1. Samochody
  2. Ferrari
  3. Testy redakcyjne

Ferrari - Testy redakcyjne

Ferrari
Testy redakcyjne

Czytaj testy samochodów marki Ferrari. Dziennikarze redakcji portalu mojeauto.pl testują najnowsze modele samochodów Ferrari. Poznaj opinie ekspertów, pierwsze wrażenia z jazdy, wady i zalety modeli, porównania z innymi samochodami. Sprawdź jak modele Ferrari wypadły na auto-testach.

Testy samochodów marki Ferrari

Ferrari 296 GTS: Stymulator zmysłów - JAZDA

pierwsza jazda 14-01-2023

Ferrari 296 w wersji GTS pozwala na jeszcze bardziej intensywne wrażenia za kierownicą niż 296 GTB i to niewielkim kosztem. Pierwsze Ferrari spider z silnikiem V6 w historii przekona do siebie również tych kierowców, którzy zwykle ze względu na prowadzenie wybierają wersje coupé.

Ferrari Daytona SP3: Wygląda jak dwa miliony euro - TEST

testy 24-12-2022

Daytona SP3 to trzecie Ferrari z linii modelowej Icona. Ma wolnossący silnik V12 z 812 Competizione, który tu osiąga moc 840 KM i kręci się do prawie 9500 obrotów. Wrażenia z jazdy sportowym autem wartym dwa miliony euro.

Ferrari 296 GTS: Stymuluje zmysły - TEST

testy 05-11-2022

Ferrari 296 w wersji GTS pozwala sięgnąć po jeszcze bardziej intensywne wrażenia zza kierownicy niż 296 GTB i to niewielkim kosztem. Pierwsze Ferrari spider z silnikiem V6 w historii potrafi przekonać do siebie również tych kierowców, którzy zwykle ze względu na prowadzenie wybierają wersje coupe.

Ferrari 296 GTB: Moc i emocje - TEST

pierwsza jazda 07-08-2022

Ferrari 296 GTB jest szybsze od F8 Tributo, pozostaje przy napędzie na tylne koła, dostarcza mnóstwo przyjemności z prowadzenia, a dzięki silnikowi elektrycznemu porusza się dyskretnie.

Ferrari 296 GTB: Zachować to co cenne - TEST

testy 18-06-2022

Ferrari 296 GTB to jedno z najładniejszych Ferrari ostatnich lat. Świetnie się prowadzi, pozostaje przy napędzie na tylne koła, ale idzie z duchem czasu i potrafi poruszać się dyskretnie.

Ferrari Roma: Każda sekunda - TEST

testy 07-05-2022

Nigdy dotąd najtańszy model Ferrari nie wyglądał tak elegancko i nie oferował takiego prestiżu jak obecnie. Ferrari Roma mimo, że nie jest już nowością wciąż wywołuje ogromne wrażenie nawet we Włoszech, o czym przekonaliśmy się podczas przejażdżki po Toskanii.

Ferrari 812 Competizione: Szybszy niż Superfast - TEST

testy 12-02-2022

Dla tych, dla których 812 Superfast nie jest wystarczająco superfast, Ferrari przygotowało wersję Competizione, która lubi jeszcze wyższe obroty, jest jeszcze ostrzejsza w zakrętach i jeszcze lepiej wykorzystuje możliwości aerodynamiczne. Niestety, limitowana seria 830-konnego modelu już została wyprzedana. Mimo to kilka okrążeń na Circuito di Fiorano zawsze warto zaliczyć.

Ferrari SF90 Stradale: Problemy Pierwszego Świata - TEST

pierwsza jazda 16-10-2021

Ferrari SF90 Stradale ma napęd hybrydowy plug-in o mocy 1000 KM, na torze jest szybsze i łatwiejsze do kontrolowania niż LaFerrari, a w odmianie Assetto Fiorano lżejsze, głośniejsze i precyzyjniejsze od wersji podstawowej. Jakich wrażeń dostarcza najmocniejsze seryjne Ferrari w historii?

Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano – Wideo TEST

testy 14-10-2021

Na torze Fiorano mieliśmy okazję sprawdzić jakich wrażeń dostarcza najszybsze seryjne Ferrari, czyli SF90 Stradale z pakietem Assetto Fiorano. Zapraszamy do obejrzenia naszego materiału wideo.

