1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. Golf
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Volkswagen Golf

Łączna ocena

4.55

Volkswagen Golf – oceny kierowców

Samochody Volkswagen Golf zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 594 razy. Łączna ocena to 4.55 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.69, silnik – 4.56, komfort jazdy – 4.42 i jakość i awaryjność – 4.52.

Użytkownicy samochodów Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Plus: Więcej niż Golf

Jeżdżę Golfem+ od ponad 2 lat. Wrażenia? 1) Na polskie drogi dość twardy. W połączeniu ze stosunkowo głośną pracą zawieszenia otrzymujemy samochód, który nieszczególnie lubi dziury. Na równych drogach jest super. Nawet przy 180km/h auto prowadzi się stabilnie i pewnie i pozwala na spokojnie pokonywanie łuków nawet blisko granicy przyczepności. Wychylenie nadwozia jest nieznaczne i nie powoduje bujania przy naprzemiennych zakrętach. Niemniej zwykły Golf V prowadzi się lepiej. 2) Silnik OK - mam 2.0 TDI i zachowanie tego napędu podczas jazdy oceniam bardzo wysoko. Jedyny minus to nieprzyjemny dźwięk silnika przy niskiej temperaturze. Potem jest już zwykły diesel (czyli też nieprzyjemny, ale mniej). Wytłumienie kabiny jest lepsze niż w zwykłym Golfie V, acz niestety silnik słychać dość wyraźnie. 3) Funkcjonalność super! Te wszystkie schowki, stoliki, a w szczególności przesuwane tylne fotele działają świetnie. Genialnie działają też np. wycieraczki - cała użyteczna powierzchnia szyby jest czysta. 4) Niestety stylistyka auta jest kompletnie bezpłciowa. Wygląda niby dobrze, ale jest nudny jak większość aut japońskich czy koreańskich. Deska rozdzielcza jest przytłaczająco wielka i smutna. Może beżowa tapicerka wypada korzystniej, bo standardowy antracyt potrafi wpędzić w depresje. Brakuje choćby jakichś drobnych elementów dekoracyjnych. Ogółem polecam osobom szukającym auta praktycznego i funkcjonalnego, niekoniecznie budzącego jakiekolwiek emocje. Poza praktycz... czytaj więcej

Volkswagen Golf VI: Szóste wcielenie sukcesu

- o 122KM z 1.4 konkurencja nie musi marzyć: fiat 1.4 T-jet, renault 1.4 TCE, niebawem opel - bagażnik z domyślnym zapasowym kołem pełnowymiarowym liczy jedynie 304 litry (350 jest z dojazdówką dostępną jako opcja) - 1.4TSI nie jest młodym silnikiem - choć wersja 122KM debiutowała w 2007 to jedak ogólnie 1.4TSI w różnych wersjach jest produkowany od 2005 roku (już w 2006 otrzymał tytuł "Best Engine, 1-liter to 1.4-liter category"). Do tej pory wyprodukowano ok. 3 mln tych silników. Z pewnością można już mieć jakiś pogląd o ich wytrzymałości. - tsi 122km którym jeżdzę spala w Warszawie najczęściej ~8,5 l/100km (od 6,7 do 10). w trasie zgoda typowo 7, a nawet 8l (można dużo mniej, ale to nie dla mnie). Dla porównania w tych samych warunkach miejskich 1.6 spalał mi ok 9-10l, 1.8 ok. 11l, 1.5 dCi ok 7l. - wcale nie trzeba go kręcić żeby dynamicznie jeździć i to jest właśnie jego główna zaleta - faktycznie od 1500 obr ciągnie bardzo ładnie do przodu, w zasadzie jeżdżę jak wcześniej dieslem dCi, tj. w przedziale 1500-3000 obr (gwoli ścislości w dCi jazda zaczynała się trochę wyżej) - główna wada: duży czas oczekiwania na zamówiony samochód (4-5m-cy) i praktycznie brak promocji czytaj więcej

