1. Samochody
  2. Fiat
  3. Bravo
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Fiat Bravo

Łączna ocena

4.49

Fiat Bravo – oceny kierowców

Samochody Fiat Bravo zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 194 razy. Łączna ocena to 4.49 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.63, silnik – 4.48, komfort jazdy – 4.43 i jakość i awaryjność – 4.40.

Użytkownicy samochodów Fiat Bravo

Fiat Bravo: Powrót wg Fiata

Powiem, że Stillo, pandy i inne badziewia fiata, to nieudane samochody. Fakt, że sam mmiałem fiata siene 1.6, i silnika nie naprawiałem ok. 7 lat, jednak przesiadłem się na Fiata Bravo. Teraz zmieniłem robote i dostałem Peugota 308, a jeździłem też Kia Ceed czy Hondą Civik i powiem, że Bravo to najlepszy kompromis między sportowym, groźnym wyglądem, a przestrzennością. Honda civik jest już za bardzo sportowa ( tu dopiero nie ma miejsca) a KIA ceed, czy już nawet Peugot 308, są za bardzo przestronne, i bez charakteru. Wersja sport, 150km 1.9JTD, to istny diabeł na drodze. Teraz mam tego Peugota i mimo, iż jest to najnowszy produkt peugota pod FIATA sie umywa, szczególnie patrząc pod kątem silnika i wykończenia wnętrza i dynamiczności. Co prawda, na plus peugota jest wytłumienie kabiny :) Nawet mój kolega, który ma VW Passat 2007r, skóra, wbudowana nawigacja itp., się wnerwił, bo dał 150tys, a ma gorzej zrobiony samochód :D Teraz, gdybym miał wybrać samochód, to tylko bravo, 150km wersja, Sprot edition, alusy + chip tuning :), kolor bordowy metalic + przeciemniane szyby. w 90tys sie zamykam a mam 185km i około 380-390nm, wiem, bo już taką operacje rozważałem (mam na myśli zrobienia chip tuning) Jedyną wadą fiata, to to, że z tyłu nie ma elek. szyb. czytaj więcej

Fiat Bravo: Fiat a'la Alfa

Widzę tutaj błąd zestrony redaktora. Otóż silnik 1.4 90 KM to nie diesel, tylko benzynowiec z rodziny STARJET. Ta moc w silniku Diesla reprezentowana jest przez wzmocnioną wersję niesamowitego pod wieloma względami silnika 1.3 MULTIJET, znanego chociażby z Fiata Grande Punto, Doblo, Punto, Opla Corsy, Tigry czy nawet Astry. Silnik 1.4 STARJET będzie pełnił w palecie Bravo taką rolę, jak jednostka 1.4 i-Dsi 83 KM w Hondzie Civic, czyli podstawowego, taniego silnika dla ludzi, którym się nie spieszy, albo tych, którzy przedkładają cenę nad dynamikę, komfort i bezpieczeństwo czynne podróżowania. Tak na marginesie, nowe Bravo podoba mi się mniej niż Grande Punto,widać, że najpierw było zaprojektowane jako powiększone Grande Punto,a potem na siłę "indywidualizowane", by łatwiej było je odróżnić od starszego, mniejszego braciszka. Efekt jest problematyczny.W tej chwili czekam na dwa auta, które mogą ostro zamieszać na europejskim rynku:Skodę Fabia II (premiera st czytaj więcej

Fiat Bravo: Gdyby nie ta skrzynia...

Użytkuje 1.6 120km JTD, skrzynia fakt trochę haczy, ale głównie drugi bieg wchodzi z oporem i czasem szósty, może to być wina mojego stylu jazdy gdyż często przyspieszam gwałtownie na dwójce. (w 1.6 widziałem dwa rodzaje skrzyni ja mam ze wstecznym za szóstką, a są też ze wstecznym koło jedynki. Prawdopodobnie któraś jest od Opla) Silnik przyjemnie się zbiera i ma dużą elastyczność, układ kierowniczy moim zdaniem rewelacyjnie się utwardza wraz ze wzrostem prędkości, zawieszenie pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów a przy tym dość dobrze wybiera nierówności, wnętrze tutaj trochę kuleją niektóre plastiki. Z auta jestem zadowolony, mało pali-średnia z tysiąca kilometrów mieszanej jazdy 60%trasa 40% miasto to 5.3l/100km Przy naprawdę ostrej jeździ na trasie mieści się w 6l. Klimatyzacje, radio z mp3, światła przeciwmgłowe, podgrzewane lusterka i take tam bajery ma, a to wszystko w cenie 56tys zł czytaj więcej

Fiat Bravo

Dziś miałem przyjemność odbyć jazdę próbną Bravo Dynamic + dodatki z silnikiem 1,4 benzyna z turbiną o mocy 120 KM (tzw T-JET). Po jeździe byłem w szoku jak ten samochód chodzi mam Opla w benzynie 2,0 l bez gazu i Fiat bije go na łeb, turbina robi swoje auto jest bardzo dynamiczne,nie wiadomo jak będzie ze spalaniem ale coś za coś. Według mnie dynamika jest warta poświecenia przy tankowaniu na stacji :D Odbiór już niedługo także dam opinię dokładniejszą po przejechaniu około 5 tyś km. Również się nie zgodzę z erykiem w Polsce panują pewne stereotypy żeby nie kupować aut na F ale przypuszczam że wkrótce się to zmieni bo VW też już nie robi idealnych samochodów a przy zakupie nowego trzeba płacić nawet za radio a wersja warta 65 tyś ma 2 poduszki , jak dla mnie śmiech na sali :D :D Pozderawiam wszystkich jeżdzących autami na F !! czytaj więcej

