1. Samochody
  2. Fiat
  3. Punto
  4. Testy redakcyjne
Fiat

Fiat Punto - Testy redakcyjne

Fiat
Testy redakcyjne

Czytaj testy samochodów Fiat Punto Dziennikarze redakcji portalu mojeauto.pl testują najnowsze modele samochodów. Poznaj opinie ekspertów, pierwsze wrażenia z jazdy, wady i zalety modeli, porównania z innymi samochodami. Sprawdź jak samochody Fiat Punto wypadły na auto-testach.

Testy samochodów Fiat Punto

Master-Test: Małe auta miejskie

testy porównawcze 07-01-2015

Do Master-testu staje dziś wielobarwne towarzystwo – wielobarwne nie tylko dlatego, że kolorowe są nadwozia badanych aut. Vanopodobne maluchy spotykają się z modelami o „odchudzonej” karoserii, rynkowi wyjadacze z nowicjuszami. Szczegółowo zbadaliśmy aż 11 aut: Fiat Grande Punto, Ford Fiesta, Honda Jazz, Mazda 2, Opel Corsa, Peugeot 207, Renault Clio, Seat Ibiza, Skoda Fabia, Toyota Yaris i Volkswagen Polo.

Używane: Fiat Punto czy Renault Clio?

testy samochodów używanych 28-08-2014

Punto i Clio to klasyka gatunku miejskich aut, które nie boją się też dłuższych tras – u nas dzielne maluchy walczą zderzak w zderzak w zestawieniu samochodów używanych.

Fiat Punto 1.3 Multijet 75 KM: W oczekiwaniu na następcę

Testy samochodów 21-08-2014

Fiat Punto nie ma łatwego życia, będąc zmuszonym do rywalizacji z dużo młodszymi rywalami. To tak, jakby sześćdziesięciolatek musiał się zmierzyć z kimś o 20-30 lat młodszym. W większości konkurencji nie miałby żadnych szans. Czy jednak Punto stoi na całkowicie straconej pozycji?

Downsizing

test 15-05-2014

Zaczęło się kilka lat temu, dziś ogarnęło cały świat samochodów. Silniki pomniejszają wszyscy: 8 cylindrów jest zastępowanych przez 6, 6 przez 4, a 4 – przez 2. Oto downsizing – na przykładzie pięciu aut i pięciu silników.  

Fiat Punto: Abarth niepotrzebny?

Testy samochodów 12-09-2012

Stado 135 koni mechanicznych specjalnego wrażenia nie robi. No, chyba że znajdują się one pod maską auta, powszechnie uznawanego za małe i miejskie. Tak jak w przypadku Fiata Punto w najmocniejszej wersji z silnikiem MultiAir, który sprawia, że wcale nie musi być nam tęskno do najmocniejszego w ogóle Punto, tyle że oferowanego pod marką Abarth.

Czy warto kupić: Fiat Punto II (1999-2005)

Testy samochodów 29-07-2011

Wśród kierowców czterech kółek znajdzie się duże grono takich dla których samochód to tylko narzędzie pozwalające przemieszczać się z punktu A do punktu B. Ma być tanie w eskploatacji, niewiele kosztować i być do tego solidne. Czy taki właśnie jest Fiat Punto drugiej generacji?

Czy większy samochód ma większy sens? Cz. 2

testy porównawcze 22-04-2011

Dwa różne auta, dwa różne silniki, dwa różne poziomy wyposażenia, te same pieniądze. Wybrać większy zamiast mniejszego? A czemu nie? Sprawdzamy to na przykładzie trzech par. Tym razem - Fiat Punto Evo kontra Bravo.

Fiat Punto Evo: VIDEO-TEST

Testy samochodów 30-07-2010

Od debiutu Fiata Grande Punto minęło już 5 lat, a to sporo jak na życie jednej generacji. Stąd reakcja Fiata w postaci nowego Punto Evo. A w zasadzie starego Grande Punto z odświeżoną stylistyką na zewnątrz, wewnątrz i tech-nowinkami pod maską.

Fiat Punto Evo MultiAir – pełen odlot

test 07-06-2010

Według Fiata era silników spalinowych dzieli się na to, co było przed pojawieniem się technologii MultiAir i na to, co nastąpiło wraz z pojawieniem się jej. W teście Punto Evo z "przełomową" 1,4-litrową jednostką napędową.