Ferrari SF90 Stradale: Czerwone wygrywa - TEST

pierwsza jazda 03-10-2020

SF90 Stradale to nie tylko pierwsza hybryda typu plug-in Ferrari, ale też pierwszy seryjny model marki z układem napędowym o mocy 1000 KM. Oto jak jeździ sportowe auto, któremu inne mówią „szefie”.

Ferrari F12 tdf - mocny wystrzał

pierwsza jazda 06-10-2016

Oto kolejny rekordzista, czyli najmocniejsze w historii drogowe Ferrari z klasycznym układem napędowym. Pod maską 780 KM. Cena? Bez znaczenia, bo i tak wszystkie egzemplarze limitowanej serii sprzedano na pniu. Tak jeździ Ferrari F12 tdf.

Test Ferrari 488 GTB - Madonna Mia!

test 05-07-2016

Moment obrotowy jego silnika jest o 220 Nm większy niż w poprzednim modelu. Dwie sprężarki produkują tak wielkie ciśnienie, że koniecznie musieliśmy sprawdzić, czy 760 Nm przenoszone na tylną oś w ogóle da się opanować. Test Ferrari 488 GTB. 

Ferrari LaFerrari: to już szczyt!

test 10-02-2015

Hybryda z V12 w roli głównej, 963 konie, obroty wspinające się aż do poziomu 9250 na minutę i tylny napęd – po przejażdżce takim autem nie wystarczy wypić dwóch cappuccino, żeby wrócić do rzeczywistości. LaFerrari jeszcze długo nie daje o sobie zapomnieć.    

Ferrari F12 Berlinetta i Pagania Huayra: demony mocy

pierwsza jazda 22-04-2013

Obydwa są członkami klubu aut sportowych pisanych przez bardzo duże S. Ferrari F12 Berlinetta i Pagani Huayra mają 700-konne silniki V12 i uwielbiają udowadniać sobie nawzajem, który jest bardziej nie z tej ziemi.

Ferrari California

test 14-09-2012

Ekstremalnie i... na każdą okazję. Żaden model Ferrari jeszcze nigdy nie był tak uniwersalny i tak tani (!) jak California. Większość kierowców korzysta z tego auta na co dzień i tłucze kilometry, jak robi się to każdym innym samochodem. My też tak spróbowaliśmy.

Ferrari FF – test Ferrari Four

test 13-11-2011

Pod maską potężny V12 - to akurat u Ferrari nic nowego. Za to FF jest pierwszym modelem, w którym napędzane są także przednie koła. No i najważniejsze - z tyłu mogą w nim usiąść dwie dorosłe osoby. Co potrafi Ferrari dla czworga?

Ferrari FF – cztery miejsca i napęd na cztery koła

pierwsza jazda 28-06-2011

Przyjście na świat nowego Ferrari to zawsze wielkie wydarzenie, a w roku pańskim 2011 debiutuje model wyjątkowy. Nasz raport z narodzin Ferrari FF.

Bicie rekordu prędkości – rozsądkowi wbrew

testy porównawcze 10-11-2010

Który najlepiej trzyma się asfaltu, więc pokona zakręty najszybciej? Który rozwinie największą prędkość na 12-kilometrowym torze? Do testu stają BMW Alpina B5, Bentley Continental Supersports, Ferrari 458 Italia, Lamborghini Gallardo Superleggera, Mercedes SLS AMG i Porsche 911 GT2 RS.

Ferrari 599XX – moc i finezja

pierwsza jazda 27-04-2010

Sądząc po wyglądzie, nowy F 599XX z silnikiem o mocy 730 KM to rasowy samochód wyścigowy stworzony do jazdy na torze. Owszem, ale to tylko pół prawdy - jeszcze tego lata pojawi się wersja drogowa.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Holding 1 dokonał największej transakcji w historii polskiego rynku dealerskiego
Holding 1 dokonał największej transakcji w historii polskiego rynku dealerskiego

Polska grupa kapitałowa Holding 1 sfinalizowała zakup Renault Retail Group Warszawa, wzbogacając motoryzacyjne portfolio o sieć dealerstw marek Renault i Dacia w Warszawie. Wyniki pokazują, że to jedna z największych transacji w historii polskiego rynku dealerskiego.