1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. Golf
  4. Testy zderzeniowe
Volkswagen

Volkswagen Golf - Zobacz testy zderzeniowe

Volkswagen
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Volkswagen Golf wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Volkswagen Golf oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Volkswagen Golf na testach zderzeniowych:

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2014.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
87%
Bezpieczeństwo dzieci:
85%
Bezpieczeństwo pieszego:
62%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
73%

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
94%
Bezpieczeństwo dzieci:
89%
Bezpieczeństwo pieszego:
65%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Volkswagen Golf VII posiada w standardowym wyposażeniu układ ESP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa znajduje się tylko na przednich fotelach. Z kolei ogranicznik prędkości jest oferowany jako opcja, dlatego nie został oceniony przez Euro NCAP.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
96%
Bezpieczeństwo dzieci:
86%
Bezpieczeństwo pieszego:
53%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Układ ESP jest dostępny jako standardowe wyposażenie Golfa Cabrio i spełnia wymogi Euro NCAP. Również w standardzie znajdziemy system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa, ale tylko na obu przednich fotelach. Nie dostaniemy również w tym modelu ogranicznika prędkości.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2009.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
97%
Bezpieczeństwo dzieci:
84%
Bezpieczeństwo pieszego:
61%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Układ ESP jest standardowym elementem wyposażenia wszystkich wersji Volkswagena Golfa. Auto jest wyposażone w system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na obu przednich fotelach.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2008.

Wynik ogólny:
36 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
41 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
22 pkt.

Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę, jaką zapewnia nogom pieszych w razie kolizji, zaś przednia krawędź maski została dobrze oceniona. Ochrona, jaką maska silnika zapewnia głowie dziecka oceniona została jako dobra, zaś te obszary, gdzie może uderzyć głowa dorosłego pieszego w większości zostały słabo ocenione.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2004.

Wynik ogólny:
33 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
37 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
19 pkt.

Golf osiągnął 5 gwiazdek, gdy EuroNCAP zezwoliło na powtórny test zderznenia ze słupem, po tym jak Volkswagen zmodyfikował kurtynę powietrzną. System ochrony z poduszkami powietrznymi chronił pasazerów i nie dopuścił do kontaktu kierowcy z kierownicą. Ochrona przy zderzeniu bocznym była bardzo imponująca a foteliki zapewniły wysoki poziom cohrony dzieci. Ochrona pieszych była podobna do Tourana, do tej pory najlepszego w tej części testu wśród wszystkich europejskich modeli.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Tesla Model 3 - poznaliśmy dane techniczne
Tesla Model 3 - poznaliśmy dane techniczne
Amerykański producent przygotowuje się do wprowadzenia długo oczekiwanego modelu na rynek. Najtańszy samochód elektryczny od kalifornijskiego producenta ma zrewolucjonizować rynek, a tymczasem ujawniono pierwsze dane techniczne.