Volkswagen Golf po raz szósty + [VIDEO]

Z tego co się orientuje, VW musiało dość szybko wprowadzić "6" ponieważ mieli problemy z kosztami produkcji poprzednika. Podobno w niektórych przypadkach ledwie się to domykało.... IV była podyktowana głównie obniżeniem kosztów (co przyznawał sam VW). Druga sprawa, że "6" to chyba pierwszy VW który będzie wytwarzany wg nowych zasad. Do końca nie wiem czy VW to prowadził (miało dotyczyć właśnie tego modelu Golfa) bo raczej nie będzie się tym chwalił. Generalnie nowe zasady miały polegać na tym, że samochody produkowane na tereny skandynawii będą miały mniejsze chłodnice niż te na południe europy, tak więc o jeździe skandynawskim golfem z przyczepą po południowych włoszech można zapomnieć. Oczywiście z tą chłodnicą to przykład. Nie wiem czy to weszło, ale na pewno to planowali i miało dotyczyć 6 generacji. Wg mnie nie ma to sensu, bo zabuża efekt skali, ale widać im się miało opłacać. czytaj więcej

Volkswagen Golf VII 2.0 TDI DSG: Poziom wyżej

Lubię od czasu do czasu poczytać tutejsze produkcje, bo oprócz mniej lub bardziej przydatnych informacji autorzy serwują (przypuszczam, że nieświadomie) całkiem sporą dawkę humoru. ;-) ale ten zabieg - przypuszczam, że nieświadomy Przypuszczam, że źle przypuszczasz bo tamci nieświadomie żadnych zabiegów raczej nie robią. aby przyczepić się w tym temacie na cokolwiek Przyczepić się na cokolwiek powiadasz... pełnowymiarowe koło dojazdowe Jakiś nowy wynalazek volkswagena? keks z rodzynkami W odróżnieniu od keksu ze skwarkami? A co do golfa... Może warto sobie uświadomić, że u nas to najczęściej kradzione auto - wg statystyk policyjnych od stycznia do września 2012 skradziono 846 takich fur, a np. Octavii, Leonów, Audi A3 odpowiednio: 220, 201, 194. czytaj więcej

Czy warto kupić: Volkswagen Golf IV (1997-2003)

wszystko się zgadza. Jednak autor artykułu zapomniał dodać, ze w silnikach 1.4 i 1.6 występowały skrzynie biegów z wada konstrukcyjna. Rozsypuje się mechanizm różnicowy. Szczególnie w skrzyniach o oznaczeniu DUU. Ponadto silnik 1.4 nie lubi niskich temperatur co skutkuje przymarzaniem odmy silnika i wywaleniem oleju przez bagnet. Po za tym silnik 1.4 i 1.6 trapią problemy z przepustnica, falujące obroty doprowadzają mnie do szalu, ale to jest w sumie szczegół. Jednak gdybym miał wybierać miedzy 1.4 a 1.6 to wybrałbym 1.4. Obydwie jednostki mala mniej więcej taki sam apetyt na paliwo, jednak jednostka 1.4 może się poszczycić mniejsza awaryjnością pod warunkiem ze skrzynia to nie DUU. czytaj więcej

Volkswagen Golf VI

Przyznaje nawet to jakoś wygląda, ale rzeczywiście wygląda mi to na lifting a nie "NOWA GENERACJA". A co do jakości VW mam duże zastrzeżenia, kumple mieli golfy 3 i 4 i rdza je zżerała, a elektronika co chwile nawalała, więc o jakiej jakości tu mówimy. W dodatku za duża kase dostajemy biedaka co w środku nic nie ma. W dodatku wnętrze wieje nudą, a i plastiki sie szybko rysują. Do:Mustanga Mam akurat Forda Focusa (2000), wprawdzie miałem raz malutką usterkę alternatora a tak poza tym to nic sie nie dzieje w tym aucie, a pokonuje nim 8000 km miesięcznie. Więc prosze cie nie komentuj czegoś o czym nie masz zielonego pojęcia. czytaj więcej

