1. Samochody
  2. Citroen
  3. DS7
  4. Testy zderzeniowe
Citroen

Citroen DS7 - Zobacz testy zderzeniowe

Citroen
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Citroen DS7. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Land Rover Freelander

Przebadano model Freelander GS diesel (RHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2002, masa 1485kg

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Megane

Przebadano model Megane Renault Megane CC 1,6 Sport (LHD), nadwozie kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1380kg

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai i20

Przebadano model i20 1.4 GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 5008

Przebadano model 5008 1.6 HDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy Minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1531kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Alfa Romeo 147

Przebadano model 147 1.6 (LHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1212kg

Infiniti FX

Przebadano model FX 37 Premium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2009, masa 2001kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche przekazuje pracownikom premię za 2019 rok
Porsche przekazuje pracownikom premię za 2019 rok
Ubiegły rok finansowy był dla Porsche bardzo pomyślny. Producent samochodów sportowych tradycyjnie dzieli się sukcesem firmy z pracownikami.