Samochody > Volvo > S60
Volvo

Volvo S60 - O modelu Volvo S60

Volvo
O modelu Volvo S60

Volvo S60 w ofercie szwedzkiego producenta znajduje się pomiędzy modelami S40 a luksusowym S80. Światowa premiera pierwszej generacji Volvo S60 miała miejsce w 2000 roku na wystawie motoryzacyjnej w Paryżu. Kolejna generacja pojawiła się dopiero 10 lat później, a światowa premiera miała miejsce na targach w Genewie w 2010 r. Nowe Volvo S60 zbudowane zostało w oparciu o rozwiązania technologiczne stosowane już w Volvo S80 oraz Volvo XC60.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Volvo S60


 


 

Volvo S60 - opinie kierowców


Volvo S60 został oceniony 95 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.68 na 5 możliwych punktów. 96% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.68

Liczba ocen: 95

Czy warto kupić ten model: tak 96% nie 4%

 

Volvo S60 - awaryjność




64% Brak usterek


22% Nieznaczne usterki


14% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (30.30%), układ wydechowy (21.30%), układ hamulcowy (20.20%)

 

Volvo S60 - spalanie


Użytkownicy modelu Volvo S60 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
95
36
4
55
śr. spalanie w mieście (l/100km)
10.8
11.8
13.2
7.3
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.2
8.6
10.4
5.7

 

Volvo S60 - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 28 pkt.

 

Informacje o samochodach Volvo S60

Volvo S60 Cross Country wjeżdża do Polski - znamy ceny

Aktualności 28-04-2015

W cennikach Volvo znajdziemy już uterenowioną wersję średniej limuzyny. Volvo S60 Cross Country będzie oferowane w trzech wersjach silnikowych, a ceny za ten wariant nadwoziowy zaczynają się od 174.500 zł.

Mocny turbodiesel w Volvo S60 i V60

Technika 14-04-2015

Szwedzkie sedany i kombi dostaną nowy silnik Diesla. Dzięki niemu będą szybsze i oszczędniejsze zarazem, a cena wzrośnie nieznacznie.

Hamulec ręczny sam się zwolni w Volvo

Aktualności 24-02-2015

Volvo ogłosiło na polskim rynku kampanię serwisową z powodu możliwych problemów z hamulcem ręcznym w sześciu modelach szwedzkiej marki - S60, S80, V60, V70, XC60 oraz XC70.

Najważniejsze premiery targów w Detroit

Premiery 13-01-2015

To już czas! Wystartowały targi NAIAS w Detroit. Pierwsza impreza w roku tak wysokiej rangi. Najwięcej pokazywanych tam premier to te samochody szykowane na rynek amerykański. Niemniej jednak są rodzynki, które również elektryzują klienta z Europy. Poznajcie najważniejsze premiery targów w Detroit.

Sedan na bezdroża od Volvo

Premiery 08-01-2015

Volvo jako jeden z prekursorów nadawania zwykłym osobówkom off-roadowego charakteru stawia kolejny krok naprzód - teraz w lekki teren możemy udać się eleganckim sedanem.

Cztery modele Volvo z nagrodą Top Safety Pick+

Aktualności 24-12-2014

Samochody szwedzkiej marki od lat słyną z wysokiego poziomu bezpieczeństwa. IIHS potwierdziło tę opinię prezentując listę nagrodzonych aut.

Volvo S60 T6: Kompleks premium

Testy samochodów 06-08-2014

Każdy od dawna ma już utrwalone w głowie, że Volvo kojarzy się nam przede wszystkim z bezpieczeństwem. To z kolei jest totalnym przeciwieństwem szaleństwa, mocy i szybkości. A co, gdyby do tego wmieszać jeszcze prestiż, pod kątem którego jest pozycjonowane Volvo? Czy ma szanse zagrozić niemieckim tuzom?

Samochody Volvo pojadą same już w 2017

Technika 14-05-2014

Volvo deklaruje, że już za 3 lata będziemy mogli korzystać z samochodów, które na wybranych odcinkach będą poruszały się bez udziału kierowcy. 100 takich samochodów trafi najpierw na ulice Goeteborga.

