1. Samochody
  2. DS
  3. Testy zderzeniowe

DS - Testy zderzeniowe

DS
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki DS. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Dodge Caliber

Przebadano model Caliber , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Verso

Przebadano model Verso 2.0 D-4D mid grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1540kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Daihatsu Cuore

Przebadano model Cuore /Charade 1.0l, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 813kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Sorento

Przebadano model Sorento GLS 2,5 diesel (LHD), nadwozie SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Opel Vectra

Przebadano model Vectra 1.8 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Peugeot 406

Przebadano model 406 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1315kg

Renault Vel Satis

Przebadano model Vel Satis (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1800kg

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW walczy ze smogiem
VW walczy ze smogiem
Jego zapowiedź, że do 2050 roku stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla nie jest deklaracją bez pokrycia...
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche Panamera 10 Years Edition
Porsche Panamera 10 Years Edition
Porsche świętuje dziesiątą rocznicę linii Panamera, prezentując specjalną edycję modelu - Panamera 10 Years Edition.