1. Samochody
  2. Volvo
  3. XC70
  4. Testy zderzeniowe
Volvo

Volvo XC70 - Zobacz testy zderzeniowe

Volvo
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Volvo XC70. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Opel Tigra

Przebadano model Tigra Opel Tigra 1,4 (LHD), nadwozie roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1160kg

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Kia Carnival

Przebadano model Carnival 2,9 D (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 2220kg

Renault ZOE

Przebadano model ZOE LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW Seria 1

Przebadano model Seria 1 BMW 116i (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Ranger

Przebadano model Ranger 2.5 TDCI double cab, RHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup (podwójna kabina), klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1845kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chevrolet Cruze

Przebadano model Cruze 1.6 LS, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW X3

Przebadano model X3 , 2.0 diesel, standard trim, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1745kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie
Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie
Na salonie we Frankfurcie zadebiutuje prototyp hybrydowej Hondy CR-V. Koncept skrywa pod maską połączenie silnika benzynowego z elektrycznym.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech