1. Samochody
  2. BMW
  3. Seria 7
  4. Testy zderzeniowe
BMW

BMW Seria 7 - Zobacz testy zderzeniowe

BMW
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów BMW Seria 7. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Seria 1

Przebadano model Seria 1 BMW 116i (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan NV200

Przebadano model NV200 1.5dCi Full Trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1426kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot iOn

Przebadano model iOn Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 807

Przebadano model 807 2.0 HDi (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1700kg

Isuzu D-Max

Przebadano model D-Max Isuzu D-MAX / Rodeo 2.5 diesel crew cab, LHD, nadwozie pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1875kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Fiesta

Przebadano model Fiesta 1.4 Trend (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1165kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
UFG: gdzie kierowcy jeżdżą bez OC
UFG: gdzie kierowcy jeżdżą bez OC
Jak informuje Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, największe ryzyko kolizji z pojazdem bez polisy OC istnieje w zachodniej Polsce oraz na Mazurach.