Volvo S60 D4 R-Design: Sztuka kompromisu

Testy samochodów 07-05-2014

Limuzyny Volvo, nie wiedzieć czemu, w Polsce zaliczane są do tańszych, ale udanych substytutów aut klasy premium. Choć bardzo rzadko udawało im się osiągnąć względem nich podobny poziom jakości wnętrza, komfortu czy właściwości jezdnych, Volvo były solidnie zbudowane i bardzo bezpieczne.

Volvo S60 Polestar dla policji

Aktualności 22-04-2014

Niestety to nie nasi funkcjonariusze weszli w posiadanie nowego sportowego radiowozu. Najnowsze dziecko ze Szwecji wzbogaciło szeregi NSW Police’s Rose Bay w Australii.

Filmy i galerie samochodów Volvo S60

Testy mojeauto.pl: Volvo S60

Testy samochodów 29-07-2014

Volvo S60 Polestar Concept

Samochody - katalog 14-02-2013

Volvo prezentuje nowe S60 oraz V60 R-Design

Samochody - katalog 24-09-2010

Na targach w Paryżu Volvo zaprezentuje nowe S60 oraz V60 R-Design - mojeauto.tv

Genewa 2010: Volvo S60

Premiery i wydarzenia 08-03-2010

Volvo S60 - Genewa 2010 - mojeauto.tv

Opinie i dyskusje o samochodach Volvo S60

rangers o Volvo S60 2000-2004

Auto rewelacyjne pod warunkiem że kupi się je z dobrej ręki a nie od rzeźnika. Tragedia z serwisowaniem, serwis autoryzowany bardzo drogi mimo akcji promocyjnych, serwisy nieautoryzowane (typu volvo-tech) są o połowę tańsze ale byłem świadkiem jak przy poważnej usterce wysiadają (elektronika). Pozostałe warsztaty - mało kto zna się na volvo a jeśli już sie znają to nie są tani, bez programu volvo vida i sprzętu do diagnostyki wizyta w takim warsztacie może się skończyć tak jak u mnie - tragedią i półroczną walką o przywrócenie auta do pierwotnego stanu. Jeśli miałbym ponownie decydować w kwestii zakupu auta, hm auto prowadzi się rewelacyjnie, jest komfortowe i silne oraz co najważniejsze ekonomiczne (przy pojemności 2401) ale przeraża mnie kwestia diagnostyki i jego serwisowania. Jeśli chodzi o części - rynek wtóny jest ogromny, zamienników jest tyle samo więc to auto nie odbiega cenowo od innych marek a awaryjność jest jak na moje oko - znikoma, mówię to mimo że moje auto jest autem szosowo - terenowym czyli na wycieczkę i do zapierniczania jako ciężarówka. Hm, pewnie bym go kupił jeszcze raz czytaj więcej

julo o Volvo S60 2000-2004

całkiem niezłe spalanie silnika 2,5 litrowego przy delikatnej jeżdzie , dostępność części podstawowych i średnie ceny na rynku ( nie w ASO ) dyskretny prestiż i przyjemność z posiadania i używania , wygoda i bezpieczeństwo , a na drodze -" przecinak " Dla statecznych i ich kobiet które to uwielbiają - odrobina luksusu na codzień. Delikatna jazda w mieście nie przekracza 10 litrow/ 100 ( śr 9,2 ) W trasie przykład; 700 kilometrów ( objazdy, dojazdy turystyczne + trasa 120/h ) - śr. 7,7 km/100 ( wsk komputera i obliczenia własne ) ( trzaskająca zima 10,5-11 ) ceny części rynk. - drążek 75 zl, sworzeń 120 zl filtr pow 80zl, amortyz p 330zl filtr paliwa 35-80 zl ( w ASO drążek 420zl+ rob - przesadzają ! , przegląd pełny 1250 zł to jedyna niedogodność jeżeli zbierasz autografy serwisów ) Z dobrym- używanym egzemplarzem nie masz już takich wydatków .( przegląd bez oleju i płynów 320 zł w ASO - dostajesz listę i robisz taniej w wybeanym warsztacie , jeżeli coś by było . ) Ponoć całkiem udany model ( potwierdzają też mechanicy ) Ja go lubię , żona uwielbia. czytaj więcej

