1. Samochody
  2. Audi
  3. Raport awaryjności

Audi - Raport awaryjności

Audi
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów marki Audi opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach modeli Audi. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Audi psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz model samochodu marki Audi.

Awaryjność samochodów marki Audi

Audi A4, Ford C-Max oraz BMW Z4 najmniej awaryjne, czyli Dekra 2013

Aktualności 04-03-2013

Kupno używanego auta zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem nabycia wadliwego modelu. Ryzyko to możemy ograniczyć, powierzając jego ocenę specjaliście, jednak wówczas dochodzą dodatkowe koszty jego usługi. Dlatego warto, nim zaczniemy poszukiwania wymarzonych czterech kółek z drugiej ręki, przyjrzeć się, jak wypadają nasi kandydaci w rankingach awaryjności.

Audi - najmniej i najwięcej usterek:

Najmniej usterek - raport awaryjności 2012

Audi A5 typ: B8

Audi A5 - Raport awaryjności

 

92% nie miało żadnych usterek

Najwięcej usterek - raport awaryjności 2012

Audi A6 typ: 4B

Audi A6 - Raport awaryjności

 

57% nie miało żadnych usterek

Awarie w samochodach marki Audi

Audi A2 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A2, 8Z

Wynik ogólny: 68% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (30%), układ hamulcowy (24%), układ wydechowy (16%)

Audi A3 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A3, 8P

Wynik ogólny: 80% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (23%), układ hamulcowy (10%), silnik, układ wydechowy (8%)

Audi A4 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A4, B8

Wynik ogólny: 89% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (10%), układ hamulcowy (4%), karoseria, podwozie, kabina pasażerska (3%)

Audi A5 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A5, B8

Wynik ogólny: 92% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (4%), układ hamulcowy (2%), karoseria, podwozie, kabina pasażerska (2%)

Audi A6 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A6, 4F

Wynik ogólny: 86% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (11%), układ wydechowy (5%), układ hamulcowy (4%)

Audi A8 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, A8, 4E

Wynik ogólny: 83% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (12%), układ hamulcowy (6%), układ wydechowy (4%)

Audi Q7 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, Q7, 4L

Wynik ogólny: 86% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (9%), układ hamulcowy (4%), silnik, układ wydechowy (3%)

Audi TT - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Audi, TT, 8J

Wynik ogólny: 90% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (7%), karoseria, podwozie, kabina pasażerska (2%), układ hamulcowy (2%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak ograniczyć zmniejszenie zasięgu w samochodach elektrycznych?
Jak ograniczyć zmniejszenie zasięgu w samochodach elektrycznych?
Nie jest tajemnicą, że ekstremalne warunki pogodowe wpływają na zmniejszenie zasięgu aut elektrycznych. Co można zrobić, żeby ten efekt zminimalizować? Oto kilka porad eksperta.
Jak zmieniła się Skoda Jak zmieniła się Skoda