1. Samochody
  2. Wartburg
  3. Testy zderzeniowe

Wartburg - Testy zderzeniowe

Wartburg
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Wartburg. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Nissan Leaf

Przebadano model Leaf 80kW electric, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q3

Przebadano model Q3 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1520kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Toyota Aygo

Przebadano model Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Volkswagen Amarok

Przebadano model Amarok 2.0 diesel, LHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup, klasa pickup, rok modelowy 2010, masa 1985kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru XV

Przebadano model XV 2.0i, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1435kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Croma

Przebadano model Croma 1.9 Dynamic LHD, nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Rekordowa sprzedaż samochodów w Polsce. Skoda znów numerem jeden
Rekordowa sprzedaż samochodów w Polsce. Skoda znów numerem jeden
Rok 2017 był najlepszym dla polskich dealerów w XXI wieku. Przez dwanaście miesięcy zarejestrowano nad Wisłą 483 195 samochodów. Po raz ostatni podobny wynik odnotowano w 1999 roku.