Samochody > Volvo > XC60 > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Volvo XC60

Łączna ocena

4.13

Volvo XC60 – oceny kierowców

Samochody Volvo XC60 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 73 razy. Łączna ocena to 4.13 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.56, silnik – 3.74, komfort jazdy – 4.48 i jakość i awaryjność – 3.75.

Użytkownicy samochodów Volvo XC60

[XC60 D5 205 2010r.] Koło dwumasowe ciągłe stukanie

Cześć, puściłem Ci sms'a. Wczoraj odebrałem auto (12/2012 25 tysięcy przebiegu) po wymianie koła dwumasowego i sprzęgła. W ramach gwarancji. Brak różnicy!!! Stuka tak samo. Obiawia się to delikatnym metalicznym grzechotaniem w momencie gaszenia silnika oraz staukami przy gwałtownym szarpaniu autem na pierwszym biegu. Poza tym nie przeszkadza. Od wczoraj jednak jestem przekonany że jest to cecha konstrukcji koła a nie wada. Ja parkuję w domy przy ścianie i dlatego wyraźnie przy otwarych drzwiach lub szybie jest to słyszalne. Ktoś kto staje na wolnym powietrzu może w ogóle tego nie zauważyć. Kiedy dwa tygodnie temu demonstroałem to w serwisie, stałem właśnie przy ścianie i pan diagnosta nie miał cienia wątpliwości że to koło masowe. A teraz po wymianie nawet nie pofatygował się aby to sprawdzić. Kiedy wieć wczoraj zademonstrowałem to zrobił karpika i tyle. W efekcie mam koło i sprzęgło nowe. Nie wiem czy to dobrze bo może stare fabrycznie zamontowane było lepsze niż to nowe włożone przez "fachowców". Chyba trzeba odpuścić bo to jednak cecha. R czytaj więcej

Volvo XC60: Premium-kompakt-SUV

Miło, że chwalisz samochód, którym jeżdżę już ponad miesiąc. W tym krótkim czasie miały miejsce 2 zjawiska, nieznane mi wcześniej podczas 20-to letniej przygody z autami starymi i nowymi. Przebieg mojego samochodu ok. 6000km z czego 4000km nabił dealer, używając go jako demo. W ciągu ostatniego miesiąca 1) ubyło płynu chłodzącego (w życiu nie dolewałem w innych samochodach) 2) zapchał się filtr cząstek stałych, w wyniku czego "przybyło" oleju, czyli został rozcieńczony. Ad. 1) serwis nie widzi problemu - dolał pan i jest OK, ad. 2) zmieniono software zgodnie z zaleceniem producenta. To tak, jakby zmienić termometr, który pokazywał gorączkę na jakiś z inną skalą albo inną czułością. Coraz bardziej żałuję, ze nie kupiłem (a rozważałem) KIA sportage, najbardziej wypasiona wersja kosztowała 119 tys. Za moje Volvo XC60 zapłaciłem 200 tys. KIA ma 7 lat gwarancji (moja żona jeździ prawie 5 lat bez awarii) a Volvo daje gwarancję na 2 lata. Potem można przedłużyć, płacąc za rok ponad 1900zł. Co do jazdy - jest OK. Szkoda, że ON drożeje..... :( czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej

Volvo XC 60 diesel czy benzyna?

Jeżdżę osobowymi autami z silnikami diesla ponad 20 lat i aktualnie absolutnie nie kupiłbym już więcej diesla a to ze względu na montowane obecnie filtry cząstek stałych (DPF).Aby ten filtr przez dłuższy czas prawidłowo funkcjonował i się wypalał (oczyszczał !!!) samochód powinien być użytkowany na dłuższych trasach dla wyższej temperatury całego układu wydechowego.Absolutnie diesel nie nadaje się do codziennego użytkowania w mieście na bardzo krótkich trasach z częstymi postojami! Taki sposób eksploatacji już przy ok.50 tys.km przebiegu powoduje zatkanie DPF i konieczne oczyszczanie w serwisie za ok.150-200 zł i tak już stale co 1,5- 2 miesiące kolejne wizyty w serwisie.Takich problemów z DPF nie znają użytkownicy diesla w Niemczech,gdzie takie samochody eksploatowane są z duzymi przebiegami i najcześciej po autostradach.Przy naszych krótkich i oszczędnych przejazdach diesel nie zdaje egzaminu!!! Pozdrawiam wszystkich aktualnych jeszcze użytkowników diesli !!! czytaj więcej