1. Samochody
  2. Ford
  3. Transit Custom
  4. Testy zderzeniowe
Ford

Ford Transit Custom - Zobacz testy zderzeniowe

Ford
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Ford Transit Custom. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Dodge Caliber

Przebadano model Caliber , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Rover 25

Przebadano model 25 1.4i L (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2000, masa 999kg

Nissan Juke

Przebadano model Juke 1.6 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1172kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C3

Przebadano model C3 Citroen Pluriel 1,4 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1130kg

Infiniti FX

Przebadano model FX 37 Premium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2009, masa 2001kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Qoros 3

Przebadano model 3 Sedan 1.6T 'Elegance', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1425kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wzmożone kontrole polis OC w krajach UE
Wzmożone kontrole polis OC w krajach UE
Ponad 1 miliard euro wynoszą odszkodowania za wypadki spowodowane przez nieubezpieczone pojazdy na terenie Unii Europejskiej.