1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Nubira

Ocena użytkowników

Kup Daewoo-FSO Nubira


 

Daewoo-FSO Nubira - opinie kierowców


Daewoo-FSO Nubira został oceniony 43 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.21 na 5 możliwych punktów. 93% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.21

Liczba ocen: 43

Czy warto kupić ten model: tak 93% nie 7%

 

Daewoo-FSO Nubira - awaryjność




66% Brak usterek


22% Nieznaczne usterki


12% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (38.60%), układ hamulcowy (16.00%), silnik, układ wydechowy (15.90%)

 

Daewoo-FSO Nubira - spalanie


Użytkownicy modelu Daewoo-FSO Nubira testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
43
20
23
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.1
10.2
11.9
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.5
7.7
9.2

 

Informacje o samochodach Daewoo-FSO Nubira

Czy warto kupić: Daewoo Nubira (1997-2003)

Testy samochodów 22-05-2011

Był okres kiedy samochody marki Daewoo zrobiły wielką karierę na polskim rynku. Może ich stylistyka nie miała polotu, a pod maską pracowały stare technologie, ale czysta ekonomiczna kalkulacja sprawiały, że po prostu się opłacały. Zobaczmy czym Daewoo Nubira przyciąga po latach.

Nubira/Lacetti kombi w drodze do Europy

Aktualności 30-07-2004

Rozpoczął się eksport modelu Daewoo Nubira w wersji kombi na europejski rynek. W Polsce i niektórych krajach Europy Środkowo-Wschodniej model ten sprzedawany będzie jako Chevrolet Lacetti.

Opinie i dyskusje o samochodach Daewoo-FSO Nubira

Renata o Daewoo-FSO Nubira 1997-2000

Moja Nubira jest z 1999 r. Ma w sumie nieduży przebieg - 175 tys. km. Jeżdżę głównie w mieście. Jak to limuzyna mało wygodna do parkowania, ale komfort jazdy OK. Silnik od nowości nie był reperowany. Trzeba tylko wymienić przewody po 10-11 latach, bo parcieją gumowe wężownice. Dobry akumulator trzyma 3-4 lata. Zimą siada trochę centralny zamek przy -5C, ale przy -15 otwiera się bez problemu i odpala nawet przy -29C. Spala w trasie 7-8 l benzyny/100 km i około 8,5-9l gazu, w mieście 10 litrów benzyny i 12-13 gazu w korkach. Części tanie, ale co roku trzeba włożyć w nią około 500-700 zł na części i ze 300 robocizny. Eksploatowana zgodnie z książką pojazdu działa sprawnie. Jestem zadowolona z auta. Nie jest to samochód do rajdów, ale dla spokojnych kierowców, którym setka na liczniku wystarcza. Wszędzie dojedzie (no nie sprawdzałam w górach, ale na wzniesieniach daje radę). Ale jakby miała szósty bieg byłoby fajnie :-) Bo czasami przy 130 na piątce rzęzi - silnik 1,6 jest do niej za mały przy tych prędkościach. czytaj więcej

Aro o Daewoo-FSO Nubira II 1999-2003

Daewoo oferuje za niewielkie pieniadze samochod z duzym silnym silnikiem. Samochód szybko sie rozpędza. Radzi sobie z duzym obciazeniem, ja ptzewozilem ok 900 kg węgla na przyczepce i samochod nie mial wiekszych problemow. Jest tez pojemny bagaznik od 500 do 1500l. Zaletą w tym samochodzie jest dposob zawieszenia silnika, jest wysuniety sporo do przodu co powoduje dociśnięcie przedniej osi i samochod lepiej sobie radzi w śniegu/błocie. Co prawda samochod a swoje lata ale silniliem dorownuje do nowych samochodów. Jedyną wadą tego samochodu jest przednie zawieszenie, któte często ulega awarii przez co zuzywaja sie szybciej opony, znosi samochód, szarpie kierownicą jest na to rada albo zaglądać do zawiedzenia często i nie pozwolić mu się rozbić albo wymienić je na całkiem inne. Podsumowując samochod jest pojemny, mocny,.szybki ale zawieszenie wymaga opieki :) czytaj więcej

szarlatan drogowy o Daewoo-FSO Nubira II 1999-2003

Jeżeli miałbym komuś polecić samochód rodzinny, znalazłbym dzisiaj zdecydowanie lepsze egzemplarze niż Nubira... Ale gdybym polecał 10 latemu, to bogadszy o doświadczenia z tym samochodem, śmiało poleciłbym nubire. Bagażnik mimo, że żle wyprofilowany, to wielki - można sie spakować na wakacje. W środku dużo miejsca. Jakość materiałów ok. Wyprofilowanie tynej kanapy całkiem bez sensu - utrudnia mocowanie fotelika. Silnik dynamiczny. Można przyspieszyć kiedy tego potrzeba. Spalanie duże - co robić. To w koncu 2 litry. Ale 10 lat temu poleciłbym zdecydowanie instalację LPG. Koszt napraw i remontów - ok. Poza ręcznym, który sie sypie non stop, nie było zbyt wielu awarii. Wygląd samochodu - ok. Chociaż jego wyprofilowanie i masa powoduja, ze jest bardzo wrażliwy na podmuchy wiatru. Wyjeżdzajac zza mijanej cieżarówki można się zdziwić - trzeba mocno trzymać kierownicę... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Samochód hybrydowy plug-in w zimie. Jak korzystać?
Samochód hybrydowy plug-in w zimie. Jak korzystać?
Oto cztery najważniejsze zasady, które pomogą właścicielom samochodów z napędem hybrydowym plug-in uzyskać jak największą wydajność podczas zimowych miesięcy.