1. Samochody
  2. Fiat
  3. Panda
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Panda - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Fiat Panda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Fiat Panda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Fiat Panda na testach zderzeniowych:

Fiat Panda

Test zderzeniowy Euro NCAP 2015.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
70%
Bezpieczeństwo dzieci:
77%
Bezpieczeństwo pieszego:
50%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
46%

Fiat Panda

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
82%
Bezpieczeństwo dzieci:
63%
Bezpieczeństwo pieszego:
49%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
43%

System elektronicznej stabilizacji toru jazdy jest opcjonalnym elementem wyposażenia Fiata Pandy. Nie spełnia on jednak wymagań Euro NCAP co do wyposażenia i dlatego Panda nie zdobyła za niego punktów. W standardzie jest za to system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na przednich fotelach oraz tylnej kanapie. W ofercie Pandy nie znajdziemy za to ogranicznika prędkości.

Fiat Panda

Test zderzeniowy Euro NCAP 2004.

Wynik ogólny:
20 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
21 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
6 pkt.

Korpus Pandy jest mocny i stabilny. Jednak pomimo, że samochód jest wyposażony w przednie pasy z napinaczami i ogranicznikami naciągu, wysokie obciążenia zostały odnotowane na klatce piersiowej pasażera podczas przedniego zderzenia. Wysokie wartości obciążenia zostały także zarejestrowane na klatce piersiowej kierowcy podczas testu zderzenia bocznego. Podczas tego uderzenia otworzyły się także drzwi od strony, w którą uderzono. Rozczarował poziom ochrony dziecka podczas zderzenia, podobnie jak ochrona pieszych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Powstanie gęstej sieci publicznych ładowarek do aut elektrycznych będzie możliwe znacznie szybciej, niż się dotąd wydawało.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Dobra pogoda to więcej wypadków
Dobra pogoda to więcej wypadków
Czy liczba wypadków na drodze zależy od pogody? To oczywiste. Okazuje się jednak, że to niekoniecznie złe warunki przyczyniają się do większej wypadkowości na drodze.
Przekładnia 1-biegowa Volkswagena Przekładnia 1-biegowa Volkswagena