Co kierowcy myślą o swoich samochodach Volkswagen Passat

Łączna ocena

4.53

Volkswagen Passat – oceny kierowców

Samochody Volkswagen Passat zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 557 razy. Łączna ocena to 4.53 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.72, silnik – 4.55, komfort jazdy – 4.63 i jakość i awaryjność – 4.22.

Użytkownicy samochodów Volkswagen Passat

Czy warto kupić: Volkswagen Passat B6 (2005-2010)

mam passata B6 z 2006 roku wersja z automatyczną skrzynią biegów silnik 2,0, co ważne bez katalizatora przebiegiem na dzień dzisiejszy 200 tys i powiem wam że mam mieszane uczucia z przewagą na te dobre. Naprawy grube takie jak wymiana pompo-wtrysków(180 tys) - akcja serwisowa, nic mnie nie kosztowała . Wymiana sprężarki klimy( 165 tyś)- 1200 zł wymiana koła dwu masowego (170tyś) 1600 zł + 300 robocizna wymiana walniętego pod sklepem lusterka elektrycznego - kolor 1600 zł (serwis DROGO) no i ostatnia sprawa serwisowa darmowa wymiana oleju w automatach. ktoś powie facet zwariował tyle kasy!!! ale ja mówię niedrogo.Jeden kolega w tym samym czasie co ja sprowadził sobie Toyotę Avensis silnik diesel automat ten sam rocznik drugi Mercedesa E klasę podobnie diesel i automat i co ....lepiej nie mówić wszystkie podobne naprawy 2x więcej za części nie wspominając o robociźnie . Trzeba się liczyć z tym że teraz nie ma aut bezawaryjnych oczywiście trzeba mieć też szczęście przy kupowaniu aut używanych lub tak jak ja miec kogoś na zachodzie kto ci poszuka z ogłoszeń lokalnych lub sąsiadów auto nie bite i w miarę nie wyeksploatowane. czytaj więcej

Ubytek oleju silnikowego w Passacie B6 1.8 TSI

Witam Użytkuję CC 2,0 TSI, w tej chwili ma przebieg 35 tys. km. Salonowo był zalany castrolem SLX LL 5W40, który wymieniłem po 1000 km na taki sam olej do stanu 1/2 na bagnecie. Konieczność dolewki (kontrolka oleju) pojawiła się po 10.000 km, weszło 0,5l do stanu 1/2 na bagnecie, tak więc chyba raczej brał go bardzo mało, w stosunku do tego co tój silnik. A teraz ciekawostka. Nie jestem zwolennikiem przejeżdżania serwisowych 30.000 km na oleju, choćby nie wiem na jakim. Wymieniłem w ASO olej po 23.000 km, ale tym razem na MOBIL LL 5W40. Po 12.000 km przebiegu ledwo widać ubytek na bagnecie. Chyba to nie jest przypadek, kiedys użytkowałem równocześnie dwie hondy z takimi samymi silnikami (F20A4) i zamieniałem w nich oleje castrol magnatec/mobil, obydwa pósyntetyki 10W40. W obydwu silnikach po wlaniu castrola zachodziła konieczność uzupełniania oleju przed przeglądem, natomiast w przypadku mobila nie było takiej konieczności. To były silniki bez turbo, więc tym bardziej dziwiło mnie znikanie castrola. Wniosek jest taki, żebyś może sprawdził u siebie mobila bądż inny olej. Pozdro. czytaj więcej

Ubytek oleju silnikowego w Passacie B6 1.8 TSI

czytrzebasięprzejmować ,że 18tsiżreolej moja niełyka myślę ,że trzebakontrolować o robić dolewki jeśli jest tyleolejuiletrzeba to raczej niepowinnno być problemów i dobryolej jaśmigam na CASTROLU MAGNATEC niewiem jak pociągnieturbo pojeżdzieoczywiście niewyłączam odrazu 1minutę silnik jeszcze musi sobiepolatać jak sięzepsuje będę myślał wsumie bryka jest super ni emasytuacji, wktórej bez stresowo niemógłbym wyprzedzić silnik jest super elastyczny nadrodze cały cas na 6 biegu co odwzięcza się niskim spaleniem naautostradzie przy non stop140 150 wna 6 biegu wychodzi ok. 8 jedzie się bardzo komfortowo cicho dobrze wytłumiony silnikod kabiny dobreopływy powietrza przez lusterka plus za całkiem dobre audio i8 głośników dobre wyposażenie sporo airbagów nawet wtylnych słupkach w soparciach foteli i słupkach climatonic dwustrefowy bardzo wydajny czytaj więcej

