1. Samochody
  2. BMW
  3. Seria 1
  4. Testy zderzeniowe
BMW

BMW Seria 1 - Zobacz testy zderzeniowe

BMW
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów BMW Seria 1 wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów BMW Seria 1 oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody BMW Seria 1 na testach zderzeniowych:

BMW Seria 1

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
91%
Bezpieczeństwo dzieci:
83%
Bezpieczeństwo pieszego:
63%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
86%

Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy jest standardowym elementem wyposażenia w BMW serii 1 i spełnia kryteria Euro NCAP. System przypominający o konieczności zapięcia pasów bezpieczeństwa na obu przednich fotelach i na tylnej kanapie również jest elementem wyposażenia standardowego. Dodatkowym elementem wyposażenia jest ogranicznik prędkości, jednak nie spełnia on wymagań Euro NCAP.

BMW Seria 1

Test zderzeniowy Euro NCAP 2004.

Wynik ogólny:
33 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
35 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
4 pkt.

BMW serii 1 ma bardzo mocną i stabilną kabinę pasażerską. Wynik pięciu gwiazdek został osiągnięty po powtórce zderzenia czołowego, po tym jak BMW poprawiło działanie poduszek powietrznych. Czujniki zlokalizowane na klatce piersiowej manekina-kierowcy wykazały duże obciążenie w zderzeniu czołowym, dużo lepiej było już w zderzeniu bocznym. Ochrona obu dzieci była tylko zadowalająca. Podobnie jak seria 5, również testowana w tej fazie, ochrona pieszych w razie kolizji była na bardzo słabym poziomie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Mercedes Klasy C plug-in o zasięgu 100 km
Nowy Mercedes Klasy C plug-in o zasięgu 100 km
Najnowszy Mercedes Klasy C wyznacza nowe standardy w dziedzinie efektywności. Wkrótce po premierze do oferty dołączą hybrydy plug-in o elektrycznym zasięgu nawet 100 km.
Jaguar I-PACE Jaguar I-PACE