1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. Testy zderzeniowe

Volkswagen - Testy zderzeniowe

Volkswagen
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Volkswagen wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Volkswagen oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Volkswagen.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(4) "Golf" ["emodel"]=> string(14) "Golf Sportsvan" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(100) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/VolkswagenGolfSportsvan/VolkswagenGolfSportsvan_1_m.jpg" ["link"]=> string(50) "/volkswagen/testy-zderzeniowe/volkswagen_golf.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(4) "Golf" ["emodel"]=> string(4) "Golf" ["id"]=> string(3) "235" ["modelid"]=> string(3) "205" ["wersja"]=> string(20) "1.4 "Trendline", LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2008" ["masa"]=> string(4) "1190" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "35" ["przod"]=> string(4) "15.7" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "3.3" ["rok_testu"]=> string(4) "2009" ["data_publikacji"]=> string(19) "2009-04-04 00:00:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "97" ["punkty"]=> string(2) "35" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(82) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2009/VolkswagenGolf/VolkswagenGolf_1_m.jpg" ["link"]=> string(50) "/volkswagen/testy-zderzeniowe/volkswagen_golf.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(10) "New Beetle" ["emodel"]=> string(6) "Beetle" ["id"]=> string(3) "356" ["modelid"]=> string(3) "272" ["wersja"]=> string(13) "1.2 TFSI, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "1200" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "33" ["przod"]=> string(4) "14.3" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.6" ["tyl"]=> string(3) "3.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-11-24 12:57:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "90" ["punkty"]=> string(2) "44" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(86) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/VolkswagenBeetle/VolkswagenBeetle_1_m.jpg" ["link"]=> string(56) "/volkswagen/testy-zderzeniowe/volkswagen_new_beetle.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Passat" ["emodel"]=> string(6) "Passat" ["id"]=> string(3) "475" ["modelid"]=> string(3) "183" ["wersja"]=> string(26) "2.0 TDI 'Comfortline', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(18) "samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2014" ["masa"]=> string(4) "1465" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "33" ["przod"]=> string(4) "14.9" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "2.3" ["rok_testu"]=> string(4) "2014" ["data_publikacji"]=> string(19) "2014-12-03 13:56:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "66" ["punkty"]=> string(2) "24" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(86) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/VolkswagenPassat/VolkswagenPassat_1_m.jpg" ["link"]=> string(52) "/volkswagen/testy-zderzeniowe/volkswagen_passat.html" } }

Który samochód marki Volkswagen jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf - Testy zderzeniowe

 

97% (35ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Volkswagen New Beetle

Volkswagen New Beetle - Testy zderzeniowe

 

90% (44ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat - Testy zderzeniowe

 

66% (24ptk.)

 

Samochody marki Volkswagen na testach zderzeniowych:

Volkswagen Amarok

Przebadano model Amarok 2.0 diesel, LHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup, klasa pickup, rok modelowy 2010, masa 1985kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Eos

Przebadano model Eos , nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1472kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Fox

Przebadano model Fox 1,2 LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005

Volkswagen Golf

Przebadano model Golf Golf 1,6 Trendline (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1200kg

Volkswagen Jetta

Przebadano model Jetta 1.2 TSI 'Trendlinee', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1302kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen New Beetle

Przebadano model New Beetle 1.2 TFSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1200kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Volkswagen Polo

Przebadano model Polo 1.2 Trendline, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Scirocco

Przebadano model Scirocco 1.4, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1280kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

Volkswagen Transporter

Przebadano model Transporter VW T5 Transporter Caravelle TDI, LHD, nadwozie MPV, klasa van, rok modelowy 2008, masa 1945kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen up!

Przebadano model up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.0 TSI - 18,48 zł za 100 km
Skoda Octavia 1.0 TSI - 18,48 zł za 100 km
Skoda Octavia z silnikiem 1.0 TSI wystartowała na 240-kilometrowej trasie XIV Supertestu Ekonomii. Test organizowany jest co roku przez Stowarzyszenie Auto Klub Dziennikarzy Polskich.
Citroen C3 Citroen C3