Nowy Fiat Bravo już za 49.990 zł

Nie ma co nawet porównywać nowego Bravo z Astrą. Stylistyka Fiata jest powalająca + dobre wykonanie + bdb silniki (opel w sumie teraz też żeruje na fiatowskich dieslach) Czego można chcieć więcej? Astra to po prostu zwykły samochód nie wyróżniający się niczym szczególnym. Jeśli chodzi o jakość (mamy w firmie astry) to również żadnych rewelacji a już napewno nie za takie pieniądze. Kia Cee'd również nie ma szans i tu szkoda pisać dlaczego. Auris natomiast jest dużo droższy pozatym wyglądem też odstaje od Bravo. Golf jak to golf po prostu nuda przynajmniej w miare dobrze wykonana. W tej klasie liczą się Honda Civic (szkoda tylko ze taka droga w wersji z diesel-em), Seat Leon (swietny wygląd i właściwości jezdne - jak to seaty) i właśnie Bravo -ta trójca jest warta zainteresowania. czytaj więcej

Fiat Bravo: Powrót wg Fiata

Auto bardzo dobre i piekne stylistycznie jednak z kilkoma powaznymi niedociagnieciami: -Ogromny prog zaladunowy -materialy tylko przecietne jak za te pieniadze -brak benzynowki o przecietnej mocy 1.6 (100-125km) -Bardzo malo miejsca z przodu nad glowa oraz z tylu na nogi i nad glowa -Zle zaprojektowanie panelu sterowaniem klimatyzacja- przeszkadza lewarek szkrzyni biegow W tej cenie mozna wybrac lepsze propozycje m.in Kia cee'd- pieknem moze nie grzeszy, ale to dopracowane i przemyslane auto z bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakosci Seat Leon-ladne, porzadne auto bez zbednych udziwnien, swietne prowadzenie czytaj więcej

Fiat Bravo: Powrót wg Fiata

Hmmm czytając większość tych komentarzy to śmaić mi się chce. Wszyscy dalej trzymają się stareotypów niegdyś wyroboinych przez firme FIAT. Ale czasy się zmieniły... Wcześniej od nowości miałem Fiata Pande, fakt tandetny plastik w środku, mało miejsca no ale za ta kase to czego byśmy chcieli. Od roku jeżdże nowym Bravo (co prawda zaledwie tym 90 KM - troche za słaby silnik) i co do komfortu, stylistyki nie mam żadnych zastrzeżeń i co ważne naprawde przestronny bagażnik a to też się liczy. Ludzie nie mówcie nic jeśli nie jedźliście tym samochodem bo nic nie wiecie a trzymacie się stareotypu. Jednym słowem świetne auto!!! czytaj więcej

Fiat Bravo

Moim zdaniem zamiast silnika 1,4 90KM powinni montować silnik 1,6 16v 120KM z fiata sidlici silnik wolnossący i do gazu lpg lepszy niż 1,4 t-jet powinien być tańszy i mniej kłopotliwy w użytkowaniu, a spalanie na podstawie wypowiedzi 17 użytkowników fiata sidlici 6,8l na 100km średnie spalanie takie samo jak ma 1,4 90KM w bravo. przyspieszenie od 0 do 100km /h 11 sekund. W sam raz na polskie drogi, a i 200km/h się pokula.Cena podejrzewam góra 2 tyś większa od brava z silnikiem 1,4 90KM. Takie sam bym kupił. Odpada kłopot z turbiną . czytaj więcej

Fiat Bravo: Powrót wg Fiata

Niech się wypowiadają Ci, którzy mieli doświadczenia o wiele więcej z autami, niż tylko pseudo-naukowe wywody podwórkowe. Jeżdżę Bravo i auto jest bombowe - design (porównajcie z konkurencją), komfort jazdy, ekonomia, itp. W moim przypadku Fiaty okazywały się niezawodnym autami w zestawieniu z Francuzami: nawet Seicento w wersji najuboższej "popsuło" się tylko raz (po kolizji z dzikiem); MEgane Sedane (wyposażenie za ponad 80 tys.) i Thalia psuły się po kilkadziesiąt razy (Thalia 22 razy w ciągu 20 miesięcy). I co Wy na to? czytaj więcej

Nowy Fiat Bravo już za 49.990 zł

Jest co najmniej o klasę lepiej niż Stilo, którym jeździłem i sprzedałem - po czym bardzo tego żałowałem. Dziwię się, jeżeli ktoś mówi, że Ceed jest lepszy - jest dobry ale nie lepszy niż Bravo. Ceed jest tańszy ale leżeli chce się kupić lepszą wersję, ta różnica 5 tys. topnieje do mniej więcej 2 tys. Siedziałem w środku, oglądałem - pukałem, stukałem. Niestety nie jeździłem. Itiotyczne są stwierdzenia, że samochód w środku jest źle wykończony. Może nie jest idealnie funkcjonalny ale na pewno nie jest źle zrobiony. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Moda na SUV-y nie przemija, a z prognoz wynika, że ich sprzedaż jeszcze się podwoi w ciągu najbliższych lat. VW nie poprzestaje na tych modelach, które ma w ofercie, lecz wciąż opracowuje nowe.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Nissan Juke w sprzedaży
Nowy Nissan Juke w sprzedaży
Nowa generacja Nissana Juke stała się bardziej dojrzała, przy zachowaniu oryginalnego wyglądu. Auto wchodzi do sprzedaży. Znamy już ceny.
VW i Northvolt zbudują fabrykę akumulatorów VW i Northvolt zbudują fabrykę akumulatorów