1. Samochody
  2. Cupra
  3. Testy zderzeniowe

Cupra - Testy zderzeniowe

Cupra
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Cupra. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Honda Insight

Przebadano model Insight 1.3 SE, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1240kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Captur

Przebadano model Captur 1.0 'Zen', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Legend

Przebadano model Legend , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2007, masa 1870kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Fluence

Przebadano model Fluence 'Expression', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1569kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Kia Soul

Przebadano model Soul 1.6 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2009, masa 1170kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Galaxy

Przebadano model Galaxy 'Trend' 2,0 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1803kg

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Subaru Outback

Przebadano model Outback Subaru Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Zasady zwolnienia z obowiązku kwarantanny kierowców
Zasady zwolnienia z obowiązku kwarantanny kierowców
Minister infrastruktury Andrzej Adamczyk poinformował, że kierowcy prowadzący pojazdy samochodowe w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy, po przekroczeniu granicy państwowej, są zwolnieni z odbycia obowiązkowej kwarantanny.
 Sundose WH  Sundose WH