1. Samochody
  2. BMW
  3. Seria 3
  4. Kup nowy - konfigurator
BMW

BMW Seria 3 - Konfigurator

BMW
Kup nowy - konfigurator

Konfigurator samochodów nowych BMW Seria 3 to interaktywny cennik, który pozwala na wybór i konfigurację dostępnych na polskim rynku wersji BMW Seria 3. Wybierz nadwozie, rodzaj silnika lub skrzynię biegów. Następnie wybierz wersję, kolor nadwozia i elementy wyposażenia dodatkowego i skontaktuj się z dealerem.

Ile kosztuje nowy BMW Seria 3?

BMW Seria 3 - dostępne wersje modelu

Model jest dostępny w cenie od 132 300 PLN Jest oferowany w wersjach:

Rodzaje nadwozia: cabrio 2-drzwiowy, coupe 2-drzwiowy, hatchback 3-drzwiowy, kombi 5-drzwiowy, sedan 2-drzwiowy

Rodzaje silnika: benzynowy, diesel

Pojemność silnika: 1499cm3 (136 KM), 1995cm3 (116 KM), 1995cm3 (150 KM), 1995cm3 (163 KM), 1995cm3 (190 KM), 1998cm3 (184 KM), 1998cm3 (252 KM), 1998cm3 (258 KM), 2993cm3 (258 KM), 2993cm3 (313 KM), 2998cm3 (326 KM)

Wyszukaj i skonfiguruj nowy samochód BMW Seria 3

osobowy


 

BMW Seria 3 - dostępne w sprzedaży nadwozia

BMW Seria 3 - hatchback 5 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 166 200 PLN

Liczba dostępnych wersji: 175

BMW Seria 3 - kombi 5 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 138 500 PLN

Liczba dostępnych wersji: 368

BMW Seria 3 - sedan 4 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 132 300 PLN

Liczba dostępnych wersji: 401

BMW Seria 3 - dostępne w sprzedaży skrzynie biegów

BMW Seria 3 - automatyczna

Cena podstawowa - już od 271 000 PLN

Liczba dostępnych wersji: 11

BMW Seria 3 - dostępne w sprzedaży silniki

BMW Seria 3 - benzynowy

Cena podstawowa - już od 132 300 PLN

Liczba dostępnych wersji: 585

BMW Seria 3 - diesel

Cena podstawowa - już od 142 700 PLN

Liczba dostępnych wersji: 359

array(2) { [0]=> array(3) { ["id"]=> string(1) "1" ["engine"]=> string(9) "benzynowy" ["arrangement"]=> string(1) "0" } [1]=> array(3) { ["id"]=> string(1) "2" ["engine"]=> string(6) "diesel" ["arrangement"]=> string(1) "0" } }

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Silniki Diesla w odwrocie
Silniki Diesla w odwrocie
Silniki wysokoprężne nie mają w ostatnich latach dobrej prasy. Liczba rejestracji aut z dieslem systematycznie spada. Jak wygląda alternatywa?