1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO - Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Daewoo-FSO. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan Qashqai

Przebadano model Qashqai , nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1311kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

MG TF

Przebadano model TF 1.8 (RHD), nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1105kg

Chrysler PT Cruiser

Przebadano model PT Cruiser (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2002, masa 1400kg

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Leaf

Przebadano model Leaf 80kW electric, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Klasa B

Przebadano model Klasa B Mercedes klasa B 180 CDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1435kg

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

Porsche Macan

Przebadano model Macan 2.0 TFSI , RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1770kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Moda na SUV-y nie przemija, a z prognoz wynika, że ich sprzedaż jeszcze się podwoi w ciągu najbliższych lat. VW nie poprzestaje na tych modelach, które ma w ofercie, lecz wciąż opracowuje nowe.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Najpopularniejsze miejskie auta hybrydowe
Najpopularniejsze miejskie auta hybrydowe
Samochody hybrydowe to bardzo dobre rozwiązanie do miasta, o czym w Polsce przekonało się już wielu spośród 90 tys. kierowców. Które modele są najpopularniejsze?
SsangYong Korando SsangYong Korando