1. Samochody
  2. Ford
  3. Puma

Ocena użytkowników

Kup Ford Puma


 


 

Ford Puma - opinie kierowców


Ford Puma został oceniony 10 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.68 na 5 możliwych punktów. 100% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.68

Liczba ocen: 10

Czy warto kupić ten model: tak 100% nie 0%

 

Ford Puma - spalanie


Użytkownicy modelu Ford Puma testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
10
8
2
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9
8.9
9.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.6
7.2
8.0

 

Informacje o samochodach Ford Puma

TOP 3: najbardziej rozsądne auta Frankfurtu 2019

wydarzenia 20-09-2019

Salon samochodowy we Frankfurcie obfituje w głośne premiery drogich, sportowych i luksusowych aut. My przyjrzyjmy się debiutom tych bardziej przyziemnych modeli.

TOP 5: najlepsze auta dla kobiet (Frankfurt 2019)

wydarzenia 19-09-2019

Wśród premier aut na salonie samochodowym we Frankfurcie każdy może wybrać coś dla siebie. My typujemy pięć najciekawszych propozycji dla kobiet.

Ford Puma (Frankfurt 2019)

wydarzenia 11-09-2019

Ford Puma pokazany na salonie samochodowym we Frankfurcie to nowe wcielenie tego modelu. Kiedyś niewielkie trzydrzwiowe coupe, a dziś crossover.

Ford Puma. Premiera crossovera

wydarzenia 26-06-2019

Ford zaprezentował nowe wcielenie Pumy. Kiedyś niewielkie trzydrzwiowe coupe, a dziś dynamicznie stylizowany crossover.

Czy warto kupić: Ford Puma (1997-2002)

Testy samochodów 31-12-2010

Ceny paliw szaleją, aut w miastach coraz więcej. Nic więc dziwnego, że duża garść młodych ludzi, szukających używanego auta dla siebie, celuje w małe, miejskie samochody. A jeśli do tego w gratisie można dostać sportowy, ponadczasowy wygląd? To z równania może wyjść na przykład Ford Puma.

Filmy i galerie samochodów Ford Puma

Opinie i dyskusje o samochodach Ford Puma

Cuore Sportivo o Ford Puma 1997-2001

Ford Puma to niewielki samochód, który daje niesamowitą radość z jazdy. Znakomite zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy sprawia, że pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. Samochód z założenia jest przeznaczony dla dwóch osób, więc narzekanie, że miejsca na tylnej kanapie nie są pełnowymiarowe mija się z celem. Bagażnik za to jest całkiem spory (250 l) jak w kompaktowym hatchbacku. Silnik przy niskiej masie samochodu zapewnia osiągi prawie sportowe (125 KM - 1040 kg). Szczególnie przyjemne jest wyprzedzanie na 4 i 5 biegu. Ma się wrażenie, że motor ma moment obrotowy jak w dobrym turbo dieslu. Samochód jest dość dobrze wyposażony. Jest wszystko co potrzebne czyli: klima, elektryczne szyby i centralny zamek. Samochód nie jest szczególnie awaryjny, ceny części są raczej z tej dolnej półki. Newralgiczne punkty to rdzewiejące tylne nadkola, przeguby półosi. Podsumowując, Puma to auto, które daje niesamowitą radość z jazdy, a przy tym jest niedrogie w eksploatacji. czytaj więcej

robson o Ford Puma 1997-2001

Ford Puma jest samochodem, który mogę zdecydowanie polecić każdemu młodemu kierowcy, poszukującemu wrażeń z dynamicznej jazdy. niedrogie auto, które potrafi dostarczyć dużo przyjemności z jazdy zarówno po mieście jak i poza nim. auto jest dynamiczne, zrywne i z łatwością przyspiesza, co jest nieocenione przy wyprzedzaniu oraz jeździe w dużym mieście, gdzie zmiany pasów ruchu są codziennością. niestety odbija się to na dość wysokim zużyciu paliwa w mieście... ale te 125 koni trzeba czymś napoić, by były posłuszne. twarde zawieszenie w połączeniu z niskim profilem opon dają pewność w szybkich łukach. auto bardzo dobrze trzyma się drogi. z drugiej strony nasze polskie dziury bardziej bolą, a hopki trzeba przejeżdżać wyjątkowo powoli. kiepska widoczność do tyłu oraz koszmarnie mała ilość miejsca na tylnym fotelu wynika z charakteru samochodu. kupując coupe trzeba się z tym po prostu liczyć. niemniej jednak kierowca oraz pasażer mogą cieszyć się wystarczającą wygodą w trakcie codziennej jazdy. niestety wnętrze pojazdu wykończone jest niezbyt materiałami o niezbyt wysokiej jakości, co gryzie się z ciekawą linią nadwozia. o karoserię trzeba wyjątkowo dbać, gdyż jest bardzo podatna na rdzę. autem jeżdżę już nieco ponad dwa lata i jedyne, co w nim wymieniałem to żarówki w światłach mijania oraz filtry. pomimo dekady na karku działa bez zarzutu i nie sprawia najmniejszych problemów. czytaj więcej

Tomasz o Ford Puma 1997-2001

Autko miło się prowadzi, jest szybkie i dobrze się zbiera. Niska masa przekłada się na przyspieszenie, a okrągłe opływowe kształty gwarantują aerodynamikę na dobrym poziomie. Ciekawa baza do tuningu. Jednakże autko wydaje się być niewyważone odpowiednio. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota rozpoczyna produkcję silników w Polsce
Toyota rozpoczyna produkcję silników w Polsce
Fabryka Toyoty w Jelczu-Laskowicach rozpoczyna produkcję najnowszej generacji silników benzynowych przeznaczonych do aut hybrydowych.