1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO - Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Daewoo-FSO. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Suzuki Celerio

Przebadano model Celerio 1.0 petrol GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 823kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Elantra

Przebadano model Elantra 1.6 GLS (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Kia Sorento

Przebadano model Sorento GLS 2,5 diesel (LHD), nadwozie SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Hyundai Santa Fe

Przebadano model Santa Fe 2.0 GRD (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 1785kg

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Micra

Przebadano model Micra 1,2 S (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 975kg

Toyota Previa

Przebadano model Previa D4D (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1740kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mazda wprowadza ulepszony silnik e-Skyactiv X
Mazda wprowadza ulepszony silnik e-Skyactiv X
Skyactiv-X to nowatorski silnik Mazdy, nazywany "benzynodieslem" ze względu na wykorzystanie zapłonu samoczynnego w silniku benzynowym. Pojawiła się właśnie ulepszona wersja tego motoru.