1. Samochody
  2. FS Lublin
  3. Testy zderzeniowe

FS Lublin - Testy zderzeniowe

FS Lublin
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki FS Lublin. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

Alfa Romeo 147

Przebadano model 147 1.6 (LHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1212kg

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi Q3

Przebadano model Q3 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1520kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Kangoo

Przebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg

Volkswagen Jetta

Przebadano model Jetta 1.2 TSI 'Trendlinee', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1302kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Isuzu D-Max

Przebadano model D-Max Isuzu D-MAX / Rodeo 2.5 diesel crew cab, LHD, nadwozie pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1875kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Scirocco

Przebadano model Scirocco 1.4, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1280kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Qashqai

Przebadano model Qashqai , nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1311kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Getz

Przebadano model Getz 1,3 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1072kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sprzedaż aut w Europie wzrosła, mocny wynik hybryd
Sprzedaż aut w Europie wzrosła, mocny wynik hybryd
Rok 2019 był kolejnym rokiem wzrostu sprzedaży samochodów na europejskim rynku, wynika z raportu firmy analitycznej JATO Dynamics.
 Sundose WH  Sundose WH