Dynia o Volvo S60 2010-

Kupiłem to auto poniewaz wczesniej mialem tez S60 z 2001 roku. Myslalem o innych markach np o BMW ale ceny sa jednak duzo wyzsze o okolo 30 - 40 % za podobne wyposazenie. Wybralem ponownie VOLVO i nie zaluje. Samochod ma super osiagi przelecialem juz nim 5000 km i to w wiekszosci po trasie i cos tam juz moge powiedziec na temat jazdy tym autem. Na trasie wciagam nosem wiekszosc aut nawet te z 3,5 litrowym DIESLEM Na A2 gosciu probowal mi odejsc jakas nowa BMK z 3 litrowym DIESLEM ale niestety mu sie nie udalo Gnalem za nim jak szalony Na zegarach 238 KM / H Przy 150 - 170 wciskach gaz do dechy i auto leci dalej ma pod pedalem spory zapas mocy co mnie bardzo cieszy. Wyprzedzanie to pestka, samochod swietnie trzyma sie drogi nie robi zadnych psikusow a automat w trybie S (sport) ciagnie jak oszalaly. Gaz jest precyzyjny i dziala juz przy lekkim ruchu (miimetry) W srodku jak to VOLVO wszyscy mowia o jeju ale tu skromnie. To fakt w porownaniu do MAZDY czy HONDY to jest skromniuso ze az zal patrzec. Zero swiatelek zero bajerow, zero czego kolwiek. Ja mowie jak chcesz swiatelek i bajerow to kup sobie BEINGA 747 tam jest wszystiego mnostwo. Mi sie taka stylistyka podoba Skromnie i z klasa. Moj stary jak wszedl do auto powiedzial ale skromnie ale tak powinno byc Zero przesadzania zero problemu. Czym mniej szajsu tym mniej rzeczy sie psuje. Prostota = Wiecej spokoju. Podsumowujac auto spelnia moje oczekiwania w 99 % jest oszczedne i bardzo dynamiczne. Ten 1 % to dodatkowe systemy k... czytaj więcej

Sonda Lambda ? szarpanie spadek mocy !!!!

Witam. Jestem posiadaczem s60 2001 2.4 170KM 5cyl. bez turbo. Kiedy kupiłem go w czerwcu tamtego roku zachowywał się cudownie. Na benzynie zbierał się pięknie i pięknie pożerał paliwo więc postanowiłem założyć sekwencję(wiem ze to morderstwo i to w volvo:,ale życie cóż..). gostek skasował mnie 5200 trudno. samochód na lpg nawet mnie zaskoczył pozytywnie. Po 15000tys zrobiłem przegląd instalacji bo szarpało mnie na gazie a na benzynie skakały obroty na jałowym.sprawdził komputerem i mówił że to nie wina instalacji ze gdzieś powietrze pobiera. wymienił mi filtr wyczyścił wtryski gazu i było ok. Na benzynie natomiast bez zmian z obrotami a przy tym podczas jazdy na benzynie pokazywał inf na lewym wyświetlaczu z czerwonym trójkątem, że mam niezwłocznie zatrzymać samochód i wyłączyć silnik ze cos z temperaturą. wyświetlenie trwało o dziwo parę chwil czasem sekund podczas jazdy przy 120- 160km/h:)potem znikało a czasem po uruchomieniu auta w zimę. Obroty nadal świrowały.Wymieniłem olej na 0w30 i w przeciągu 10000tys km Postanowiłem wymienić cały rozrząd z Pompą wody, rolki, pasek, by mieć pewność jeśli nie znam prawdziwego przebiegu i historii tego auta bo było sprowadzone z Austrii...obroty ustabilizowały sie troszkę. Pojechałem na komputer do stacji boscha by wykasować i sprawdzić jakieś błędy bo kontrolka sevice paliła mi się na pomarańczowo w praw dolnym wyswietlaczu. Podpiołem mechanik skasował service powiedział ze był kręcony na pewno,powiedział ze sonda mi niedługo padni... czytaj więcej