Fiat Punto Evo i Punto Classic, Hyundai i20 i Getz, Peugeot 207 i 206+ - Po staremu i po nowemu

testy porównawcze 18-02-2010

Czy do tańca trzeba dwojga? Fiat wprowadza Punto Evo, u Hyundaia zadebiutował i20, Peugeot odświeżył 207. Nowy nowego nowym pogania. Tymczasem obok nich wciąż są w ofercie modele poprzedniej generacji - Punto Classic, Getz i 206+. Co są warte?

Fiat Punto Evo – wewnętrznie bogatszy

pierwsza jazda 01-12-2009

Ewolucja według Fiata. Grande Punto właśnie przestał być "grande" - teraz maluch Fiata nosi przydomek Evo. Zmienione wnętrze i nowe silniki uczyniły z niego niemal całkiem nowy model.

Fiaty Panda i Grande Punto – mały może więcej?

testy porównawcze 06-11-2009

Jeżeli Panda za 46 tys. zł zahacza o przesadę, to co powiedzieć o Grande Punto za prawie 60 tys. zł? Na pewno nie są to wersje "kryzys edition".

Fiata Punto i Toyoty Yaris - Diesle w miejskich dekoracjach

testy porównawcze 11-03-2009

Jeden ma dynamiczny, elastyczny i ekonomiczny silnik oraz dość tandetnie wykończone i ciasne wnętrze. Drugi jest bardzo obszerny, dobrze wykonany i bogato wyposażony, ma słabe hamulce i niezbyt dynamiczny silnik. Oto wybrane cechy dwóch konkurentów - czy domyślacie się które z nich pasują do Fiata Punto 1.3 Multijet, a które do Toyoty Yaris 1.4 D-4D?

Fiat Punto – Dopasowywanie

pierwsza jazda 03-08-2008

Poddany ostatnio faceliftingowi Fiat Punto swoją stylistyką nie porywa. Może jednak liczyć na powodzenie dzięki nowym silnikom - 1.3 JTD oraz 1.4 16V.

Używany Fiat Punto II

testy samochodów używanych 13-04-2008

Dla każdego coś innego - Fiat Punto

pierwsza jazda 06-02-2008

Prawie każdy nowy Fiat Punto może wyglądać nieco inaczej. Rozmaite oblicze pokazuje też każda z wersji silnikowych - tak pod względem właściwości jezdnych, jak i komfortu resorowania.

Mała wielka kropka

test 12-12-2007

Listy pochwalne kierować do mistrza Giugiaro, adres znany redakcji. Mała kropka Fiata zmieniła się bardzo. Ma nawet inną nazwę - teraz to już Fiat Grande Punto. Tu i teraz - test Dużej Kropki z silnikiem 1.3 Multijet o mocy 90 KM.

Krótkie formy

testy porównawcze 11-12-2007

Szykuje się gorący rok pojedynków w klasie maluchów. Same modele nowe, odświeżone, albo takie, które nie zdążyły się zestarzeć. Na otwarcie sezonu - Fiat Grande Punto 1.4, Mitsubishi Colt 1.3 i Toyota Yaris 1.3.

Prężna trójka

testy porównawcze 16-11-2007

Przed zaśnięciem jeżdżą nam pod powiekami różne Ferrari i Porsche. Ale do pracy jeździmy zwykłymi, niewielkimi autami. Ostatnio najczęściej dieslami. Porównajmy takie trzy "wiodące na rynku" prężne wysokoprężne - Fiata Grande Punto, Peugeota 207 i Renault Clio.

Małe cieszy

testy porównawcze 18-10-2007

Tak się porobiło, że wśród maluchów same modele nowe albo prawie nowe. W teście - Fiat Grande Punto, Opel Corsa, Peugeot 207, Renault Clio i Skoda Fabia. Silniki jedynie słuszne. Te, od których zaczynają się cenniki.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi zaoszczędziło 110 mln euro dzięki pracownikom
Audi zaoszczędziło 110 mln euro dzięki pracownikom
Audi kontynuuje swój program, w którym pracownicy zgłaszają usprawnienia pozwalające zmniejszyć koszty. Jak było w 2018 roku?