1. Samochody
  2. Audi
  3. R8
  4. Testy zderzeniowe
Audi

Audi R8 - Zobacz testy zderzeniowe

Audi
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Audi R8. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Klasa A

Przebadano model Klasa A Mercedes-Benz A 150 Classic (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1225kg

Subaru XV

Przebadano model XV 2.0i, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1435kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Jeep Grand Cherokee

Przebadano model Grand Cherokee 3,0 diesel, LHD, nadwozie duźy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2150kg

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Fiat 500

Przebadano model 500 1,2 'POP', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 930kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lexus GS

Przebadano model GS 300 3,0 (RHD), nadwozie luksusowy, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1630kg

Volkswagen Eos

Przebadano model Eos , nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1472kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi i

Przebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Seat Leon

Przebadano model Leon 1,6 Reference RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1234kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen T2 Elektro-Transporter w Essen
Volkswagen T2 Elektro-Transporter w Essen
Na wystawie Techno Classica w Essen Volkswagen Samochody Dostawcze zaprezentuje oryginalnego elektrycznego Volkswagena T2 z lat 70. ubiegłego wieku.
 Sundose WH  Sundose WH