podswietlenie radia alpha- VW GOLF IV

Witam. Mam takie pytanie. Chce zrobic aby pamiec radia nie gineła, a dokladnie kod. aktualnie mam na 4 pinie +12 z aku i na 7 +12 ze stacyjki. Wiem ze do 7 pinu musze miec stale aby byla pamiec radia. Ale problem jest taki ze teraz mam zrobiona zwore miedzy 6(podswietlenie) a 7 pinem( napiecie z kluczyka) ze gdy przekrecam kluczyk to mam podswietlone przyciski itp. Natomiast gdy bedzie stale z aku na 7 pinie i "podkradzione" zasilanie do 6(podswietlenie) to radio bede miec podswietlone nawet gdy bedzie wylaczone a dokladnie przyciski i wyjety kluczyk ze stacyjki? Prosze o pomoc w tej sprawie. :? czytaj więcej

Golf GTI Edition 35 oraz Polo GTI w polskich salonach

VW to najgorsza marka na świecie W moim 3 letnim golfie 1.4 TSI rozpadł się silnik po przejechaniu 44 tys km a VW każe mi płacić 28 tys zł za wymianę na nowy to są kpiny kupiłem samochód z wadą fabryczna ukrytą a VW nie chce się do tego przyznać i patrzy jak oszukać klienta twierdząc że przyczyna usterki jest niewłaściwe paliwo tzn paliwo zapiekło pierścienie pękły tłoki zrysowało silnik itd nadmieniam paliwo zawsze tankuje na ORLENIE i mam z 3 lat wszystkie faktury zakupu OSTRZEGAM VW TO DZIADOSTWO SAME PROBLEMY PÓŹNIEJ I TYLKO PATRZĄ JAK OSZUKAĆ KLIENTA ŻEBY ZAPŁACIŁ IM ZA SWOJE BŁĘDY czytaj więcej

Volkswagen Golf VI: Szóste wcielenie sukcesu

Panowie z redakcji. Dajcie sobie na wstrzymanie. Kolejny w krótkich odstępach czasu Golf, kolejny raz Polo. Wszystko już napisano. Kilka razy. Piszcie więcej o zasadach ruchu drogowego, bezpieczeństwie ruchu, dodajcie opisy i porady techniczne. Różnica pomiędzy takimi artykułami jak dzisiejszy a reklamą telewizyjną jest jedna. Pismo nie ma głosu, więc nie słychać nagłego , irytującego podwyższania głośności jak w reklamie telewizyjnej. Wiemy, ze miło jest jeździć autem w kilkutygodniowych testach. Czy wszyscy nasi nabywcy aut powinni utrzymywać wysokie pensje niemieckich robotników? czytaj więcej

Volkswagen Golf Plus: Więcej niż Golf

fajny golfik plus tylko troche drogi jak na nasze zarobki ja wole golfa v jest tanszy wiem miejszy ale na 2 osby i pieska nie duzego rasy pinczer starczy golf plus to jusz auto rodzine dla 2 plus 3 nawet i niewielkiego pieska.ale te golfy sie sprzedajo chcialem kupic golfa v z 2006 w promoci 49,900 a jusz nie ma to naprawde dobra firma.ale dlaczego nie golfa w rantingach sprzedazy aut dziwne jak tak doze sie sprzedajo przeciesz koniec roku i brak aut tak dobre auto nie potrzebuje reklamy ja mysle a wy .prosze o wasze opinie darek z suwalk NARKA !!!! czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Już niedługo nie będziemy musieli wozić ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC. Po wielu zapowiedziach i obietnicach posłowie w końcu przegłosowali zmiany w prawie.
Zalando Zalando