1. Samochody
  2. Buick
  3. Testy zderzeniowe

Buick - Testy zderzeniowe

Buick
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Buick. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault Clio

Przebadano model Clio 1,5 dCi comfort (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1165kg

Opel Insignia

Przebadano model Insignia 2.0 diesel \'Essentia\', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Carens

Przebadano model Carens , nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1519kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

Ford Ecosport

Przebadano model Ecosport Titanium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1350kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna pasażera, przednia poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Alfa Romeo 147

Przebadano model 147 1.6 (LHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1212kg

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wady wzroku u kierowców
Wady wzroku u kierowców
Jak wynika z badań, nawet dwie trzecie kierowców w Polsce nie jest świadomych swojej wady wzroku lub korzysta ze źle dobranych okularów. To poważne zagrożenie.