1. Samochody
  2. Alfa Romeo
  3. 75
  4. Testy zderzeniowe
Alfa Romeo

Alfa Romeo 75 - Zobacz testy zderzeniowe

Alfa Romeo
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Alfa Romeo 75. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen New Beetle

Przebadano model New Beetle 1.2 TFSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1200kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C2

Przebadano model C2 1.1 SX (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 932kg

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

BMW Seria 3

Przebadano model Seria 3 320d (LHD), nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Z4

Przebadano model Z4 2,5 (LHD), nadwozie dwumiejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1335kg

Lancia Delta

Przebadano model Delta 'Argento' 1.6 MJTD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1410kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C4

Przebadano model C4 1,6 SX (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1250kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW walczy ze smogiem
VW walczy ze smogiem
Jego zapowiedź, że do 2050 roku stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla nie jest deklaracją bez pokrycia...
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Samoloty namierzaja skradzione samochody
Samoloty namierzaja skradzione samochody
Współcześni złodzieje samochodów są bardzo skuteczni, ale wcale nie mniej skuteczne są metody na odnajdywanie skradzionych aut. Jedna z nich to... samolot.