1. Samochody
  2. Ford
  3. Transit Custom
  4. Testy zderzeniowe
Ford

Ford Transit Custom - Zobacz testy zderzeniowe

Ford
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Ford Transit Custom. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Alfa Romeo 159

Przebadano model 159 1.9 JTD 'Progresion' LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1552kg

Renault Modus

Przebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

Jeep Grand Cherokee

Przebadano model Grand Cherokee 3,0 diesel, LHD, nadwozie duźy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2150kg

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Suzuki Splash

Przebadano model Splash 1.2 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Ecosport

Przebadano model Ecosport Titanium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1350kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna pasażera, przednia poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 3008

Przebadano model 3008 1.6HDi, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1425kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Najpopularniejsze auta hybrydowe 2018 roku
Najpopularniejsze auta hybrydowe 2018 roku
Popularność samochodów z napędem hybrydowym stale rośnie. Jaki był 2018 rok dla hybryd w Polsce?