1. Samochody
  2. Ford
  3. Edge
  4. Testy zderzeniowe
Ford

Ford Edge - Zobacz testy zderzeniowe

Ford
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Ford Edge. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Lexus IS

Przebadano model IS 220d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1585kg

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda Premacy

Przebadano model Premacy 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1250kg

Hyundai i40

Przebadano model i40 1.7 diesel GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1570kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

BMW X1

Przebadano model X1 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1490kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Rzadki Lexus LX 570 trafił do Polski
Rzadki Lexus LX 570 trafił do Polski
Lexus LX 570 to największy SUV japońskiej marki. Do Polski trafiła właśnie limitowana edycja 50 egzemplarzy.