Passat b6 2.0 tdi 140 problem z odpalaniem auta

Witam wszystkich. Mam problem z moim paskiem. Otoz miesiac temu samochod zgasl i nie zapalil, przyczyna byl wtrysk. Ze wzgledu na biezpieczenstwo u dobrego znajomego zregenerowalem wszystkie 4 i zapewnial mnie ze sie juz nie popsuja. Minal nie caly miesiac po czym znow mam problem z samochodem. Jadac na drugim biegu autem szarplo ze dwa trzy razy jakby chciao samo przyspieszyc po czym przy wjezdzie pod gorke zgaslo. Z cieckm trudem ale odpalilo po czym zapalila sie pomaranczowa kontrolka sprezynka i znowu zgaslo i juz nie odpalilo. Podpialem pod kompa i wykazal blad 17670 - wtryskiwacz 4 zakres regulacji przekroczona. Po czym zmierzylem miernikiem kazdy jeden wtryskiwacz i okablowanie przy nim i wszystko bylo w normie. Wiec to chyba nie wtryskiwacz. Sprawdzilem tez pompe paliwa w baku ale wszystko jest w porzadku. Samochod kreci ale nie odpala i juz nie zaswieca sie zadna kontrolka. Czy ktos mial podobny przypadek i wie coz tym zrobic ?? czytaj więcej

Problem z licznikiem

Witam, Mój problem polega na tym, iż 3 dni temu wymieniłem nagrzewnicę. Jak wiadomo musiałem rozpiąć wszystkie kable. Przy składaniu nie było większych problemów, Niestety pozostały mi dwa wolne kable(jeden brązowy z bardzo wąską końcówką oraz drugi czarny z żółtym paskiem zakończony już szerszą końcówką i plastikiem. Po złożeniu wszystkiego okazało się, że nie działa wskazówką temp cieczy, wskazówka poziomu paliwa oraz oraz czujniki ciśnienia oleju oraz ciśnienia cieczy. Dzisiaj próbując to wszystko naprawić, zauważyłem, ze jeżeli zapłon jest przekręcony i światła włączone to działają czujniki ciśnienia. Jeżeli zapłon jest wyłączony a włączę światła to licznik zaczyna się zachowywać jak po jego przekręceniu(kontrolka ładowania, grzania świec itd.) co może być przyczyną tak dziwnego zachowania? dodam, ze samochod odpala bez problemu radio światła itd działają bez problemu. Z góry dziekuję za pomoc, Pozdrawiam Kazik czytaj więcej

Oto nowy Passat!

W kwestii tych nowoczesnych rozwiązań jeszcze - TDI faktycznie jest dobre. TSI - może jest nowoczesne i wyciąga dużą moc z małej pojemności, ale w praktycznej eksploatacji nieszczególnie widać korzyści z tego tytułu. Osiągi i spalanie są porównywalne z nowoczesnymi silnikami konkurencji. DSG - fajna sprawa, choć ilu nabywców paska wydaje te 10000 więcej na tę skrzynię? W tej klasie aut klienci chyba wolą automat trochę gorszy, ale o połowę tańszy. Natomiast w kwestii wyposażenia elektryczno-funkcjonalnego to VW jest mocno do tyłu względem japończyków czy np. insigni. Zestaw navi+audio w VW jest ponad dwa razy droższy niż w oplu, a pod niektórymi względami jest gorszy. I tak jest nieźle, bo te 5 lat temu fabryczne sprzęty audio VW nie potrafiły czytać płyt CDR czy MP3. Bluetooth i interfejs ipod VW wdrożył chyba jako ostatni i jednocześnie wycenia te systemy zupełnie nierynkowo (drogo!!). czytaj więcej

