopa" miała. Wsiadając do "UFO" to tak jakbym wkładał kombinezon przylegający do ciała. Reaguje na każdy mój ruch i każdy gest. Do drogi jest przyklejona, minimalny ruch kierownicą i zmieniasz pas. Hondy lubią obroty, więc gdy o tym pamiętasz to odejście ma rewelacyjne. Pomruk silnika to uwertura do przemieszczania się. Wygląd i wyposażenie zadowoli każdego gadżeciarza. Bawię się tym autem zawsze, gdy go prowadzę. Trzeba zerkać na prędkościomierz (można ustawić sygnalizację) bo łatwo przekroczyć dopuszczalne limity i nie czuć tego. Apetyt na paliwo umiarkowany, mała i młoda, więc musi pojeść. 7.5 - trasa, 8,5 - mieszana jazda i ciężka noga. Jeśli ktoś potrafi pokochać przedmiot to polecam, zakochałem sie od pierwszego jeżdżenia. czytaj więcej

Honda Civic 2004 r., 3D, srebrny metallic, alufelgi, 1.7 CDTI, 100 KM, przebieg 118 tys., 2 komplety nowych opon

Honda Civic 2004 r., 3 drzwiowy, srebrny metallic, 1.7 CDTI, 100 KM, przebieg 118 tys. km, sprowadzony z Włoch, pierwszy właściciel w Polsce, użytkowany przez osobę nie palącą, garażowany. Auto bardzo ekonomiczne, o dobrej elastyczności, świetnie sprawdzające się tak w warunkach miejskich, jak i na dłuższych trasach (bardzo dobra ergonomia przednich foteli). Wyposażenie: • klimatyzacja • ABS • 4 x air-bag • elektryczne szyby przód • elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka • wykończenia deski w kolorze srebrnym • białe zegary • komputer pokładowy (spalanie, temperatura, dystans) • wspomaganie kierownicy • regulacja kierownicy • centralny zamek • immobilizer • profesjonalny auto alarm • radio CD • asymetrycznie dzielona kanapa • lusterka, klamki i zderzaki w kolorze nadwozia • komplet kluczyków • zupełnie nowe opony letnie Dodatkowo: • na 15’’ felgach stalowych opony zimowe użytkowane tylko przez okres dwóch miesięcy (więc praktycznie nowe) • felgi aluminiowe 15’’ (zakupione przez aktualnego właściciela, użytkowane przez 2 sezony letnie, cena sklepowa 1500zł/komplet) Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu kom. 501-438-667 (w dni robocze proszę dzwonić po godzinie 16.00). Nie odpowiadam na smsy. Samochód do obejrzenia w Warszawie. Cena 18.900zł (do negocjacji) do obejrzenia na otomoto.pl ogłoszenie nr C18308057 czytaj więcej

Instalacja LPG

Witaj kolego !!! Może by i mu się zwróciła instalacja LPG, ale japońskie wozy nie tolerują instalacji gazowej, szczególnie te nowsze, sam byłem świadkiem naprawy silnika w Japończyku i powiem że to nie małe koszty + częściej się sypią sondy lambda (niemały koszt), problemy z katalizatorami bardzo duże koszty napraw (np. japońskie wozy nie tolerują zamienników katalizatora tylko oryginał po krótkiej eksploatacji jest ten sam problem świeci się pomarańczowa kontrolka usterki silnika w zamienniku jest bardzo mało wkładu katalitycznego i na prawdę oryginał jest bardzo drogim wydatkiem około pięciu tysięcy) częściej trzeba wymieniać olej, oraz świece (wyższa temperatura spalania), poza tym praca na gazie jest bardzo sucha, paliwo jednak smaruje, koszty kontroli instalacji gazowej, jest wiele rzeczy które by tu jeszcze można wymieniać. Instalacja gazowa jest to skórka za wyprawkę. Później koszty są sporo wyższe. Sam miałem samochód ładnych parę latek zasilany gazem i odszedłem od tego, wiem co piszę. Chwilowa oszczędność nie opłaca się. czytaj więcej

