1. Samochody
  2. Yugo
  3. Testy zderzeniowe

Yugo - Testy zderzeniowe

Yugo
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Yugo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Peugeot 301

Przebadano model 301 testowany model: Citroen C-Elysse 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1044kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Smart forfour

Przebadano model forfour 1,3 Pulse (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 965kg

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Fiat Freemont

Przebadano model Freemont 2.0 diesel 'Urban', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 1907kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Milionowy egzemplarz Nissana Juke
Milionowy egzemplarz Nissana Juke
Osiem lat po debiucie pierwszego miejskiego crossovera Nissana, z linii produkcyjnej zakładów w Sunderland zjechał milionowy Juke. Nowy egzemplarz powstaje w brytyjskiej fabryce średnio co 105 sekund.