1. Samochody
  2. Abarth
  3. Testy zderzeniowe

Abarth - Testy zderzeniowe

Abarth
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Abarth. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volvo S40

Przebadano model S40 2,4i (LHD), nadwozie sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1370kg

Mercedes Viano

Przebadano model Viano Mercedes Benz Viano 2.2 CDI, \'Trend\', LHD, nadwozie duźy van, klasa van, rok modelowy 2008, masa 2065kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Signum

Przebadano model Signum 1,8 SE (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1480kg

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 208

Przebadano model 208 1.4 diesel 'Active', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 1088kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

JMC Landwind

Przebadano model Landwind 2.0, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1420kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bram Schot nowym prezesem Audi
Bram Schot nowym prezesem Audi
Jak poinformowało Audi, rada nadzorcza AUDI AG zaaprobowała Abrahama Schota na stanowisko prezesa zarządu.