VW Passat 2001 lift 115 KM 2.0 benzyna-nie moge odpalic auta

Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem samochodu. VW Passat 2.0 benzyna 75 KW kombi 2001 lift Zaparkowalem , zgasilem silnik wyszedlem, po 10 min. wrocilem i nie potrafie za nic odpalic auta. W pewnych mometach gdy rozrusznik kreci wydaje sie ze juz prawie silnik ma zapalic i gdy puszczam kluczyk to obroci jeszcze pare razy silnikiem i zgasnie.Jakies trzy dni temu pojawil sie dziwny dzwiek w tylnej czesciauta, raczej od strony kierowcy, (bylo to takie dziwne buczenie) zaraz po odpaleniu silnika i czasami buczalo caly czas a czasami samo ucichalo, ale na zewnatrz tego buczenia nie bylo raczej slychac. Jeszcze przed awaria, po wlaczeniu samego zaplonu zawsze slyszalem jakby pompke lub cos w tym stylu ,zalanczajaca sie na pare sekund(w tylnej czesci auta) ,a teraz tego tez nie slysze po wlaczeniu zaplonu. Czy moze ktos wie co jest grane? Prosze o Pomoc. czytaj więcej

Nowy VW Passat B8 - wiemy o nim więcej

"Prędkościomierz, obrotomierz, system nawigacji i cała masa innych funkcjonalności będzie możliwa do zaprezentowania na 12,3 calowym wyświetlaczu ciekłokrystalicznym o rozdzielczości 1440x540 pikseli. Obraz będzie zatem duży i wyraźny." Duży - może. Ale wyraźny? Pewnie, że pojęcie względne. Ale na mój gust - wolne żarty... Tak niewielka rozdzielczość przy takiej przekątnej daje zagęszczenie 125ppi... Czyli mniej więcej tyle co w jakiejś komórce za 50-60zł (np. Samsung E1200 - 121ppi), ale tylko w tak taniej, bo np. w takiej za 150-160zł (np. Alcatel OneTouch 2000 czy Nokia Asha 206) jest to już wartość 167ppi... W dobie wszechobecnych smartfonów i tabletów, choćby tylko tych Full HD, taki wyświetlacz w aucie najnowszej generacji to chyba trochę wstyd... Gdyby to było chociaż 2560x960 (zachowując proporcje) - jakoś by to wyglądało. czytaj więcej

Problem z silnikiem 2.0 tsi w Passacie cc

Witam mam problem w passacie cc 2.0 tsi ,samochód na zimnym silniku na 2 i 3 biegu w skrzyni manualnej w zakresie od 1700 do 2500 obrotów ma takie objawy jakby chwilowo nie palił na którymś z cylindrów , przy 90 stopniach problem ten znika pojawia się na 4,5,6 biegu w zakresie obrotów 1700 do 2300 ma problem utrzymać płynność obrotów i powstają delikatne szarpania . Na przykład jadę na 6 biegu 90 km na godzinę utrzymuję prędkość a na obrotomierzu mam 2000 obrotów samochód szarpie dość odczuwalnie . samochód ma przejechane ponad 180 000 km. Bardzo proszę o pomoc czy ktoś miał podobny problem na chwilę obecną serwis rozkłada ręce bo wszystkie parametry są w normie a samochód szarpie. Problem pojawił się około 2 miesiące temu i nasila się coraz bardziej , jest to spory dyskomfort . Pozdrawiam wszystkich na forum Waldemar J. czytaj więcej

Rezonans

Witam. Pierwszy raz na forum. Mam pytanie do forumowiczów. Problem mój i mojego auta VW Bora 1.6 16V 2003 r. to uciążliwy rezonans wydechu. Wymienione złącze elastyczne, katalizator raczej w porządku. Próbowałem zmienić tłumik środkowy i końcowy, ale bez zmian. Założyłem z powrotem stare tłumiki bo było gorzej. Mechanik założył przed ostatnim tłumikiem strumienicę i tak zostało, ale rezonans jak był przy obrotach ok. 2400 tak jest. Ten rezonans słyszalny podczas jazdy, w zasadzie nie słychać go na postoju. nJeżdżę tak już ponad pół roku bo dałem sobie spokój. Ale teraz temat jak gdyby powrócił i nie ukrywam, iż chciałbym ten rezonans zlokalizować. Inny warsztat sugeruje wymianę złącza elastycznego na inne podobno ,,lepsze". Sam nie wiem co o tym sądzić. Może ktoś miał podobny przypadek. Będę wdzięczny za pomoc. czytaj więcej