1. Samochody
  2. Audi
  3. A5
  4. Testy zderzeniowe
Audi

Audi A5 - Zobacz testy zderzeniowe

Audi
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Audi A5. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Skoda Roomster

Przebadano model Roomster 1,2 HTP Sport, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1175kg

BMW Z4

Przebadano model Z4 2,5 (LHD), nadwozie dwumiejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1335kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Mercedes Klasa GLA

Przebadano model Klasa GLA GLA200 CDI 'Urban' 4x2, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1505kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, poduszka chroniąca kolana kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lancia Delta

Przebadano model Delta 'Argento' 1.6 MJTD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1410kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW X5

Przebadano model X5 BMW X-5 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2090kg

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Daihatsu Sirion

Przebadano model Sirion 1,3 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 940kg

Hyundai Getz

Przebadano model Getz 1,3 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1072kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen Amarok - oficjalna premiera
Nowy Volkswagen Amarok - oficjalna premiera
Volkswagen prezentuje nowego Amaroka. Ten wszechstronny samochód – mogący być i terenówką, i wygodnym autem szosowym – został zaprojektowany i skonstruowany w Niemczech i w Australii, a jego produkcja odbywa się w RPA.