Valdi o Honda Civic 1995-2001

Auto jest katowane od momentu wyjazdu z salonu. Przy 120tys. wymieniłem pasek rozrządu. W sierpniu 09 wymieniłem tłumik i tarcze hamulcowe. Wymieniam olej co 20tys.Maskę otwieram tylko po to aby wlać płyn do spryskiwaczy. Silnik nie bierze nawet grama oleju. Honda to pewność i niezawodnośćw każdych warunkach.Przejechałem ponad 1 200 000 km wieloma samochodami, jednak żaden nie przetrwał dłużej niż trzy lata, Hondą jeżdżę już 10 lat. Ten samochód ma duszę i jest jak członek rodziny. Na trasie bez trudu rozpędza się do 200km/h, na IV biegu do 195 /polecam niem. autostrady do testowania tych prędkości/. Te osiągi to w dużej mierze zasługa odpowiedniego docierania "w pierwszych dniach życia Civica". Ale co tam trasa? Prawdziwa zabawa i przyjemność to górskie serpentyny. Tam można poczuć zalety Hondy z jej samopoziomującą się podłogą /podwójne poprzeczne wachacze przód i tył/.Samochód jeździ w zakrętach jak po szynach a w ekstremalnych warunkach pisk uślizgu bocznego daje niezapomniane wrażenia /nie sprawdzać tgo w sezonie turystycznym-piesi na drodze i brak pobocza/. Od 5 lat jeżdżę na gazie. Recepta na sprawną i niezawodną Hondę -serwisowe przegłądy a potem bak do pełna i w drogę... ps Przeciwnicy Hondy /najczęściej wł.europejskich aut/ jako koronny argument przeciw, podają wysokie ceny części zamiennych. Ja pytam jakich części??????? czytaj więcej

Chevrolet Cruze vs. Honda Civic: Bitwa o Europę

"Cruze jest pozbawiony wielu gadżetów, takich jak chociażby światła do jazdy dziennej LED" Redaktorze. Pisanie o LED-ach na dzień jak o gadżetach to publicystyczny skandal. Obetną Panu wierszówkę w Redakcji. Jak wiadomo od wielu lat, w PL, na egzaminie Prawo Jazdy, nie ma pytań z budowy samochodu. Naukę elektryczności, także Redaktorzy zostawili w ostatniej klasie Gimnazjum. To było pewnie dawno i się zapomniało. Obie standardowe żarówki z przodu, na dzień, jedzą po 110 Wat prądu. LED-y z przodu, po oby stronach, na dzień, średnio u wszystkich producentów aut jedzą MAX 25 Wat. Alternator, w aucie na LED-ch z przodu, na dzień, jest dlatego bardzo zadowolony! Zwłaszcza w mroźną zimę na krótkich dystansach miejskich. Produkcja zespolonych reflektorów na przód z LED-ami na dzień nie jest dziś droga. Producenci robią nabywców w bambuko, Redaktorzy też, wmawiając nabywcom , że LED-y z przodu, na dzień, to dziś klasa PREMIUM. Nowych aut , bez względu na segment, które producent w każdej z wersji modelu nie wyposaża w standardzie w światła LED, na dzień , z przodu, po prostu NIE NALEŻY DZISIAJ KUPOWAĆ. To salonowe oszustwo. Niech bankrutują! czytaj więcej

Latino o Honda Civic 1991-1995

Silnik jest po prostu bezbłędny, jeżeli znajdziemy model z niskim przebiegiem, to mimo wieku auta, posłuży nam, nie powodując żadnych kłopotów, katowanie przez raptownych kierowców może go nadszarpnąć, ale poznamy to po ilości branego oleju (im więcej bierze, tym bardziej dojechany, mój mimo wieku nie pobierał nic). Ta jednostka napędowa zapewnia na prawdę dużo frajdy z jazdy i potrafi się wykazać. Na niemieckiej autostradzie udało mi się osiągnąć na niej prędkość 220km/h z górki, na prostej 200km/h, pod górkę 180km/h. niska waga przekłada się na bardzo dobre przyspieszenie i dynamikę. Spalanie po mieście nigdy nie przekroczyło mi 8,5 l, poza w trasie 6,5 l ale przy jeździe 80km/h, 7,5-8 l przy 120-140km/h, natomiast przy ciągłym jechaniu 200km/h (deutchland) ok. 13-14 l, ale coś za coś. korozja stanowi istotny problem, jedyna rada to bieżąca konserwacja wychodzących problemów. Auto dobre do modyfikacji dla tunerów. Bardzo duży poziom hałasu, wygłuszenia po prostu nie ma:-( Słabe ogrzewanie w zimie, przy mrozie poniżej -15 stopni na trasie idzie w aucie po prostu zamarznąć. Dobre prowadzenie auta, ale przy ostrym hamowaniu, auto szybko wymyka się z pod kontroli i ucieka w jedną stronę. Auta nie kupiłby ponownie ponieważ miałem w nim wypadek czołowy z lewej strony przy prędkości wypadkowej zaledwie 40km/h i skończyło się to poważnymi urazami nóg. W razie większej prędkości nie sądzę aby kierowca miał możliwość przeżycia, przednia część pojazdu nie składa się na zasadzie ha... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen ID.3 w drodze
Nowy Volkswagen ID.3 w drodze
Nowa generacja Volkswagena ID.3 jest gotowa, auto zostanie zaprezentowane wiosną przyszłego roku.
Jakość i stylistyka przeniesione zostaną na nowy poziom – Volkswagen wysłuchał sugestii klientów i wiele z nich zastosuje w nowym aucie.