volvo s60 2004 diesel

Witam, w lipcu 2011 sugerując się wypowiedziami dobrym na forum a propos tego warsztatu byłem w Ząbkach warsztacie dobrzycki.com.pl po zakupie volvo s60 2004 żeby wymienić olej filtry czyli generalnie to co przy każdym nowo zakupionym aucie trzeba zrobić zapłaciłem 650 pln dodam że miałem własny olej Castrol (kupiony za prawie 300 złotych). I powiem tak oprócz tego że oczywiście nie ucieszyli się że mam swój olej mówiąc że ich mobil 1 jest lepszy-kwestia indywidualna ale prawda jest taka że ten olej jest znacznie tańszy w sklepie niż castrol więc raczej za samą markę się nie płaci ale też za jakość oleju pomijając fakt że Autoryzowany service Volvo poleca olej Castrol. Po wyjeździe z warsztatu od dobrzyckiego wieczorem okazało się ze wcześniej działający silniczek do spryskiwaczy nie działa. Dwa dni później jadąc wieczorem zauważyłem że jedno światło nie działa Następnego dnia z rana otworzyłem maskę i okazało się że przewód do lampy był odłączony w taki sposób żeby wyglądało że jest podłączony i wszystko jest ok z przewodami. Dzisiaj byłem z rana u innego mechanika żeby naprawić silniczek od spryskiwaczy i okazało się że silniczek jest dobry tylko ewidentnie celowo ktoś go odłączył. To tylko tyle a propos tego warsztatu w Ząbkach. A i jeszcze jedna rzecz generalnie mechanicy było ich dwóch są aroganccy zwłaszcza jeden z nich. czytaj więcej

Kupno V60

Witam.Od dwóch lat jestem posiadaczem Volvo s 60 D 5 /ON/ automat rok produkcji 2003 ,w tym czasie przejechałem ok.100tyś.km , jeden raz mnie zawiódł , ponieważ zepsuła się skrzynia biegów , koszt naprawy wyniósł 3,5 tyś. złotych . Po zakupie wymieniłem rozrząd kpl.wraz z pompą wodną ,ponieważ rozrząd wymienia sie co 120 tyś.km jeszcze nie wymieniałem olej 5W40 wymieniam co 25 tyś.km producent dopuszcza nawet 30 tyś./6 litr na wymianę/ oczywiście dbam na bieżąco przeglądy eksploatacyjne .W przeciągu 2 ch lat wymieniłem stopniowo wszystkie amortyzatory 2 tyś.zł z wymianą i geometrią i amortyzatorami górnymi przednich amortyzatorów , interkoler oraz turbinę/używki 400 zł i turb.900zł/ oraz alternator dałem stary i dostałem dobry używany za 150 zł . Silnik d 5 bajka , żużycie w automacie przy jeżdzie autostradowej 6,3 l/100km w jeżdzie drogami "normalnymi" 4,8 - 5,3 l/100 km. Na 25 tyś. km dolewam niecały 1 litr oleju . Jazda automatem super sprawa , w środku wygodnie , komfortowo , super wydajna klimatyzacja , bardzo dobre fotele z dużą możliwością regulacji . Chociaż jeżdziłem s 80 to w środku jest jeszcze wygodniejsza , jestem raczej dużym człowiekiem , dlatego być może bardziej mi to odpowiadało . Jest to samochód typowy na dłuższe trasy . Jasną rzeczą jest że w przypadku tego typu samochodów nic nie robi się samemu , lub w byle jakim warsztacie , najlepiej jest mieć serwis ale nie taki jak te autoryzowane/takie serwisy to pomyłka i żenada patrzą tylko złupić za byle g... czytaj więcej